{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

Julegaver :) {{forumTopicSubject}}

Så blev der ro i hytten efter en kanon god "min første juleaften som vært" -juleaften smiley ..
M og jeg havde mine forældre og storebror som gæster, og det hele klappede bare perfekt.
Anden var mør, intet brændt på eller havde fået for meget eller for lidt - simpelthen perfekt.. Mums..

Uffe fik et KÆMPE okseben, tennisbolde, gummibold, bold med snor og en godbid-stang.
Jeg fik : rosendahl karaffel + skænkprop , blomsterberg paletknive , fiskars køkkensaks , le creuset kande , mette ditmer termokrus og dækkeserviet , halskæde fra pieces , bodum knivblok , eva trio 1,1 l kasserole (varmesæt) , og fra Manden en Hummel vinterjakke (skal dog byttes til et nr. Større) OG DEN ALLERBEDSTE en Octopus ELLA skuldertaske - en fællesgave fra Manden og Arbejdet (min chef er min svoger) ...
M fik : Gardena slangevogn , DVD Django Unchanied + Batman Begins , næsetrimmer Remington , jacob Jensen ude og inde termometer , en bluse , en DAB radio fra arbejde , og fra Mig en Humør vinterjakke og Dolce Gabbana EDT ..


Håber i alle sammen har haft en kanon jul smiley , til trods for Sygdom, Pengeproblemer, Kærestesorger osv..


Glædelig Jul fra
Betina, Mike og Uffe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver :)
  • #2   25. dec 2013 smiley sikke en dejlig søn .. Held og lykke med dit nye løbeur..

    Tror også min Far fik prikket godt til emnet Børnebørn, hehe, han mente at nu det kun tog 9 mdr for sådan en lille en, at det nu kunne være der også var sådan en til næste jul, haha...


  • #3   25. dec 2013 Vi har haft en fantastisk juleaften , og jeg har fået nogle skønne gaver, og en enkelt der skal byttes smiley Der er heldigvis byttemærke på, så den skal bare byttes til noget andet jeg gerne vil have.

    Her er et billede af de ting jeg har fået og skal beholde. De sorte papfirkanter, er nye billeder af mine brødre til min billedvæg smiley

    Hov de to poser hundeguf, var en gave til hundene fra svigerforældrenes hund smiley


    profilbillede
  • #4   25. dec 2013 Det ser godt ud Rikke ..

    - bare indrøm det Rikke, guffene er til dig , hihi smiley smiley


  • #5   25. dec 2013 IIihhhh, du opdagede min hemmelighed Betina, jeg er bare helt tosset med hundekiks og tyggestænger smiley

  • #6   25. dec 2013 YES ! Jeg vidste det smiley

  • #7   25. dec 2013 Haha, troede ellers jeg havde skjult det så godt smiley

    Uha jeg glæder mig til at afprøve mine nye rivejern, min varmepude om et par dage, og min nye blender. Og så tror jeg gaven der skal byttes, skal byttes til et par nye mumikrus smiley


  • #8   25. dec 2013 Jeg fik, vigtigst af alt, glæden af at se min søn holde sin første juleaften - hvilket til hans store glæde resulterede i at proppe ham i nisse tøj smiley
    Han var lykkelig fordi vi stod mig og min far og fotograferede ham imens vi sagde sjove lyde smiley
    Mega opsat men what the hell, det var sjow !


    profilbillede
  • #9   25. dec 2013 Igen, kongen af ansigtsudtryk smiley

    profilbillede
  • #10   25. dec 2013 Og lige et af mig og Lucas der studere kamera smiley

    profilbillede
  • #11   25. dec 2013 Sikke en dejlig aften smiley

    Står dog i et lille dilemma smiley Fik en halskæde af mand og børn, den er bare så sød, MEN han er lidt uopfindsom smiley Det er 3. År i træk jeg får en halskæde af ham + jeg fik én af min bror og svigerinde til min 40 års fødselsdag i oktober, dvs jeg har ca 4-5 rigtig søde halskæder og hvornår skal jeg dog bruge alle dem? Til daglig går jeg kun med en magnet halskæde pga mine smerter, så jeg bruger ikke de "fine" til hverdag smiley
    Skal jeg bytte eller lade være - hmm, jeg ved det ikke smiley Ved bare han bliver skuffet, hvis jeg vil bytte smiley

    Sikke da et luksus problem smiley


  • #12   25. dec 2013 den ville jeg nok beholde - Mest fordi jeg tænker den er speciel når den kommer fra min børn / mig barn

  • #13   25. dec 2013 R.I.P : Jeg HADER også at bytte gaver. De sidste par år har jeg intet skulle bytte, men i år har jeg fået en enkelt ting som jeg nærmest får åndenød over at skulle have i mit hjem smiley Det er bare slet slet slet ikke mig eller min stil.

