Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad får jeres hund?
  • #1   22. dec 2013 Han får lov at nyde godt af den gode julemad - også selvom det måske fører lidt lind mave med sig smiley

• #2   22. dec 2013 Her er hver dag en fest, så vi giver ikke noget smiley

• #3   22. dec 2013 Samson den store før en plyshund og et øko. ben smiley
    Silas får en plysand.
    God jul og godt nytår til dig også smiley

• #4   22. dec 2013 Ingenting.
    Han mangler ikke noget, så... ja ^^

• #5   22. dec 2013 Berta får i år et kattelegetøj - det er sådan en pind med snor på og så et lille dyr for enden. Hun elsker at lege med svigerforældrenes kattes legetøj, så det synes vi, var passende smiley

• #6   22. dec 2013 Mine har fået et nyt halsbånd hver. Kedeligt, men de har såååå meget legetøj og ting og sager. De mangler ikke noget. Synes dog at de trængte til nye halsbånd. Daisys gamle halsbånd var blevet helt rustent og det smittede af på pelsen smiley

• #8   22. dec 2013 Et kæmpe tyggeben smiley

Og et kæmpe råt okseben han forhåbentlig vil nyde, mens vi andre nyder julemiddagen smiley

• #10   22. dec 2013 Nina otteson intelligensspil, boldreb og en stor plys elg!

• #11   22. dec 2013 Luna har aldrig fået gave, for hun gider det ikke. Chessie får nok et ben o.lign. - som hun alligevel ville have fået. Bare for at se om hun gider pakke det ud. :o) Gider hun ikke det, så får hun heller ikke gaver fremover.

• #12   22. dec 2013 Det lyder som nogle gode ting smiley

• #13   22. dec 2013 Tja, overvejer at pakke vovsens gamle halvspiste tyggeben ind i gavepapir, for hun elsker at pakke op:-)

• #14   22. dec 2013 Alle mine får kalverygben. En hund skal ikke have det samme, som vi mennesker kan lide til jul!! Det har deres maver ingen glæde af, og legetøj er jo kun en kort glæde.

• #15   22. dec 2013 Ingenting smiley

• #16   22. dec 2013 Ingenting.. Mine vovser kan ikke administrere gaver smiley

De omdanner straks samtlige GODE ændringer til at være rutiner der skal gælde permanent. De er røvforkælede hele året, så det må være rigeligt smiley

• #17   22. dec 2013 Min får ingenting.. Han havde fødselsdag her den 5. december så der blev han godt forkælet med 2 store bamser i gave.. og han har iforvejen ALT for meget legetøj så tror ikke resten af husets beboere ville være glade for at jeg slæbte mere hjem til ham smiley

• #18   22. dec 2013 Nala får en sort gladiatorbold, og så har Janco og Nala fået en gave hver fra Wolf herinde, hvis forældre låner min lejlighed. Jeg glæder mig til at se hvad det er.
    Og så har jeg kødben klar til når hundene skal klappe kaje og lægge sig ned, så vi har fred til juletræsdans smiley

• #19   22. dec 2013 Og så håber jeg på at Janco og Nala får nogle af de hundeting der står på min ønskeliste smiley

• #20   22. dec 2013 Altså jeg er jo ikke sådan en der giver sine dyr julegaver....

Så de der 2 sorte sække bamser, og kurven med de 50 tennisbolde og de store fine okselårben, det var jo nogen de skulle have haft alligevel.....

Så deeeet........

• #21   22. dec 2013 Balto har fået nyt halsbånd og snor, men det er allerede taget i brug. Derudover får han en ny gris, for den gamle er der gået hul på.

• #22   22. dec 2013 Villads får sådan nogle plastic pølser på et reb (han elsker ting, der dingler) og Taja får en blækspruttebamse med Piv i smiley
    Derudover får de hver et lækkert, snasket ben at tygge i smiley

Og så har min mor købt en JumBone til dem hver smiley

• #23   22. dec 2013 Mine får back on track netdækken, samt back on track vinterdækner af mine forældre( har selv været med ude at købe den, så det blev de rigtige størrelser) af mig får de hver et lækkert kødben, lidt godbidder samt legetøj

• #25   22. dec 2013 Hun får en bamse smiley og et rå andelår.

• #26   22. dec 2013 Han får en ny k9 sele af min mor og så en amerikansk fodbold-bamse (kæresten spiller rugby, så det skulle have været en rugby-bold men i mangel på bedre...) og en pose tyggestænger af mig. Og en scanning af prostata til 2000 kr!

• #27   22. dec 2013 Ingenting smiley

• #29   22. dec 2013 Tucker får en ny tøjbamse og så pakkede jeg en pose godbidder ind også, fra jeg forleden gik lidt amok ved Olivers smiley
    - Så får han nok noget spiseligt fra de 3 andre hunde i familien.

Tucker elsker pakker, så selvfølgelig skal han have en til jul, så bliver det også nemmere at overbevise ham om ikke at æde alle andres pakker smiley

• #30   22. dec 2013 Det er ikke mine egne nogen af dem, så jul er en god undskyldning for at give dem gaver smiley Men de får sådan en kong-tygge-ting der kan pive, og en lick treat (eller hvad de nu hedder). smiley

• #31   22. dec 2013 Har pakket en fælles gave ind til alle 4 hunde der er med juleaften som indeholder godbidder og en sokke. Sokken er for at Lilly har noget at beskæftige sig med, hehe.

