Juridisk Identitet -Julegave {{forumTopicSubject}}
ja ærlig talt så tænkte jeg at ordet julegave ville lokke jer ind på emnet da overskriften uden virker en kende tør
Via Bente - Med sheltierne
- som på FB delte et link :
"Uden en fødselsattest kan børn i Afrika ikke tage en eksamen, få en læreplads eller bare gå til lægen. De kan ikke få hjælp, hvis de bliver udnyttet, misbrugt eller tvangsgift. I tilfælde af at et barn af en eller anden årsag bliver separeret fra sine forældre f.eks. ved naturkatastrofer eller konflikter er det stort set umuligt at genforene barnet med sin familie uden papir på sin identitet."
http://bornefonden.dk/Kampagner/Foedselsattest?utm_source=FB+Annoncer&utm_medium=FB+Annoncer&utm_term=F%C3%B8dselsattest&utm_content=F%C3%B8dselsattest&utm_campaign=BF+Foedselsattest+Dec.+2013
Jeg ved godt det er en stram måned i forvejen, for nok de fleste !
Jeg tænker at, vi nok skal købe noget slik . for det fortjener vi jo, så godt vi klare det trods alt
Kan vi ikke lige undvære den Faxe Kondi ( note to me.... ) eller chokoladebar ( again.. me... ) Og tænke at det er så lidt for mig - også meget for dem
Åh det lyder frelst
not ment to be
God Nat
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Rigtig godt Isabelle
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Jeg håber kampangen er der efter lønningsdag, så tror jeg at jeg kaster 500 ekstra efter - det er jo peanuts for mig og kampesten for dem
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Juridisk Identitet -Julegave