27. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
Spørgsmål til elektronik og hårfarve!.... {{forumTopicSubject}}
... Og nej bare rolig , spørgsmålene hænger ikke sammen
- Men tænker i stedet for at oprette forskelle emner får i lige alle spørgsmålene i et !
Hårfarve
Sagen er den at lige nu er jeg rødhåret og har været det i noget tid efterhånden og er ærligt ved at være godt træt af det! Men er det overhoved muligt at ændre hårfarven på håret når det nu er rødt ? .. Er Ekstrem lys i huden så at lave det mørkere(?) er ikke en mulighed , men drømmer lidt om en lys brun, men både lyse og mørke striber i !. Det er selvfølgelig en frisør der skal lave det og har også tænkt mig at høre hende , men hun har først åbent i morgen
Så måske en her inde har prøvet det og ved om den rødefarve kan dækkes eller fjernes ?
Og Elektronik....
Jeg har et Canon EOS Digital spejlrefleks kamera liggende , men desværre tog min eks kæreste laderen til den ( og ledningen til mit tv) da vi gik fra hinanden og har desværre ikke kunne bruge det siden ! Kan man nogen steder på nettet købe en ny lader til sådan et kamera eller er det bare sur r*v ? .. Har været ude i butikker og ledt , men de var ikke sikre på de kunne skaffe det hjem til en ordenlig pris
Så kære HG'er ... Sidder der mon nogen der ved lidt om hårfarve og elektronik der ude et sted ?
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.057
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 397
Denne dækker over flere typer batterier, du kan se på batteriet, om det skulle være et af de nævnte. http://www.mytrendyphone.dk/shop/batteri-lader-kompatibel-3868p.html
nov 2011
dec 2011
http://www.mytrendyphone.dk/shop/batteri-lader-kompatibel-15291p.html
nov 2011
dec 2011
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
Men det jeg prøver at sige er, at min frisør nærmest bare synes jeg var tosset, hvis jeg ikke troede på at det kunne blive normalt igen til maj
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 170
Spørgsmål til elektronik og hårfarve!....