{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

aftentråd, gør den gerne hyggelig og sjov! :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft en rigtig skod dag, det har jeg faktisk tit for tiden smiley
Julehumøret forsvandt sammen med mit gode humør, inden december overhovedet var startet.

Har haft problemer med min kæreste i flere mdr efterhånden, og håbede og håbede på at det gik over når økonomien så bedre ud, og følte virkelig at vi var på rette vej. Men jeg valgte at jeg ville bo nede ved min familie for en periode, fordi jeg virkelig savner dem, og bare trænger til at være tæt på dem. Og han sagde at han ville flytte med, men nu hvor vi har fået tilbudt en rigtig dejlig lille lejlighed, med et lille køkken og egen lille have, har han pludselig ombestemt sig og vil ikke flytte fra Århus, for at bo med mig og Lucky smiley

Så nu sidder jeg bare her og er rigtig ked og træt af alting. Og ikke nok med det er der bøvl med adresse skift, og har ikke fået penge i denne måned, og det ser ikke ud til at de er på vej, og har så meget bøvl med dem i Århus, og kan ikke bare tage derop og snakke med dem! -.-'

Så hvad har i lavet i dag, kom gerne med billeder, og sjove ting, så mit humør kan komme lidt op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aftentråd, gør den gerne hyggelig og sjov! :)
  • #1   3. dec 2013 Øv altså, det lyder ikke sjovt, håber det hele ordner sig! Lidt knas i forholdet hører jo ofte med, så mon ikke i får det til at kører igen?

Ved ikke hvor meget sjov jeg har at bidrage med, min dag er gået med at skrive idrætsrapport, set julekalender og lavet julekonfekt. Og meget snart står den på SRP i 2 uger.. Men så kan jeg holde min lille Viktor med selvskab meget af dagen, det bliver han jo sikker glad for smiley Så kan vi putte med dyner, varm kakao og hundekiks smiley

profilbillede
  • #3   3. dec 2013 Øv øv øv.. Håber humøret kommer lidt op igen og at I finder ud af det.

Her er lidt billeder af moppedellen, som jeg synes er sjove. Forhåbentlig kan de give et smil på læben smiley
    http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/78402-min_fjollehund

• #4   3. dec 2013 Det lyder super hyggeligt smiley Lucky nyder også at have sin moar hjemme, så vi bare kan putte og hygge HELE tiden, det synes han i hvert fald vi skal. lige nu putter han under tæppet ved siden af mig. smiley

Jeg tror desværre det er slut imellem os for alvor, vi har haft meget store problemer, og gik fra hinanden for en måned siden, men så manglede han mig for meget alligevel og kom tilbage og lovede guld og grønne skove, men fandt så ud af da han var hernede i weekenden at han alligevel ikke kunne flytte fra sin familie og blablabla.. så nu har jeg givet op og orker ikke at skulle give det en chance til, for har al for meget i mit eget liv.. så nu har jeg søgt en 1 værelses til mig og lucky, den er langt fra drømmelejligheden, men det vigtigste er at få mit liv op at køre igen smiley

• #5   3. dec 2013 Hende der, det lyder da ikke særlig fedt, håber det kan give dig lidt humør! smiley har selv en depression, så ved alt om hvordan du har det smiley lige nu nyder jeg meget at have en så god familie som jeg har. Min mor lod mig flytte ind på mit gamle værelse, og hun havde jo ikke lige regnet med mig hjemme til jul, men blev glad for at jeg bliver alligevel, selvom hun hellere så mig glad.

Ida hvor er den dog bare sød! smiley

• #6   3. dec 2013 Det er jeg ked af at høre smiley Det er aldrig fedt, når det ikke kan lykkes, selvom man håber. Men som du selv siger er det også vigtigt at komme videre med dit eget liv i stedet for at vente på ham og dermed lade dit liv være i venteposition..
    Godt at du har Lucky smiley

• #7   3. dec 2013 Ja er så glad for den lille fyr, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham<3

Og ja, efter 3 år er det bare virkelig svært at erkende at man har gjort hvad man kunne. For han var også en skide dejlig person og vi havde det godt sammen, men når man høre til hver sit sted og man ikke har energien til lang distance forhold mere, og pengene til det for den sags skyld, så må man jo bare erkende at man ikke hører sammen mere

• #8   3. dec 2013 Han er da en heldig hund smiley

Øv øv smiley Men også forståeligt, hvis der er så mange problemer og de bare ikke forsvinder, er det ikke til at holde ud i længden. Især ikke, når man har prøvet og prøvet.

• #9   3. dec 2013 Nej det er jo det. Det bliver rigtig hårdt, men kan ikke rigtig gøre mere ved det.