    Men hader bare den der : " Tusinde tak for gaven, men den skal altså byttes".


  • #14   25. dec 2013 Åååårh Freja , Lucas er simpelthen sååå skøn..
    Amen se lige de kinder..


  • #15   25. dec 2013 Hader også at bytte gaver, men som sagt har jeg bare så mange halskæder og jeg bruger dem sjældent, til gengæld kunne jeg faktisk godt bruge nogle øreringe i stedet og det er jo også personligt smiley Han kunne måske tage med ud og bestemme hvilke ? Det må jeg prøve at liste ind i en samtale smiley

    Det er ikke længe siden jeg tabte én af mine ynglings øreringe ned i håndvasken og den forsvandt desværre....

    Ha' en forsat go' jul. Nu vil jeg i seng smiley Sov godt HG smiley

    PS. Hold da op han er skøn, F&Z


  • #17   25. dec 2013 Hos os var der også lige ved at indtræffe en KÆMPE tragedie, i hvert fald hvis man spørger svigermor. På mine gaver fra kæresten, var der sådan en lille georg jensen dims ( fra inspiration) , og da jeg så bare krøllede papiret sammen, uhadada der var verden LIGE ved at gå under, og sofaen nærmest skælvede, ahahahahahaha. " Jamen så tag du da dem, jeg gider ikke have dem" , var mit svar smiley

  • #18   25. dec 2013 Jeg har simpelthen fået så meget i år.
    Aller skønnest er en halskæde fra min mor hvor hun har fået indgraveret Nala.
    Så har jeg fået to elkedler fra Bodum (bytter nok den ene smiley ), et super lækkert piskeris, en kong mike, en kong leo, et gavekort til maxizoo, hundene har fået en lick treat hver, billetter til nytårsblues med min mormor og morfar og min mor, en æske chokolade, et HDMI-kabel, skærmrens, og 500 kroner. Jeg syntes der blev ved med at være gaver tilbage, hehe smiley


  • #19   25. dec 2013 Synes simpelthen, jeg har fået så mange fine ting smiley

    Lulu har fået en masse hundeguf.

    Jeg har fået 500,-, et gavekort til brunch, et gavekort til ikea, en helt masse filtre til mit kamera, et nyt SD-kort, et teæg fra Normann Copenhagen, to salatbestiksæt fra Normann Copenhagen (et skal byttes), parfume, badeserie, en gaveæske med ansigtspleje, en bog om sushi, make-up fjerner og en masse skægt slik - og jeg føler, jeg stadig har glemt noget..


  • #20   25. dec 2013 Danielle - jeg sad også og grublede, føler ikke jeg har husket det hele smiley

  • #21   25. dec 2013 Vi havde en stille og rolig aften men mit julehumør røg igår.
    Jeg og Kim havde givet hinanden den nye Asus padfone 2 og vi tog dem så i brug for 5 dage siden.
    Baldur hoppede så lige op af Kim og slog hans tablet med telefon ud af hånden på ham så den røg på gulvet og blev totalt smadret.
    Det var så den julegave til 5500 kr der røg der og den tog vist julehumøret med sig i faldet. smiley smiley


  • #22   25. dec 2013 Jeg har også fået så fine julegaver i år! :o)

    - 1100 kr.
    - Tre akrylkasser
    - En strikcardigan
    - En tynd cardigan
    - To toppe
    - Hvidt sengetøj
    - En lædernederdel
    - En halskæde
    - Et tørklæde
    - Højhælede ankelstøvler
    - To neglelakker
    - En masse slik

    Hundene fik hver et tyggeben - som de begge pakkede op. Eller med lidt hjælp. Chessie åbnede bare den ene ende, og gik så igang med at tygge i benet - men da måtte jeg altså lige bryde ind, og tage papiret af. ;o) Luna har aldrig pakket gaver op før, så vi var lidt i chok over, at hun gik igang i år. Hun var dog ikke god til det, for hun plukkede papiret af i bittesmå stykker, der lå spredt over hele gulvet - så jeg måtte også lige assistere.


