446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Aften/nat tråden :-) Aften/nat tråden :-)

Hej skønne Hgèr smiley

Hvad fordriver I tiden med her til aften?

Her er der lige blevet kogt klejner, og hundene har selvfølgelig godkendt smiley Mens jeg var igang med at lave dem, kom der også lige en fra gården gående, så hun fik selvfølgelig en smagsprøve, og godkendte dem også, og bad om opskriften.

Nu stinker her af pommeren til, som der altid gør når man har kogt klejner, men det er SÅ meget det værd, haha. Det er ikke rigtig jul, uden klejner smiley

Nu slappes der af på sofaen, hundene og kæresten er gået i seng smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aften/nat tråden :-)
  • #1   7. dec 2013 årh det er ondt det der Rikke, nu har jeg vildt lyst til klejner! smiley

Jeg sidder og ser Barneby og er stadig syg, og lucky putter som altid i tæppet ved siden af smiley
    prøvede at finde mit julehumør frem tidligere, men det gik ikke så godt, så nu håber jeg at det på magisk vis kommer i løbet af natten

• #3   7. dec 2013 Haha, de er også GODE. Jeg har efterhånden kværnet nogle stykker smiley

Jeg har stadig ikke fået pyntet op, jo juletræet er pyntet, og kalenderlyset er tændt hver dag. I morgen SKAL det ordnes, for jeg vil jo gerne smiley

Åh for pokker, godt Lucky kan passe lidt på dig så smiley

• #4   7. dec 2013 Ulla: Det er jo også noget af en operation, altså der bliver jo hevet en del i en, og huden bliver udvidet. Men det må være super fedt når smerterne er væk, og man kan se det endelige resultat, glæder du dig ikke helt vildt til det? ( jeg er i hvert fald slet ikke misundelig smiley )

• #6   7. dec 2013 Smilla : Haha, havde du boet i nærheden, var du velkommen til at få en smagsprøve, dog måtte du altså få dine egen, og pille nallerne fra resten smiley

• #8   8. dec 2013 Ulla: Haha, nåååh ja, men altså de har jo stadig rykket i dig smiley

Er det et cover med sælpels du er ved at lave?

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
    #9   8. dec 2013 Jeg er rasende på min kæreste, og så har han fødselsdag i dag, han bliver 30!

Hvis man siger jeg kommer hjem lige om lidt, hvornår er det så

• #10   8. dec 2013 Jeg har også julehygget smiley
    Hjemmelavet chokolade med nødder...mums

profilbillede
  • #11   8. dec 2013 No name: I min optik er det indenfor ½ time , hvor lang tid er der gået?

• #12   8. dec 2013 Louise: Mmmm, jeg skal have lavet konfekt i morgen tror jeg. Igår lavede jeg fyldte chokolader, havregrynskugler og p-tærter smiley

profilbillede
  • #13   8. dec 2013 Jeg slapper af på sofaen efter en god men lang dag på juleskue. Havde ikke regnet med at få mere end lovende for min baby så Det var en stor overraskelse da dommeren kom med lyserødt bånd og Særdeles lovende til os. Og så blev dagen pludselig en hel del længere smiley

• #14   8. dec 2013 Ligger og slapper af efter en laaaang og virkelig skøn dag på juleskue med min den mindste søster.. smiley Har aldrig nydt at kigge på hunde i små 6 timer, så meget som jeg har nydt det idag.. smiley

Nåhr jo.. Og så har jeg lige nu et mindre bitch-flip på min eks.. ARG !!

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#16   8. dec 2013 Rikke, jeg har så ventet 4!!!!! Timer!

Og da jeg så fik et føl på ham så fik jeg afvide at det var mig der var helt galt på den, jeg og at jeg totalt overreagerede??

Det skal måske forklares at vi var inviteret til fødselsdag begge to, han gad ikke derover, pludselig så ville han afsted da børnene var lagt og jeg ikke kunne komme med

• #17   8. dec 2013 No name: Ja jeg forstår skisme godt du blev knotten, det var jeg også blevet smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#18   8. dec 2013 I dag efter at have snakket med meget STORE ord og sagt at det er helt fint at han gerne vil til fest men så skal han dævlende lade være med at sige til mig igennem 4 timer at han kommer hjem om lidt!! Idiot!

Og ja han kan udemærket se i dag hvorfor jeg blev sur på ham, men det er ingen sikkerhed for at det ikke sker igen

Kommentér på:
Aften/nat tråden :-)

Annonce