2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Florida, kør selv - cons and pros... Florida, kør selv - cons and pros...
Min kæreste vil give mig *(os) en rejse til Florida til foråret og et must er Everglades i propeldrevne både og ikke bare en 2-timers tur derude, men oplevelse og også gerne ind på gatorfarm ell.lign.
.
Derudover vil vi selvfølgelig gerne se nogle seværdigheder, f.eks. Universal Studio i Orlando, Cape Canaveral, Miami/Miami Beach, The Keys - Key West, m.v. (Jeg gider IKKE bruge penge eller tid i Disney! )
Har du/I været der, eller hvad ville I gerne se/opleve på sådan en rejse??
Hvad MÅ vi bare ikke gå glip af?
Hvad kan vi snildt undværre?
Hvordan rejste I (fly, overnatning, billeje o.s.v.)
Vi regner med at bestille fly, bil og 1. samt sidste overnatning via FDM travels, og så selv lægge en ruteplan. (ca 14-16 dage)
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 262 Svar: 7.785
Ham B har du skisme været ret heldig med
jun 2011
Følger: 26 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 491
God fornøjelse
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.826
Min chef var der sidste sommer, altså i Florida og havde været lidt bekymret, men kom hjem og sagde at jeg virkelig havde ret .....
Sidst kørte vi lidt på må og få, og der er tit rabathæfter at få på tankstationer med gode rabatter på overnatning osv, så det er heller ikke svært ....
Så kan kun sige god tur .....
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 374 Svar: 2.882
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 423
Vi fløj fra Frankfurt til Miami da det var billigst og så var vi fri for at skifte
Vi lejede en bil en bil i Miami lufthavn for de 5 uger vi var der. Den blev bestilt hjemme fra.
Vi lånte et hus i Fort Meyers på den anden kyst, som var vores faste bo sted, vi havde os to mindre børn med, så det var vigtigt ikke at overnatte alt for mange steder.
Kan varmt anbefale Key West, her kørte vi ned og havde to overnatninger på et rigtig fint motel.
I skal se Miami beach, Seagrass mall i Miami og Everglades!
Misunder dig så meget..jeg skal der over igen en dag! tænker på at flytter der over
I skal vænne jer til at hvergang i ser et mindre vandløb er der en alligator der i, der er mange men vi havde ikke problemer med dem.
For at få en bedre forståelse af dyrelivet tog vi også i en mini zoo med de lokale dyr og på en alligatorfarm..anbefaler af i gør det i starten, så i ved hvilke dyr er farlige og hvordan i håndtere en evt situation med dem
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Tak for jeres input
Vi overvejer også Sea World, og/eller et sted, hvor man kan svømme med delfiner og ikke bare være tilskuer.
God ideer I kommer med bl.a. med minizoo, skildpaddehospital og alligatorfarm, som vi selv har på ønskelisten, og vi er i fuld gang med at kigge på nettet.
Kom gerne med flere oplevelser og oplysninger
Florida, kør selv - cons and pros...