  • #23   25. dec 2013 Vi har ikke været så mange i år til jul, og jeg får ikke gaver af ret mange.

    Min yngste søn har lavet to grise i birketræ til stearin, som vi fik i fællesgave.
    Den ældste søn har lavet en oplukker i træ, som vi også fik i fællesgave.
    Min stedsøn gav os en stegepande fra Jamie Oliver og 50 kr. i fællesgave.

    Derudover har jeg fået en halskæde og et par øreringe af min mand, mine børn, Max og børnene. Halskæden skal muligvis byttes, og det er min mand heldigvis indforstået med.

    Jeg plejer normalt ikke at bytte gaver.

    Drengene er dem, der har fået mest, og sådan skal det jo være. smiley


  • #24   25. dec 2013 Jeg fik bare den bedste gave i år. Jeg fik en tur til Crufts sammen med min datter. Fly, hotel, lejebil og indgangsbiletter til alle dage.
    Manden og svigersønnen har bare været så hemmelighedsfulde den sidste tid. Jeg har ønsket at komme derover i mange år og nu bliver det virkeligt. Oven i købet er en af mine hvalpe kvalificeret til at deltage i dogdancing. Nu får jeg mulighed for at se det live i stedet for på pc'en ( som for øvrigt også er en julegave fra min svigerfar)


  • #25   25. dec 2013 Jeg havde slet ikke ønsket mig noget, i år, så alle mine gaver var fantastiske smiley Jeg fik 3500 kr tilskud til ny vaps i 2015 af kæresten, sengetøj med ulve ( min mor har meldt sig ind i western club, fra tyskland for at få det :D:D) Mascara, kalender, stort sort hvid billede, disneys dumbo (Jeg samler), sutsko, parfume, undertøj ny godbidstaske, med godbidder, halstørklade, og en halskæde jeg har ønsket mig viiiirkelig længe fra siberian art! smiley
    http://www.etsy.com/listing/152017304/alaskan-malamute-movement-jewelry?utm_source=etsythemeshop&utm_medium=api&utm_campaign=api


  • #27   25. dec 2013 Hold da op nogle fine gaver i alle sammen har fået smiley

    Susanne : selvfølgelig er det vigtigst at børnene får, men herhjemme er vi stadig børnene, da vi begge er de yngste og uden børn selv, hehe..

    EJ ØV Bente N , det er lige sådan noget der ikke må ske.. Håber i kan få den erstattet på en måde..


  • #28   25. dec 2013 Jeg fik:
    -gavekort
    -penge
    -to film.

    smiley


  • #29   25. dec 2013 jeg har fået den VILDESTE gave nogensinde! smiley

    - Iphone 5s (af min kæreste! :D)

    Og så har jeg/vi fået:
    - ca 1500 kr (tilskud til ikea, da vi skal flytte om lidt :))
    - middag for to, på brasserie
    - kogebog
    - brødkniv
    - 2 blinis pander i støbejern
    - silketrykt billede fra thailand

    og så har kæresten også fået en masse smiley


    :D!


  • #30   25. dec 2013 Hvor dejligt at det alt sammen gik så godt
    Her hjemme kunne det godt have været beder
    Maggie musen er i sin første løbe tid og hun er ikke helt sig selv
    Og jeg har fået ravet mig en god gang forkølelse til mig

    Men dagen gik med at spise jule frokost hjemme hos min mor sammen med min storebror, svigerinde og mine to små nevøer
    Og til aften var det bare mig og min mor
    Vi fik lækker kylling, med skive kartofler, Jensens farverit sov og en masse grønt

    Fik en lækker transport taske til Maggie og et frit valgt til en ny sele til Maggie smiley


