{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Single fyre med hund? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens. Det her er et emne der har været i mit hoved i noget tid nu, og så er det vel passende at hoppe herind og spørge.

Jeg er 22 år har desværre haft mit første møde med angst for cirka 2 måneder siden. Det påvirker mig stadig og får mig til på daglig basis at tænke alt alt for meget over fremtiden! Alt det med uddannelse, job, bolig, kæreste og alt det der. Får så noget psykolog hjælp, men det nager mig da stadig.

En af de ting der bekymrer mig er hele det der "find en mand og få børn" emne. Jeg har aldrig haft en kæreste før. Det har ikke interesseret mig så meget før hen. Der er så også den detalje at jeg ikke vil have børn. Har aldrig ville og vil aldrig ha'. Jeg bryder mig ikke om babyer og helt små børn, og har intet at tilbyde en baby, da det slet ikke har min interesse. Selvom alle påstår hårdnakket at det nok skal komme; Ja ja, så siger vi det.

Derimod har jeg det fint hvis jeg kunne finde en fyr som allerede har børn! For så har han ligesom fået sit behov for børn stillet, på en måde, og så er det ikke noget jeg skal bekymre mig om er noget han vil ønske af mig.

Jeg kræver ikke meget af en fyr, dog er der én ting jeg vil have skal være der! Han SKAL ku' lide hunde eller i det mindste respektere dem og behandle dem ordentligt. Hunde vil være en del af mit liv, og vil slet ikke kunne være sammen med en fyr som ikke syntes om hunde.

Så på det punkt er det at jeg tænker... Hvor finder man de her hunde glade fyre hende, som også er i min alders gruppe? Har overvejet at tage til en udstilling der bliver holdt i Frederecia og se mig lidt omkring. Også fordi jeg drømmer om at blive opdrætter senere hen og gå må udstillinger. Kan man overhovedet finde single fyre i min alders gruppe sådan nogen steder? Prøver også at finde hundeskove i mit område, men føler mig på en måde også lidt fjollet ved at tage ud i en hundeskov, uden hund, og bare stå og vente på om en fyr med hund skulle komme forbi. + man så også skal se hvor store oddsne er for at han samtidig med er single.

Ved selvfølgelig jeg har masser af år igen til at finde den eneste ene. Er bare i en tilstand hvor det er en ting der bekymrer mig frygtelig meget med fremtiden, og jeg har ligesom et slags... Behov for at få bekræftet at det ikke er umuligt at finde en hundeglad fyr, så jeg kan have lidt mere ro i sjælen med at jeg ikke bliver en "forever alone" person.

Mange tak for alle råd jeg kan få smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Single fyre med hund?
  • #1   19. jan 2014 Fyre kan vel lære at blive hundeglade?

Jeg ville da 100% foretrækker at møde en fyr der IKKE har hund -for tænk hvis han nu osse har et par stykker. Det bliver dælme mange hunde under samme tag når man mødes smiley

De kærester jeg har haft, har aldrig været nogen jeg har mødt gennem "dyreverdenen", men de har alle været glade for dyr... De findes altså mange andre steder end i hundeklubber, hundeskove mm smiley

Jeg ville da slet ikek fokusere sådan på at "han skal være hundeglad", men bare tage tingene som de kommer... jeg tror altså det der med slet ikke at være "dyrevenlig" siger noget om en person... måske er det helt vildt fordomsfuldt, men de par gange jeg har været på date med fyr der har vist sig ikke at kunne lide dyr, har de i DEN grad osse haft andre egenskaber jeg ikke brød mig om (så de var blevet fravalgt, uanset hvad de havde sagt til at jeg havde hund)

Ja jeg vil næsten sige det sådan, at det er meget sværere at finde en fyr der er helt ok med at man ikek vil have børn (og ikke kun i starten af forholdet), end det er at finde en der er glad for hundene -det er i hvert fald min oplevelse

• #2   19. jan 2014 bare slap af. du kan tage i hundeskove osv. fra nu af og til juleaften, eller andre steder, man kan ikke tvinge sådan noget igennem. det skal nok ske, og tit ender man med at være sammen med en type som man egenligt ikke havde regnet med at man skulle være sammen med, så hvem ved, det kan være det er de helt forkerte steder du kigger smiley der sker nu heller ikke noget ved at man har hver sine interasser, jeg er lige blevet 31, er også single, og selvom at jeg da håber på at det ændre sig inden for en overskueligt fremtid, (jeg vil nemlig gerne have børn) har jeg fuldstæng droppet hvad der hedder dating sites osv, man kan ikke tvinge sådan noget igennem,, eller jo.. det kan man godt. hvis det er vigtigere for bare at have en, fremfor at have den rigtige, jeg tror de kloge plejer at sige "Det er bedre at undvære end at nøjes" smiley held og lykke med jagten i hundskoven smiley

