{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Juridisk Identitet -Julegave {{forumTopicSubject}}

ja ærlig talt så tænkte jeg at ordet julegave ville lokke jer ind på emnet da overskriften uden virker en kende tør smiley

Via Bente - Med sheltierne smiley - som på FB delte et link :

"Uden en fødselsattest kan børn i Afrika ikke tage en eksamen, få en læreplads eller bare gå til lægen. De kan ikke få hjælp, hvis de bliver udnyttet, misbrugt eller tvangsgift. I tilfælde af at et barn af en eller anden årsag bliver separeret fra sine forældre f.eks. ved naturkatastrofer eller konflikter er det stort set umuligt at genforene barnet med sin familie uden papir på sin identitet."

http://bornefonden.dk/Kampagner/Foedselsattest?utm_source=FB+Annoncer&utm_medium=FB+Annoncer&utm_term=F%C3%B8dselsattest&utm_content=F%C3%B8dselsattest&utm_campaign=BF+Foedselsattest+Dec.+2013

Jeg ved godt det er en stram måned i forvejen, for nok de fleste !
Jeg tænker at, vi nok skal købe noget slik . for det fortjener vi jo, så godt vi klare det trods alt smiley

Kan vi ikke lige undvære den Faxe Kondi ( note to me.... ) eller chokoladebar ( again.. me... ) Og tænke at det er så lidt for mig - også meget for dem

Åh det lyder frelst smiley not ment to be

God Nat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juridisk Identitet -Julegave
Kommentér på:
Juridisk Identitet -Julegave

Annonce