Online Tilmeldt:
28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.282
aftentråd, gør den gerne hyggelig og sjov! :) {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft en rigtig skod dag, det har jeg faktisk tit for tiden
Julehumøret forsvandt sammen med mit gode humør, inden december overhovedet var startet.
Har haft problemer med min kæreste i flere mdr efterhånden, og håbede og håbede på at det gik over når økonomien så bedre ud, og følte virkelig at vi var på rette vej. Men jeg valgte at jeg ville bo nede ved min familie for en periode, fordi jeg virkelig savner dem, og bare trænger til at være tæt på dem. Og han sagde at han ville flytte med, men nu hvor vi har fået tilbudt en rigtig dejlig lille lejlighed, med et lille køkken og egen lille have, har han pludselig ombestemt sig og vil ikke flytte fra Århus, for at bo med mig og Lucky
Så nu sidder jeg bare her og er rigtig ked og træt af alting. Og ikke nok med det er der bøvl med adresse skift, og har ikke fået penge i denne måned, og det ser ikke ud til at de er på vej, og har så meget bøvl med dem i Århus, og kan ikke bare tage derop og snakke med dem! -.-'
Så hvad har i lavet i dag, kom gerne med billeder, og sjove ting, så mit humør kan komme lidt op.
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 521
Ved ikke hvor meget sjov jeg har at bidrage med, min dag er gået med at skrive idrætsrapport, set julekalender og lavet julekonfekt. Og meget snart står den på SRP i 2 uger.. Men så kan jeg holde min lille Viktor med selvskab meget af dagen, det bliver han jo sikker glad for
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1277 Hunde: 3 Emner: 157 Svar: 3.347
Her er lidt billeder af moppedellen, som jeg synes er sjove. Forhåbentlig kan de give et smil på læben
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/78402-min_fjollehund
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.282
Jeg tror desværre det er slut imellem os for alvor, vi har haft meget store problemer, og gik fra hinanden for en måned siden, men så manglede han mig for meget alligevel og kom tilbage og lovede guld og grønne skove, men fandt så ud af da han var hernede i weekenden at han alligevel ikke kunne flytte fra sin familie og blablabla.. så nu har jeg givet op og orker ikke at skulle give det en chance til, for har al for meget i mit eget liv.. så nu har jeg søgt en 1 værelses til mig og lucky, den er langt fra drømmelejligheden, men det vigtigste er at få mit liv op at køre igen
nov 2012
Ida hvor er den dog bare sød!
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1277 Hunde: 3 Emner: 157 Svar: 3.347
Godt at du har Lucky
nov 2012
Og ja, efter 3 år er det bare virkelig svært at erkende at man har gjort hvad man kunne. For han var også en skide dejlig person og vi havde det godt sammen, men når man høre til hver sit sted og man ikke har energien til lang distance forhold mere, og pengene til det for den sags skyld, så må man jo bare erkende at man ikke hører sammen mere
mar 2013
Øv øv
nov 2012
Hehe ja han er den største puttegøj i verden, og sad på armen af mig konstant hvis han fik lov. når jeg kommer ud fra toilettet selvom jeg kun har været der i 2 min, hopper han rundt som om jeg har været væk i flere dage, den tosse<3
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 25
Og håber da at i finder ud af det
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Ellers fik jeg uventet besøg af min bedste veninde. Hun havde en stor buket blomster med
Her til aften har jeg været til Pilates, som altid med hygge hos mine forældre bagefter. Bare dem og jeg. Det er så dejligt
Sov godt
mar 2013
Hvis man så fjerner ham, kravler han da bare tilbage igen. Hvis man spærrer vejen, kigger han bebrejdende på en. Hvordan kan man være så tarvelig at nægte ham adgang til skødet?
nov 2012
men han er jo skøn, og jeg elsker ham.. Men der er nu heller ikke noget bedre end at putte med ham<3 men i morges var han altså ikke populær, for han vækkede mig kl meget tidligt for at komme ud og tisse, og da han var færdig skyndte han sig ind og snuppe min pude -.-' Og hunden bliver jo skide sur når man vil flytte ham. ARGH!
Miw M, det lyder dejligt, og stakkels mummo, håber den fik lidt guf da det så endeligt var færdig
R.I.P det med sove over sig, kender jeg aaaalt for godt, og så stresser man.. Men ellers lyder det da til at du har haft en rigtig god dag.
nov 2012
mar 2013
Her har jeg også melt mig frivilligt til at gå morgentur, fordi Viktor efterhånden ikke gider med ud klokken 06:30, når min far kommer ind på mit værelse for at hente ham. Der ligger han jo stadig og sover sammen med mig
Bare frem med nogle lækre godbidder, det plejer at hjælpe her
nov 2012
Han vækker mig selv når han skal morgentisse, for det er ikke samme tid hver morgen, så det styrer han bare selv
mar 2013
Måske du sover meget længe?
nov 2012
men det er også meget forskelligt hvornår lucky vil op, for tit så skal han lige ud og tisse tidligt om morgenen (jeg tror mest det er fordi min mor går og pusler rundt) og så smutter vi ind i seng igen<3
Men hvis han har tisset godt af for natten kan han sagtens holde sig til 10-11 stykker, men nu hvor vi bor ved min mor kan han ligeså godt få sin morgentisse tur i haven, og så kan jeg gå ind og nyde min varme dyne bagefter
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
Så nu er juletræet pyntet, og iiih hvor er det altså hyggeligt. Billedet viser desværre ikke hvor fint det egentlig er, det er som om noget af pynten bliver usynlig
nov 2012
God bedring med hovedet. Synes det er tit du bøvler med det
aug 2013
nov 2012
Jeg er glad for jeg ikke selv har det, kender et par der har det, og det er ikke spor sjovt når det bliver rigtig slemt.
Nu vil jeg smutte i seng, så i må sove godt alle sammen.
Så må jeg se om jeg kan få lucky med, uden at blive flået levende, han kigger i hvert fald meget bestemt og misfornøjet på mig nu
mar 2013
Nu vil jeg smutte i seng, der venter en "dejlig" lang skoledag i morgen, sidste dag inden SRP går i gang, wuhuuu
aug 2013
Sov fantastisk til jer der smutter i seng
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
Specielt ikke her til aften... Har nogle voldsomme mavesmerter og diarré og opkast.. Så der blir nok ingen søvn til mig idag, Hmm øv!!!
aug 2013
nov 2012
og så snuppede han da lige pakke nr 10 i stedet for 4 fra hans julesok i dag, dumme hund. men syntes det var så sødt, at jeg lod ham gøre det og skrev nr 10 på 4ern istedet for.
aftentråd, gør den gerne hyggelig og sjov! :)