• #3   19. jan 2014 Jeg fandt min hundeglade fyr på arbejdet. Det viste sig han trænede ligeså meget som mig og det gør vi så stadig smiley

• #4   19. jan 2014 Vi må starte et dating emne her på HG smiley Måske du (og andre) kan finde en glad hunde tosse den vej igennem smiley

• #5   19. jan 2014 Er helt enig med Michelle her smiley
    Jeg har været ude i det der, med at date en fyr med hund.. Og KÆFT et problem det var..
    Begge havde vi rotter, og hverken hans eller min tæve kan li andre tæver.. Så allerede der var forholdet mere eller mindre dødsdømt, i og med at fremtidsplaner om at flytte o.s.v ville ligge minimum 10 år ude i tiden..

Har nu en skøn kæreste, som aldrig har haft hund selv, ikke er vokset op med hund, eller egentlig haft ønske om at få hund..
    Han forstår fuldt ud at mine hunde er mit et og alt, og vi er igang med at føre mine hunde sammen med ham og hans børn, i et roligt tempo smiley

• #6   19. jan 2014 Skal det betragtes som en dating annonce det her? smiley
    Fyren skal nok komme en dag smiley Helt almindelige mennesker kan sagtens være hundeglade, så find en kæreste og se om han kan blive hundeglad.

• #7   19. jan 2014 Kan da godt være jeg skal være lidt mere åben for andre muligheder end fyre der kun har en vovse selv smiley Behøver han egentlig heller ikke at have, men ville elske hvis han var enig i at det var noget vi skulle have. Igen helt fint hvis han allerede selv har børn, så jeg ikke skulle tænke på det smiley

• #8   19. jan 2014 @Casper H: Haha ja det kan da godt være det kan ses lidt som en annonce smiley

• #9   19. jan 2014 Henriette -jeg anser det nu ikke som dødsdømt hvis jeg skulle møde en med hund. Det er da bare så meget nemmere hvis ikke han har, når nu man selv har flere smiley

• #11   19. jan 2014 ja casper h. det kunne det selfølgeligt godt lyde som om. det kunne være nogen skulle gøre alvor at en dating gruppe smiley

• #12   19. jan 2014 Michelle..
    Det var nu heller ikke DEN del jeg var enig med dig i, men blot at det for mig at se, er nemmere hvis de ikke har smiley

Det andet var blot min forklaring på, at jeg har prøvet det modsatte, og det ikke gik af netop den grund smiley

• #13   19. jan 2014
    Jeg går målrettet efter en fyr uden hund..
    Så kan jeg nemlig bilde ham ind at mine 2 turboer er både velopdragne og ganske normale smiley smiley

Og slipper for diskussioner omkring opdragelse, dyr i møbler osv smiley

Prægning af et naivt og uskyldigt væsen- det er vi gode til her i firmaet smiley

• #15   19. jan 2014 hun skriver jo netop at han gerne må have børn??

• #17   19. jan 2014 jeg har mødt MASSER af helt igennem fantastiske mennesker, både til hundetræning, i hundeskovene, til hundetræfs, til udstilling og gennem mit stueopdræt...
    Men, jeg har endnu ikke mødt nogle enlige mænd i min alder med hund.

Hvad sker der for det??

Jeg møder masser af enlige kvinder, ligesom mig selv, og så møder jeg lige så mange par, og i alle mulige aldre. Men nope; ingen enlige mænd.

Havde da ellers glædet mig til at se hvilke muligheder der kunne være til f.eks. hundetræningen, og selvom jeg mødte mange flinke mennesker, så var de enten taget eller af samme køn som mig. XD

Tror hunde-verdenen er meget for hundkønnet eller par.
    Dermed IKKE sagt at de ikke findes; de enlige mænd med hund, men det er altså ikke dem der er flest af.
    Bare se her på HG: Kvinder, kvinder og kvinder... og så fyrer i parforhold.
    Og de enlige mænd kan tælles på én hånd. smiley

• #18   19. jan 2014 @Line P: Jeg bryder mig ikke om børn, som i at det var nogen jeg selv skulle føde og være mor til. Det er ikke noget der ville være mig. Men som jeg skrev ville jeg have det udmærket med at finde en fyr som selv havde børn, for så skal jeg ikke være bange for at han vil forvente er børn er noget jeg skal gi' ham. Vil selvfølgelig gøre mit bedste for at være en god stedmor for hans børn smiley

Det er jo ikke fordi at hvis jeg møder en fyr med småbørn, så vil jeg straks sortere ham fra. Det er mere tanken om at det er MIG der skal have babyer og alt det.