  • #31   25. dec 2013 Øv, Bente N smiley

    Jeg var desværre heller ikke den bedste mor i går. Vi gav min søn en ny mobil. En Nokia Lumina og da jeg skulle tage bag coveret af for at sætte simkort i flækkede skærmen smiley Hold da op, jeg var i 'bad standing'
    Nu må vi se om vi har en chance i Elgiganten d. 27. Telefonen var jo knap pakket ud smiley Er sikker på den må have haft en fejl eller sat i spænd, da jeg må ingen måde brugte kræfter eller vold smiley


  • #32   25. dec 2013 Jeg fik en brødkasse hvor låget er et skærebræt, mette blomsterberg skåle. 2 par ridebukser, to ridejakker, en sif jakobs halskæde af kæresten samt en scrouples ring smiley
    vigtigst af alt fik jeg mandlen i år smiley vandt marcipan brød som jeg så ikke kan lide -_-'
    Trille fik et fint mørkebrunt rundsyet halsbånd og et ben af os. Af hendes hvalp som min onkel har, fik hun en bamse snemad, mor sad lige med en klump i halsen for at se hvad trille gjorde ved den! Men pyha det blev ikke hendes hvalp smiley så fik hun en pose guf af ham også smiley


  • #33   25. dec 2013 Jeg fik en stor hjort, bluser, bukser, cardigan, billede af mit gudbarn, nøglekæde fra mit gudbarn, en smykke gine fra mit gudbarn, 500 kr, strømper, leggings, undertøj, og en lækker kjole.

    Bella fik et pivedyr som forestiller en gris, kødben, to skiver flæskesteg med en kartoffel, godbidder og en hundeseng fra min mor ..

    Og i morgen bliver bella lige så forkælet smiley


  • #34   25. dec 2013 Uh, det er dejligt alle har fået gode gaver smiley
    Jeg har fået;
    Ferm living tæppe
    Hay puder
    Gavekort så jeg kan tage gelenegle kursus
    Gavekort til tatovering
    Poul pava skål
    Serverings skål fra stel kompagniet
    Lækker trøje fra Buch Copenhagen
    Lysestager x 2
    Hundelytteren
    When pigs fly
    Shampoo og balsam fra maroccooil
    Lille badeand smiley
    Gun Britt hårbørste
    ... Det tror jeg var det smiley


  • #35   25. dec 2013 dejlige aften i går
    jeg fik 2 x udstillingsgebyr af min mor ( brugt i starten af måneden(
    et par sneakers af min far ( fået for et par måneder siden da de var på udsalg *GG*)
    1 cardigan, 1 bluse, 2 par vanter, 1 lækkert tubehalstørklæde, billeder af min grandfætter/-kusine, nogle flotte antikkugle lysdekoration, en lækker blå plaid, SPA Hair Wrap, en vægt, og min grandkusine havde lavet en figur af CeCe i noget modellervoks som bliver til sten, og så fik CeCe af min mor håndklædedækken og en tyggestang, og når hun møder min mormor næste gang får en hun pose godbider


  • #36   25. dec 2013 Den mest hyggelige jul, jeg længe kan huske i går smiley
    Maden var perfekt, og vi havde det bare SÅ godt i hinandens selskab:)

    Jeg har fået mange flere gaver, end jeg plejer at få, og jeg elsker hver og en smiley

    - 2 x hårtørrer (den ene bliver byttet til noget andet teknisk halløj af en art)
    - Det mest smukke hjemmelavet billede fra Gudsønnen
    - Topsy Turvy bageform (Til at lave skæve kager med)
    - Billet til kagemesse senere på året, sammen med kæresten og ungerne.
    - Personlig bog, hvor jeg er en af hovedpersonerne smiley
    - Noget kagedekoreringshalløj *G*
    - VILDT smukke ørering fra Maanesten.
    - Billedeprinter
    - Softice maskine
    - Et lille hjemmelavet smykkefad fra min niece
    - Kenwood Major røremaskine smiley :D smiley

    Og som ekstra julegave som jeg fik for lidt tid siden, så rejser kæresten og jeg i morgen til Barcelona smiley


  • #37   25. dec 2013 Jeg havde heller ikke ønsket mig noget..
    Men fik da:

    Iphone 5S af manden.
    3 vedhæng til mit armbånd fra ham og vores to unger..

