653 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mad til tur? Mad til tur?

Hej Alle.

På lørdag skal jeg på en lille tur med en veninde og tre piger på 11-13 år. Jeg mangler lidt ideer til hvad jeg kan lave af let snackmad, der kan tages med? En bager pølsehorn, en anden laver pizzasnegle...
Det skal helst være noget der hverken skal varmes eller holdes koldt.

Håber i har nogle gode ideer smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad til tur?
  • #1   12. dec 2013 Pirogger? Pastasalat?

• #3   12. dec 2013 Noget grønt, agurk stave eller frugt.
    Eller måske nogle muffins eller lignende, dem kan man også bare forholdsvis sunde, hvis det skal være sundt selvfølgelig smiley

• #4   12. dec 2013 Gode ideer smiley

• #5   13. dec 2013 Stegte kyllingelår (underlår/drumsticks) som kan laves dagen før og opbevares på køl - med håndtag af stanniol el.lign.

Gulerodsstænger, agurkestave, æblebåde, cherrytomater, snackpeber skåret i 8.dele på den lange led, et net clementiner, nødder, rosiner, dadler....

Små frikadeller, kartoffelsalat, skinke rullet om f.eks. flødeost, peberfrugt og syltede hvidløg (nemt enkeltvis i et stykke madpakkepapir)...

Hvis I er i bil, kan det jo fint holde sig køligt i bagagerummet med de temp. vi har nu, eller i tasker/kurv, hvis I er udendørs.

• #6   13. dec 2013 Wraps med tunsalat, æggesalat eller kylling med karrymayo. Stort set alt kan bruges...bare der er lidt fedteri til at klister den sammen med. Og så brug gintsnittet spidskål istedet for salat. Det holder sig friskt og sprødt længere. De er bedst lavet dagen før...så kan de også skæres ud i fx to på skrå...fancy snacks smiley

Trekant sandwich kan også sagtens laves dagen før. Salater af alle slags i et tyndt lag. Tomat eller peberfrugt som pynt og spidskål som lidt salat. Brug kun lidt af pynten...ellers bliver den slatten. Og smør med enten philadelphia eller miraclewip smiley

Det var nok en af de to jeg ville medbringe. Nemt og enkelt smiley Og frem for alt...det kan spises med fingrene når bare man har en serviet smiley

Kommentér på:
Mad til tur?

Annonce