• #20   19. jan 2014 Haha, jeg har helt opgivet det der med fyre.. Især det med fyre der er hunde-menneske.. smiley

Min eks var et katte-menneske, men han lærte da at elske mine hunde.. smiley

Sidst jeg hørte fra ham var for et par mdr siden (næsten 1 år efter jeg bad ham om at skride af H til), der skrev han da at han savnede hundene og mig (ja ja, i den rækkefølge)..
    Han fik så et pænt svar tilbage som bestod af et "Tak" og et par punktummer.. smiley

Nå men bare rolig.. Ham der Mister Right skal nok dukke op.. Og han dukker altid op når man mindst venter det.. Så ro på.. smiley

• #21   19. jan 2014 Har Maj-Britt fået afsat alle hendes sønner? smiley

• #23   19. jan 2014 Hvad er der galt i at man gerne vil have ens fremtidige mand, har samme værdier som en selv?

Jeg ville ikke kunne leve med en, der ikke elskede dyr smiley

• #24   19. jan 2014 line p. det er jeg enig med dig i. men jeg læser det nu kun som at det er helt små børn/babyer,. en det er muligt jeg tager fejl, smiley

jeg tror nu der er en del single fyre der har hund, jeg kender da et par stykker.. i må bare over på bilgalleri og kigge istedet:D

• #25   19. jan 2014 Miemiv: Jeg mener stadig der er en ledig smiley

• #26   19. jan 2014 Wuhuu, single fyr med hund OG bil... Så er den hjemme.. Haha.. smiley

• #27   19. jan 2014 EINSTEIN: det er der bestemt ikke noget galt i.. jeg har kun haft min hund i en månede og jeg elskede bestemt også stortset alle slags dyr før jeg fik hende, det jeg ihvertfald prøver at sige er at man måske skal kigge lidt bort fra "kravet" om at han skal have en hund nu.
    men det er dda klart at hvis mna selv brænder for at få en hund nytter det ikke noget at finde en der overhovedet ikke vil have en.

• #28   19. jan 2014 Line: du har så ret! Tror nemlig også at jeg bevæger mig i den del af hunde-verdenen som nemlig er mindst domineret af mænd: opdræt og udstilling... og så kombineret med den race jeg har, som tilhører selskabs-hunde-gruppen.

Jeg har dog i flere år gået til almindelig lydighedstræning i DCH, som jo også er jagt-orienteret, men nope: nada at finde der.

Jeg snakker ellers med alle de hunde-ejere jeg møder her i byen, som selv har lyst til at snakke, og det er enten også kvinder eller par.

Og den eneste grund til jeg kigger sådan efter en der allerede har hund, det er netop, som Einstein skriver, for at have et fælles værdi grundlag fra starten.

Mine hunde er ikke bare hobby eller interesse, det er en livsstil og fylder enormt meget, og det skulle en partner gerne have mod og lyst til at være en del af. smiley

• #29   19. jan 2014 men husk nu, når vi har både hund OG bil er der ikke penge til smykker smiley

• #30   19. jan 2014 av ja... hvorfor har jeg ikke tænkt på det???? .... Bilgalleriet!!
    Skal man have bil for at være der? smiley
    Jeg kan måske oprette min cykeltrailer som profil... mine ben er motoren og den har også forlygter.

thi hi.

• #31   19. jan 2014 Smykker har jeg selv masser af.. Så dem behøver jeg ikke.. smiley

Med mindre man en dag skulle gå hen og blive mand og kone, så skal der dælmer kæbes et par ringe.. smiley

• #32   19. jan 2014 ligeså meget som man skal have hund for at være her smiley

• #33   19. jan 2014 så må der jo skæres lidt ned for benzin regningen den måned smiley

• #34   19. jan 2014 Ned på benz og udstyr den måned, så er det klaret.. smiley

• #35   19. jan 2014 Haha der er heller ikke fordi jeg forventer at jeg skal finde mr.right lige nu og her :)! Har som sagt fået noget angst som er det der gør at jeg bruger rigtig meget tid på at tænke over min fremtid. Sådan nogen ting jeg slet ikke kan vide noget som helst om lige nu. Så tror slet ikke jeg ville magte en fyr i mit liv som det er lige nu.

