742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hvide dværgsilkehøns - hvor? hvide dværgsilkehøns - hvor?

Jeg søger et par hvide dværgsilkehøns. Det må meget gerne være et par helt unde høner som lige er kønsbestemt. Eller også et par helt små kyllinger som vi så håber er høner. Hønsene bliver fritgående og får MEGET kontakt da de bl.a. skal bruges til klikkertræning osv. Det er også derfor vigtigt at der er tale om unge dyr.
Nogle som ved hvor de kan købes (meget gerne i Nordjylland ellers bare i Jylland? Prisen er helt underordnet.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvide dværgsilkehøns - hvor?
  • #1   21. dec 2013 Skønne høns smiley
    er der ikke en fjerkræforening i nærheden, som kan henvise til nogle der opdrætter dem?
    spændende projekt smiley

• #4   21. dec 2013 Køter - Hønsene var faktisk de første dyr man klikkertrænede.
    Hvordan ? Akkurat på samme måde som du klikkertræner en hund, hest, kat eller andet dyr.

CMP
    I sommermånederne er der mange tilsalg på de forskellige markeder.
    Jeg tror, at det er lidt svært at få fat på kyllinger på den her årstid, men måske er du heldig.

Prøv at forhøre dig her:

http://www.racefjerkrae.dk/

Silkehøns er dejlige høns, men dårlige æglæggere. Ved du godt, at de har blåt kød ?

• #8   21. dec 2013 Dalmatiner silker, er så højest sandsynlig IKKE dværg, da den farve ikke er kommet ned i dværg størrelse endnu smiley

• #9   21. dec 2013 Dem jeg havde var dårlige æglæggere

• #10   21. dec 2013 Køter: ja at de er dumme er bestemt en fordom. Min høne Ingeborg var klikkertrænet og hun kunne 17 forskellige kommandoer. Hun kunne genkende mennesker og have sin helt egen personlighed. Hun var meget hurtig at klikkertræne og var overraskede god til frishaping.

her kan du se billeder af hende og læse om hende smiley
    http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/66172-hoenen_ingeborg

profilbillede
  • #11   21. dec 2013 Nu har jeg set billeder og læst historien om hønen Ingeborg smiley
    En sød historie, dog kunne hendes ophold hos pædagogerne have været lidt forkortet, hvis de havde været deres opgave voksen.
    Men en lykkelig slutning :-).

• #12   21. dec 2013 inge r: helt enig. Det var synd for hende de ikke reagerede så vi kunne hente hende hjem igen. Men ja heldigvis endte det godt smiley

• #13   21. dec 2013 Haha, hvor fint!
    jeg havde en hane som ca 10 årig, som jeg havde fået som stor kylling af en ven af min far.. han opførte sig som en hund, men ok, han var som enekylling vokset op med vores to shitzu`s. Han var med ude og gå tur, og spiste sammen med hundene, lå i haven og fes den af med dem, han var nu ret sjov.

• #15   22. dec 2013 KL. 19.30 prikkede han på havedøren, så skulle han ind og se tv avis på skødet af min far.. Han var ret smart.
    det var en tværstribet plymouthrock. Desværre var der en mobset dame i nabo laget der klagede over han galede lidt hun havde natarbejde og sov i dagtimerne. Så selv om vi tog hensyn og først lukkede han ud KL 8, så var det ikke nok.
    så han kom på landet.
    det var en stor oplevelse at lære ham at kende.

Kommentér på:
hvide dværgsilkehøns - hvor?

Annonce