• #32   22. dec 2013 For første gang i 15 år har jeg ikke købt gave til en hund... De skal ikke med på aftenen smiley

• #33   22. dec 2013 min kidnappede sig egen julegave fra bilen tidligere i år en jolly ball der egentlig var tiltænkt min hest men jah han ELSKER den og vil anbefale en til andre hunde der er eksperter i at destruere bolde 400 kr er mange penge for en bold jah men den holder godt til en vildbasse på 30 kg smiley

• #34   22. dec 2013 Ingen gaver fra mig -udover en god lang gåtur sammen med deres hundevenner og lidt ekstra hygge om eftermiddagen (de skal være alene hjemme om aftenen)
    Men med garanti får de en større pakke blandede godter fra min onkel -han køber altid en ret fantastisk pakke til hver af familiens hunde, så mon ikke osse han gør det i år smiley
    -egentlig ret sødt, eftersom han ikke selv har hund hehe

• #35   22. dec 2013 firbeneren -man kan gøre det en hel del billigere ved at købe fendere (dem til både) istedet. Vi købte 3 stk for 75kr eller sådan noget i sommers. Osse til hesten -og Reiki som synes den er ret sjov fordi den har et langt tov på man kan slæbe den i smiley

• #36   22. dec 2013 En margrethe-skål, en hjulpisker og det nyeste gta til playstation. Har længe tøvet med det sidste grundet aldersgrænse på 15 år. En jurist fra retshjælpen mener dog. at for hunde er hundeår gældende (6x7>15).

mvh søren

• #37   22. dec 2013 Salik får en ny sele (Julius K9), et nyt halsbånd, aktivitetsspil, en pose med andegodbider, taget sticks og en pose med Olivers dental bidder.
    Cleo får ny rottebamse, en pose med starmintsgodbidder, nyt halsbånd med hundetegn og en fantastisk shampoo med duft af vandmelon.
    Noah får en bamse, liverbites og nyt halsbåd og hundetegn.
    Carla får nyt halsbånd med hundetegn, lys til halsbåndet, en miniboldt og olivers fish bites
    Asta får en ny soft-klikker, bamse, halsbånd med hundetegn og et par kødben.

• #39   22. dec 2013 Min får en Filzi hundehule samt kyllinge snacks

• #40   22. dec 2013 Ohh GGG
    kom til at for købe mig lidt smiley
    hvem der ender med hvad er et godt spørgsmål, men samlet ligger der en kong mike, en monster mouth, en slaskekanin (klart Morgans), et ruskedyr med piv (sikkert Cittas), en lang dummy (sikkert Morgans), en pakke kyllingefillet, og en herlig bi med lange slaskeben.. Hmm!

• #41   22. dec 2013 MLA jeg kender det - det ender altid med at hundens pakkebunke bliver temmelig voldsom. Men heldigvis elsker de alle at pakke gaver ud og få ting og sager så det er jo en win /win - lige med bortset fra dankortet smiley men pyt man må jo prioritere smiley

• #43   22. dec 2013 de har fået pakkekalender fra Olivers hele måneden , og får rigeligt til hverdag,
    så de er bare alm forkælede. da børnene var små fik vores schæfer for deres skyld.

• #44   23. dec 2013 tja det var da noget billigere men syntes ikke de er helt så kraftige i gummiet som fx en jolly ball men absolut osse en god mulighed til de firbenede smiley

• #45   23. dec 2013 Cutler får et rigtig staffordshire bull terrier halsbånd
    3 ikea mus
    3 ikea rotter
    Et kæmpe kødben med sløjfe på
    Et stks kong legetøj
    Det hele er dog ikke kun fra os, men fra hele familien smiley

• #47   23. dec 2013 først købet jeg til Maja en bold med snor i
    og Phoco en kægleformet med snor i , men jeg lot den ligge i posen da jeg skulle sætte ting på gesteværelset og i mens hadde Phoco været i posen og hentet sin legetøj ( og ikke spist godbiddene eller kødtpålægget mit )

og når jeg så hvor overlykkelig ham var over den så måtte jeg give gaven til Maja også hihi

så købte jeg en bold til Maja og en kægleformet tings til Phoco ( Maja er vild med bold og Phoco er vild med kægleformet tings )

men igjen mens jeg hadde gesteværelset døren åben ( har mit klædeskab der og ting jeg selger for en venninde som er flyttet fra byen ) så hadde Phoco igjen fundet posen og fundet sin legetøj , så Maja fik sin bold også , er jo så dejlig at se hvor glad de er når de får noget nyt smiley dette var i går aftes

Så hittil har jeg rå kødben og nogen godbidder , 2 stk opptræksbar mus / kattehalloys) og skal på butikk i morgen og købe det sidste julemad , så da finder jeg nok noget og lægger det på øverste hylle på boden hihi

fakrisk sidst år fikk mine hunder flere julegaver enn mig hihi

har alt til dem så godt med ekstra godbidder smiley de har også lige fået nye uld dekken smiley

• #48   23. dec 2013 Vores får en tørret oksepenis så de er beskæftiget når vi andre skal pakke ud.
    That's it. De aner jo ikke hvad jul er, så bare de får deres behov mødt, er alle glade.