Det jeg egentlig bare gerne vil have bekræftet er at det er muligt at finde en sød fyr, med børn (eller som ikke vil ha') og som har eller gerne vil have hund smiley Hvem ved... Kan jo være jeg ender med slet ikke at ville have en mand. Er bare på et punkt lige nu hvor min angst gør at jeg føler mig ekstremt ensom til dagligt og er bange for at det er noget der vil hænge ved resten af mit liv. Det er jo selvfølgelig nok bare angsten der snakker, og er også lige begyndt at få noget hjælp til alle de her dumme tanker smiley

• #36   19. jan 2014 det er der UTROLIGT mange unge der får på et eller andet tidspunkt, og det er temlig naturligt specielt i din alder, jeg har en ven der er frivillig her www.ventilen.dk prøv at gå der ind og kigge, så vil du se at det ikke er så unaturligt og hvem ved det kan være der ligger et sted i nærheden af dig du kan besøge og møde andre unge men præcis samme tanker som dig.

• #37   19. jan 2014 Angst er fandens værk..

Har haft socialangst og depression siden jeg var 14-15 år.. Den gang var det ikke så slemt, men det kulminerede da jeg var omkring 18 i forbindelse med et enormt dårlig parforhold.. Er 24 idag..

Jeg kunne ikke noget som helst alene, hverken handle, tage bussen eller lign.. Det var et helvede uden lige..

Først sidste år kom der så meget styr på det at jeg kunne starte på en uddannelse.. Det var takket værd en kanon sagsbehandler på kommunen, en fantastisk mentor og en dygtig psykoterapeut..
    Jeg klarer mig kanon godt i skolen og har lige afsluttet første semester med et gennemsnit på 8,7.. Skal op til første eksamen mellem d. 27 maj og 25 juni.. Og sidste og afsluttende eksamen er i januar næste år og så sidder der på det tidspunkt en hue på mit hoved.. smiley

Ved godt at alt kan virke ekstremt uoverskueligt når man har angst.. Men hvis du får den rette hjælp, så får du hurtigere styr på det end du selv regner med.. smiley

• #38   19. jan 2014 Nu falder jeg selv ind i samme aldersgruppe som dig. Kan afsløre at der findes mange fyre i denne aldersgruppe med hund.

Har du evt. prøvet diverse dating sider?

hot.dk
    Netdating.dk
    Youdate.dk

Osv. der er massere af singler med hund i den aldersgruppe. smiley
    Er selv aktiv på nogle af siderne og kan da sagtens løfte slørret for at der findes mange i din alder som leder efter den person de skal dele deres fremtid med og evt. have børn osv. Både mænd og damer.

• #39   19. jan 2014 Så mangles det bare at du boede i Esbjerg smiley

• #40   19. jan 2014 Kærligheden kommer ofte når man aller mindst venter det.

Min mand og jeg er hinandens modsætninger på rigtig mange punkter. Her hjemme er det mig der går mest op i hundene, han ville ikke undvære dem og elsker at trave lange ture med dem, men opdragelse, træning osv rager ham langsomt - det overlader han til mig.

Vi kompenserer hinanden rigtig godt, og jeg tror netop det er derfor vi stadig er sammen, hvor mange af vores venner har opgivet.

• #43   19. jan 2014 nå. jamen næste gang jeg går en tur i hundeskoven vil jeg da lige holde øje med om der står en pige med et sultent blik i øjnene, jeg har slet ikke tænkt på muligheden før

• #44   19. jan 2014 De fleste husker vel den der "gul sløjfe-kampagne" (gul sløjfe = hunden vil ikke hilse). Vi må få lavet et lignende koncept til hundeejerne. Rød sløjfe = hundeEJER vil gerne hilse smiley

• #46   19. jan 2014 Jeg er ca. samme alder som dig - og kender (så vidt jeg ved) slet ikke nogle mænd der ikke kan lide hunde. Jeg tror altså der er flere mænd der har et fint forhold til hunde - end der findes mænd der ikke kan udholde hunde. Så mon ikke det er muligt at finde en hundevenlig fyr de fleste steder - også uden for hundeskoven smiley

Kommentér på:
Single fyre med hund?

Annonce