{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Øøøøh Interflora o.O {{forumTopicSubject}}

Jamen altså smiley

Ser en bil køre hen og holder foran hytten og tror i første omgang det er en taxa, får lige læst der står Interflora på den, siger undrende til gemalen "der holder en bil udenfor fra Interflora", når lige at se hans skosåler, han er allerede på vej ud af døren smiley

Drøner hen til køkkenvinduet og ser en smilende gemal gå manden i møde, tøffer hen til det andet vindue og lure om jeg kan se hvad han får (Damn man er nysgerrig haha) nå jeg når kun lige at se r*ven på ham manden fra bilen i det han går rundt om bilen for at sætte sig ind og køre igen.....

Mig hen til køkkenvinduet, men i det samme jeg kigger ud høre jeg hoveddøren smække (hm mig=sneglefart?), gemalen kommer ind med noget indpakket i hænderne og stor smilende, jeg spørger med et lille smil "hvad er det, hvad har du nu fundet på?" (han gør aldrig sådan ting hahaha så hvad sker her???) han svare at han ikke har fundet på noget smiley ..oO(Jamen hvad så?) så kommer der lige en "million spørgsmål til professoren" han siger "åben og find ud af det" *Doh* ..oO(selvfølgelig)....

Får indpakningen af og her er hvad der var bag papiret smiley
Inde i kortet stod der på den ene side "Thank You!" på den anden side stod der (sprang ikke noget over da jeg læste det):
"Et lille tak fra landet. Håber i (Interflora skriver i med småt lol) havde en fantastisk jul, og håber at i (se igen *Griner) kommer gode ind i det nye år.

The Minions

Hvor er I søde Stinne & Co. smiley smiley smiley og smiley
Også er du sgu fræk *Griner* det var jo bare et julekort fra Naja som tak for bamsen skrev du i pb'en smiley men du får skisme en *Krammer* alligevel og stik også de andre i hytten en herfra smiley samt en løftet pegefinger for at du bruger penge på sådan noget smiley

*Krammer*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øøøøh Interflora o.O
Kommentér på:
Øøøøh Interflora o.O

Annonce