    Og så fik vi en masse fælles gaver.. smiley


  • #38   25. dec 2013 sengetøj, Bosch Tassimo Kapsel maskine, hotel og kro ophold, Disney film, to forskellige størrelser omaggio vaser fra kæhler. Idag har jeg fået 3 global knive, 1300 kr Gavekort til IKEA, 6 hvidvins glas fra Erik Bagger, 6 rødvins glas fra Erik Bagger, ZONE dækkeservietter i grøn, håndklæder i grøn, Eva solo Thermo kanDe i hvid, en Christiane Beauty bog, biograf oplevelse Box. smiley

    profilbillede
  • #39   25. dec 2013 Jeg havde en dejlig aften med min far og lillebror , alt for mætte af god mad og kampen om mandlen smiley .. Jeg havde ik ønsket mig alverden , men fik gavekort til ansigsbehandling af kæresten , en pude med fransk bulldog på , en kaffe maskine , penge , parfume , køkken ting , og gavekort til en City Up bil, min far synes ik jeg ku undvære en bil , kan jeg gi ham ret i så smiley

  • #41   25. dec 2013 Jeg sad alene så fik ingen julegaver, men af min forældre fik Kia en bold som hun har tosset rundt med siden og nogle guffere, og Sadie fik en masse kattemad og guffere :o)

    Jeg havde alt i alt en hyggelig jul med dyrebørnene.

    Vi fik ikke julemad men det vi fik smagte skønt ... Gullashsuppe med godt med krydret kød, ris og majs. Til dessert fik vi æblekage :o)

    INGEN julestress overhovedet for os :o)

    R.I.P (dig med alle halskæderne): Kan du ikke få vedhængene sat i et armbånd så det bliver til charms? Den kan du have på hver dag.
    Og så kan du stadig gå med din magnethalskæde som jeg forestiller mig du ikke kan undvære.
    Jeg kender godt det med at have mange smykker man ikke får brugt og det er såå synd fordi man får dem jo for at nyde dem og ikke for at de skal ligge i en skuffe :o)


  • #42   25. dec 2013 Henriette - Lucas har også fået en bog hvor han er hovedpersonen "Prins Lucas", den nye godnatlæsnings bog smiley

    Du behøver ikke bruge den til det samme smiley :P


  • #43   25. dec 2013 Jeg fik et billede min mor selv havde malet, lysestager, lys, et krybbespil med nisser, en stjerne i metal, og så fik jeg grydelapper af den mindste som hun selv havde lavet... Og af en nisse lå der et gavekort på 350 kr til H&M...????
    Jeg har IKKE fundet ud af hvem den nisse er...

    Foxie fik en julesok med godbidder, Tøsen fik en kæmpe bøtte med godbidder, og af hendes moster og Peanut og Dopper fik hun et mega lækkert bur... smiley


  • #44   25. dec 2013 Hov og så fik Tøsen osse nogle lækre bløde stænger med kylling i... smiley
    Dem fik hun af min gode veninde og hendes hunde Noah og Nanna.


  • #45   25. dec 2013 Vi havde en virkelig hyggelig aften hos svigerforældrene, og vi fik en masse gode gaver

    Ting vi ønskede os:
    Stegeso x 2 (de er forskellige, så vi beholder begge to)
    Stavblender x 2 (disse er vidt forskellige så de får også begge lov at blive)
    Et åbent piskeris http://www.nuance-scandinavia.dk/shop/product/nuance-piskeris-29-cm-sort-staal.aspx
    Franskbrødsforme i silikone
    Et gavekort til hver på 300 til Aalborg Storcenter

    Det vi ikke ønskede os, men selvfølgelig er rigtig glade for:
    Kontorstol til kærestens skrivebord
    Remington føntørrer til mig, den er så flot
    Udendørs olielamper
    2 T-shirts til kæresten


    I år gav vi ikke hinanden gave fordi vi for en måned siden brugte 10.000 på vores emhætte og 3000 på en skabsfryser smiley


  • #46   25. dec 2013 F..
    Hvor sjovt smiley

    Men nej, min er ikke lige godnat læsning p.t, men togbog *G*
    Noget skal man jo ha tiden til at gå med, når man konstant rejser frem og tilbage mellem Melby og Høje Taastrup, for at bruge tid med kæresten *G*


  • #47   25. dec 2013 Jeg holdt jul med familien.. Og fik nogle dejlige gaver..