Julemad til hund er at bede om en aften ved dyrlægen. I skulle vide hvor mange der får den oplevelse fordi de ikke forstår at Hunde er hunde, og kun skal have hundemad. De tåler hverken fedt eller tilberedt ben.

• #49   23. dec 2013 Ja altså gaver SKAL der til..ellers stjæler hun vores under træet når vi går rundt om træet...og hun er lyn hurtig smiley

Emma er værre end et lille barn på 3 år juleaften. Hun er rastløs og små pivende imens vi fortærer julemiddagen og hun kan se de mange pakker under træet.
    Og når det endelig går løs, så er hun som et vildt monster på energidrik....og hun pakker op bid for bid og indimellem hjælper hun også os med at pakke op smiley

Så der er selvfølgelig købt gaver til hende...mange små, som kan holde hende aktiveret. Der er blandt andet 3 bamser...3 hvide okseben (bare rolig...hun æder dem ikke med det samme, men løfter rundt på dem) så er det små bløde guffere, som er "forsejlet" i diverse indpakning og pap, så der skal arbejdes på, at få dem ud..tjaa alt i alt er der nok 8-10 gaver. Og hun finder dem selv under træet...selv dem med bamseren i smiley

Og selvfølgelig skal hun smage lidt andesteg i hendes foder...hun får ikke tynd mave og kan tåle alt, så den bekymring har vi ikke smiley

• #50   23. dec 2013 Malene...du har ret i at der er grænser for, hvad man skal give hunden.
    Men hvis en hund ender ved dyrlægen af at have spist en skive steg eller et stykke andekød, så må den være sart smiley

Man skal selvfølgelig ikke servere en tallerken fuld svarende til, hvad vi spiser smiley

• #52   23. dec 2013 Maj-britt Ja her er der heller ikke de store problemer...alt kører lige ned i løgneren smiley

• #54   23. dec 2013 Ingenting - klap og nus som en hvilken som helst anden dag smiley

• #56   23. dec 2013 Jeg har købt noget legetøj til Uffe, min far skal nok sørge for at Uffe ikke kommer til at mangle noget julemad imorgen, hehe.

Og tror nok min svigerinde har købt noget til Uffe..

• #57   23. dec 2013 de har alle tre fået advendtsgaver af maxi zoo, legetøj og guf. og i julegave , har de to små fået nye seler. julius K9<3 ..
    og ellers bare tyggeben, ekstra godbider, ekstra gå ture, og ekstra meget hygge smiley (ikke fordi det er meget anderledes end vores hverdag :$ ) hehe.,

• #59   24. dec 2013 Ang julemad så tåler vores både flæskesteg og and, men jeg kunne aldrig finde på at give dem fed sovs til eller tilberedte ben/skrog fra anden - selvfølgelig ikke. Men fordi de får noget af kødet, det burde de altså kunne tåle.

• #60   24. dec 2013 Mine får helt sikkert også noget julemad - selvfølgelig i begrænsede mængder, men de skal jo også mærke det er jul smiley
    Kæresten har givet mig (hundene) et gavekort til MaxiZoo, dét glæder jeg mig til at bruge smiley

• #61   24. dec 2013 Fadia og Wictor har fået en stooooor legegris hver, af min veninde og Gudsøn smiley
    Og så var der en bamse i deres julekalender fra Olivers i dag smiley

• #62   24. dec 2013 Overvejer at pakkenen rulle wc papir ind til bella.. Hun elsker at smadre sådan en rulle,, men igen nahh det tror jeg ikke ligefrem jeg ville turde for så ligner huset en slagmark.. Men hun får hvertfald godbidder smiley

• #63   24. dec 2013 Jean, sikke da noget pjat... Det er da bare ekstra julestemning, når der ligger "sne" over det hele smiley

• #64   24. dec 2013 Uffe er igang med sin første gave som han har fået ved M's søster og familie..

profilbillede
  • #65   24. dec 2013 Det lyder som nogle gode ting de får smiley

• #66   24. dec 2013 Jamen vores de har fået :

Mad: Andelår (rå), En bid flæskesteg med ben(rå), et par kartofler og en snas sovs.

Pakker: Fra os: en gave hver med et pivedyr, et tyggeben og en godbid. Fra svigermor og svigerfar: en pakke godbidder hver. (altsammen pakket ind og lagt under træet.) De ELSKER at få lov at pakke ud -som det ses på billedet.

Underholdning: den årlige juletur med gode venner.I år var vi 10 hunde.

profilbillede
  • #67   24. dec 2013 og lidt billeder fra turen:

profilbillede
  • #68   24. dec 2013 2

profilbillede
  • #69   24. dec 2013 3

profilbillede
  • #70   24. dec 2013 4

profilbillede
  • My
    My Tilmeldt:
    jul 2012