Wiplash syndrom og slidgigt - andre? {{forumTopicSubject}}
Fik svar på mine prøver på hospitalet igår. Slidgigt i nakken og så wiplash syndrom(som jeg selv havde gættet på)
Har engang for 14 år siden landet på køleren af en bil med min 600kg hest ovenpå mig- smadrede min ene nyre i 1000 stykker, men har først senere fået ondt i nakken/hovedet..
Lægerne siger der ikke er særlig meget at gøre ved mine smerter
Har prøvet ALT alternativ behandling mm.
Andre herinde med samme diagnoser eller lignende- som vil dele lidt af deres overlevelses instinkt?
Syns det er umuligt at forklare lægerne at jeg ALTID 24/7 har ondt.. Hvorfor kan de ikke forstå det?
Vil hverken ha sygemeldinger eller lignende- vil bare gerne slippe for smerte
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 393
Det kunne jo være der var noget du ikke havde prøvet..
jun 2011
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Tror nogenlunde det er det. Kun massage hos én bestemt min. 1 gang om ugen kan holde mine smerter på et minimum. Men det koster 650 for 1 time, så det løber hurtigt op
jun 2011
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Der er intet medicin der virker - alt er prøvet... Jeg har igennem tiden gået hos fysioterapeut, kiropraktor, massør, og body sds massør - i starten hjalp det lidt, men efter lidt tid begyndte fibro'en at reagere negativt på det, så smerterne bare blev værre af behandling
Idag får jeg behandling af nogle super dygtige fysser - kun for piskesmældet - og det tager de værste spændinger i nakke og ryg, og øger bevægeligheden, uden at fucke med min fibro
Som Geser siger, så skal du bede din læge om en henvisning til en smerteklinik - det er ik nogen mirakelkur, men det kan give dig nogle værktøjer til at lære at leve med smerterne...
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
Wiplash syndrom og slidgigt - andre?