    Fik 3 blokke med linjeret papir og 2 bordskånere af min søster på 8..
    2 blokke med linjeret papir og nogle overstregnings tuscher af min søster på 11..
    (de synes altså at jeg skulle have nok papir til at skrive på nu når jeg går i skole)

    Fik 1000 kr af min mormor og morfar
    Og sidst men ikke mindst, en Tassimo med 2 æsker til at lave varm kakao af min mor og stedfar..


    Min egen krop valgte så i nat at give mig noget mave/tarm-halløj, så nu ligger jeg syg.. smiley


  • #48   25. dec 2013 Vi hyggede os da, men det var slet ikke det samme som sidste år, hvor vi holdt jul i Trysil i Norge - bare mine forældre, min storebror, mig og hundene..

    Men gaverne er nu af samme standard som altid smiley
    Af mine forældre fik jeg et Bose BlueTooth Headset, som jeg ellers havde regnet med at skulle købe til januar smiley
    Af min moster fik jeg et tilskud til flybilletter, fordi jeg gerne vil til Finland til World Dog Show næste år!
    Ellers blev det til:
    Et lækkert tube-halstørklæde
    Hudplejeprodukter fra Origins
    "Skrub af" - gaver i form af grydelapper og bordskånere
    Hue og t-shirt fra en person, jeg ikke lige havde regnet med at få noget fra xD
    Og så lidt penge, som kommer med som lomme-penge til WDS smiley


  • #49   25. dec 2013 Jeg tror jeg fik ligeså mange gaver som børnene, dog var nogle af dem også fællesgaver. Jeg får egentlig ikke gaver fra særlig mange, men fordi der altid kommer 3-4 pakker ude fra min mor og stedfar, så løber det jo op. Får det faktisk altid lidt utilpas, fordi de andre i svigerfamilien stort set ingen gaver får. Men altså det er jo deres eget valg, de har selv valgt ikke at give hinanden gaver smiley

    Jeg regner med at skulle have et par nye mumikrus til samlingen, i stedet for den her æske, som overhovedet ikke er mig smiley


    profilbillede
  • #50   25. dec 2013 Uhh Rikke , dem har jeg faktisk kigget på til Uffe's godbidder..

  • #51   25. dec 2013 Betina: Ja så skulle de da have lagt under dit træ smiley Jeg har altid haft et anstreng forhold til aida, og kan heller ikke lide poul pava, får nærmest åndenød ved tanken om at de skulle bo her smiley

  • #52   25. dec 2013 Fik Royal Copenhagen hvid riflet dybe tallerkner af mor og far. Vase plus øreringe af søster, og afventer gave fra anden søster i morgen smiley

    MEN MEN MEN den bedste gave gav jeg mig selv... Er single og ja tænkte jeg ville knalde min opsparing af på mig selv!! Vidste først sent i går, at jeg fik den, da jeg havde plaget min mor længe om at "skaffe" den (hun arbejder i guldsmed)


  • #53   25. dec 2013 Prøver lige at få foto med igen smiley

    profilbillede
  • #54   25. dec 2013 Jeg fik dette:
    iPad air hvid
    2 billetter til Rasmus seebach koncert smiley
    En masse bageting
    Parfume
    Gul fjeldræven taske
    Masser af selvforkælelse
    Penge
    Og meget mere smiley


  • #55   25. dec 2013 ja jeg fik 3 gaver, et gavekort til en bestemt butik jeg ønskede mig og en hjemmelavet bordskåner til kop som den bette havde lavet smiley men den trejde var det største man kunne tænke sig, nemlig at glæde et andet menneske med julemad og gaver hvor det er en der virkelig trængte til omsorg og næstekærlighed samt at blive en smule forkælet smiley

    Det lød sådan her smiley
    http://youtu.be/JlKuaNnQLn4

    Og så var der dømt våde øjne hos den ene og den anden og klump i halsen hos de sidste smiley


Kommentér på:
Julegaver :)

Annonce