752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Det kreative hjørne.. Det kreative hjørne..

God aften smiley

Hvad foretager i jer, når i ryger i det kreative hjørne?
Kæresten herhjemme fandt på at forsøge sig med en helt ny form for bag som han aldrig havde lavet før (Klejner) i dag, samtidigt med at jeg begav mig ud i malingsklatter og penselsving.

Er nogle af jer der maler malerier måske? smiley
Man kan aldrig få for lidt inspiration.

Hvad kan man lave af kreative ting til hunden, måske af holdbart legetøj?

Jackie er meget dygtig til at ødelægge alle former for legetøj, medmindre det er kraftigt reb hun får serveret. Nogle der kender til samme pestilens, og har råd til andre former for legetøj? smiley

Der er forsøgt med kraftigt gummilegetøj, men selv det splitter hun ad indenfor få dage.

God aften til jer derude! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det kreative hjørne..
  • #1   9. dec 2013 Det du kan se på min hjemmeside smiley http://kreativ.zentasoft.dk/2012-syet.php
    Og andet som f.eks. noget på hytten....

• #2   9. dec 2013 Forresten Fede billeder, det er drager ik? smiley

• #3   9. dec 2013 Det er da Fugl Fønix! Super flotte billeder smiley

• #4   9. dec 2013 Arj, hvor er det en fed hjemmeside, Aino!

Heh, har ikke en rigtig definition på hvad det skal være. Har malet utallige af disse på store og små lærreder til venner og familie i rød/orange nuancer, som skulle forestille phoenix'er. I grøn og brun giver det ikke helt samme mening, men jeg synes nu de vil pynte lidt i stuen måske. Tak for kommentaren smiley

• #5   9. dec 2013 Hvor flot malet, super flot! smiley og hvor er i dog produktive!
    Hvad laver jeg? når det tager mig, forsøger jeg at finde de gamle evner med at tegne frem, eller også knytter jeg, halsbånd eller armbånd, det er ikke så meget det er blevet til på det seneste, synes min tid er gået med hunde og unger.

og Aino!, jeg er da helt mundlam over dine evner med at sy.. hold da op! sikke nogle herlige bamser, så unikke og udtryksfulde smiley
    og de her bidepølser.. hmm laver du på bestilling? er ret sikker på at Morgan her vil ELSKE sådan en svinge - rundt - og - smadre - nips - pølse

• #6   9. dec 2013 Tusind tak MLA og Natascha! smiley

Til svinge - rundt - og - smadre - nips - pølserne vil jeg gerne spørge om det samme, Aino smiley

• #7   9. dec 2013 Takker smiley fandt du ud af der var årstal under hver menu? ikke mange der tænker over det smiley ser du noget du evt. vil ha opskrift på, så spørg gerne om det er en jeg må/kan/vil give ud smiley

Har du billede af de andre?

• #8   9. dec 2013 Uh, jeg er så ked af at jeg aldrig har kunnet finde ud af at knytte. Ved ikke hvorfor, men mine evner til den slags rækker åbenbart ikke til at jeg kan huske mere end 3 min. ad gangen. smiley Det er der en del mennesker omkring mig der er blevet fortvivlede over.... "Hvad skal jeg nu?" ... "Hvordan var det nu liiige? ".... smiley

• #9   9. dec 2013 MLA, Mange Tak smiley hækler mest, har dog gang i syningen lige pt. smiley
    Lige nu har jeg lidt travlt, tror ikke jeg får tid til andet end hvad jeg pt. lige laver nu før i januar smiley

• #10   9. dec 2013 Uh, tusind tak!
    Det vil jeg se nærmere på! Sikke en masse spændende ting.. smiley

Har desværre ikke billeder af de "ældre", da de lå på min gamle computer, som desværre afgik ved døden over rejsevanvid ned ad en trappe, for omkring en måneds tid siden -.-

Men kan lige se om jeg kan finde nogle af de nyere, som så ikke er kæmpe, og i lidt alternative farver. smiley

• #11   9. dec 2013 2012, og?? smiley
    jeg er en skovl med en symaskine, og har smadret 2 på 5 år, så nu er det slut.
    men de ser godt nok SUPER FINE ud, de her svinge - rundt - og - smadre - nips - pølser smiley

• #12   9. dec 2013 Det er jo en velsignelse at kunne sådan noget, sikke mange personlige SUPER gode gaver man kan lave.. smiley

• #13   9. dec 2013 Jen, det gør du bare smiley
    Øv da osse, det gør ikke spor, spændende at se synes jeg smiley

MLA, "2012, og??" ?
    Oh lyder ikke godt hehehe er det fordi du glemmer at give olie hvis de skal ha sådan ting?
    Har også kun hørt hundene er glade for dem, de er gode at ruske smiley

• #14   9. dec 2013 Hmm.. kan desværre ikke finde noget. Men det hænger rundt omkring hos bl.a. venner og deres familier her i Kolding, så mon ikke jeg kommer forbi ét af dem en dag. smiley

Kunne godt forestille mig at hunde holder af de dér pølser. de ser umiddelbart noget mere holdbare ud, end en gren eller et reb. smiley

• #15   9. dec 2013 Jen, det gør du jo nok smiley
    De kan godt ødelægges hvis det er en "total destroyer" hund der får sådan en smiley men er det en hund der ikke ødelægger med vilje, så skulle de holde længe, man vasker dem jo bare når de trænger, dem jeg har haft lavet til større hunde, de er gerne i dobbelt hvor puderne er, syningerne er dobbelt, i enderne af puderne får de både en lige syning og dobbelt zig zag, fyldet bliver presset i puderne.

• #16   9. dec 2013 Aino, det var mig der misforstod, du hentydede til årstal ud fra dine kreationer, og jeg fattede den som at det var dengang.. og at det var passe med at lave dem.
    Så glem det smiley
    [skulle du en dag få oceaner af tid og lyst, så ville jeg (og med garanti Morgan) blive himmelhenrykte over at kunne købe sådan en ruske-svinge-dummy smiley
    Han er ikke destruktiv som sådan, men har velvoksne tænder smiley

Jeg ved ikke hvad jeg gør ved de maskiner, den ene splittede min yngste ad må jeg nok erkende smiley og den anden, en husquarna jeg fik af min mor, hmm den gik også i ged smiley

• #17   9. dec 2013 smiley startede på siden i år 2008, egentlig lidt sjovt at ha de fleste ting samlet der smiley

• #19   9. dec 2013 De er da også vildt imponerende, er det masker?

• #21   9. dec 2013 Vildt flotte! smiley

• #22   9. dec 2013 Hvor er de super flotte

• #23   9. dec 2013 super fede billeder!

jeg kan IKKE tegne, male elelr noget som helst andet i den dur -min hjerne er simpelthen ikke skruet samme til at finde ud af at overfør det der skygge og lys osv til papir eller lærred smiley

Men jeg strikker og hækler, det synes jeg er hyggeligt at sidde med

• #25   10. dec 2013 Aino altså.. Hold op hvor er jeg vild med de kurve du har lavet.. smiley

• #26   10. dec 2013 Carina, er jeg også selv smiley og hundene! hehe

• #27   10. dec 2013 Er især vild med den hvid med rødt indeni.. Sådan en rigtig pige-vapse-kurv.. smiley

Kommentér på:
Det kreative hjørne..

Annonce