Hehe ja han er den største puttegøj i verden, og sad på armen af mig konstant hvis han fik lov. når jeg kommer ud fra toilettet selvom jeg kun har været der i 2 min, hopper han rundt som om jeg har været væk i flere dage, den tosse<3

profilbillede
  • #10   3. dec 2013 Vi har hygget os idag. Bagt hundeguffer med tun og lever, så Mummo har bare siddet og stirret ind i ovnen hele dagen smiley

Og håber da at i finder ud af det smiley

• #11   3. dec 2013 Dagen startede med at sove over sig, så det forfølger ligesom én resten af dagen smiley

Ellers fik jeg uventet besøg af min bedste veninde. Hun havde en stor buket blomster med smiley Det var bare så skønt....

Her til aften har jeg været til Pilates, som altid med hygge hos mine forældre bagefter. Bare dem og jeg. Det er så dejligt smiley

Sov godt

• #12   3. dec 2013 Han er da bare morsyg smiley Viktor er også glad for opmærksomhed, og hvis han mener, at han skal ligge hos en, så er det ligemeget om der er en bog eller en computer i vejen, det skal ikke stoppe ham for at ligge lige der, hvor han vil smiley
    Hvis man så fjerner ham, kravler han da bare tilbage igen. Hvis man spærrer vejen, kigger han bebrejdende på en. Hvordan kan man være så tarvelig at nægte ham adgang til skødet? smiley

profilbillede
  • #13   3. dec 2013 hehe sådan er lucky også. Og hvis han vil have opmærksomhed så er det NU, og han gør og skaber sig åndssvagt og larmer af h til, til han får den -.-'

men han er jo skøn, og jeg elsker ham.. Men der er nu heller ikke noget bedre end at putte med ham<3 men i morges var han altså ikke populær, for han vækkede mig kl meget tidligt for at komme ud og tisse, og da han var færdig skyndte han sig ind og snuppe min pude -.-' Og hunden bliver jo skide sur når man vil flytte ham. ARGH! smiley

Miw M, det lyder dejligt, og stakkels mummo, håber den fik lidt guf da det så endeligt var færdig smiley Lucky går helt agurk når jeg finder hans julesok frem, men forstår ikke helt pointen i at han kun får en pakke om dagen.. hmm.

R.I.P det med sove over sig, kender jeg aaaalt for godt, og så stresser man.. Men ellers lyder det da til at du har haft en rigtig god dag. smiley og tak i lige måde.

• #14   3. dec 2013 Jeg får vidst et problem med at få ham her med ind I seng. Hmm og da slet ikke ud at tisse. smiley

profilbillede
  • #15   3. dec 2013 Hæhæ, han lever bare efter konceptet "Hvad der er dit, er mit, og hvad der er mit, er mit". smiley Derfor har han maksimal rettighed til at tage din pude, hvis det er dét han vil smiley

Her har jeg også melt mig frivilligt til at gå morgentur, fordi Viktor efterhånden ikke gider med ud klokken 06:30, når min far kommer ind på mit værelse for at hente ham. Der ligger han jo stadig og sover sammen med mig smiley

Bare frem med nogle lækre godbidder, det plejer at hjælpe her smiley

• #16   3. dec 2013 jeg plejer at nusse ham ligeså stille til han vågner og så bærer ham ud og tisse, det er ikke altid han er helt tilfreds, men han kommer jo med ind under dynen bagefter.

Han vækker mig selv når han skal morgentisse, for det er ikke samme tid hver morgen, så det styrer han bare selv smiley elsker de dage hvor han kan holde sig til jeg selv vil op

• #18   3. dec 2013 Sikke en dygtig vovse smiley Viktor kan faktisk holde sig i utrolig lang tid.. Han vækker mig i hvert fald aldrig, fordi han skal ud og tisse i weekenderne, han sover bare indtil jeg står op. Og så går min far som regel med ham der smiley

Måske du sover meget længe? smiley

• #19   3. dec 2013 Ja jeg er god til at sove, men går så også sent i seng. jeg går hjemme så det er som det lige passer, og nogle gange har jeg bare ingen energi..

men det er også meget forskelligt hvornår lucky vil op, for tit så skal han lige ud og tisse tidligt om morgenen (jeg tror mest det er fordi min mor går og pusler rundt) og så smutter vi ind i seng igen<3

Men hvis han har tisset godt af for natten kan han sagtens holde sig til 10-11 stykker, men nu hvor vi bor ved min mor kan han ligeså godt få sin morgentisse tur i haven, og så kan jeg gå ind og nyde min varme dyne bagefter smiley

• #20   3. dec 2013 Jeg har haft en bragende hovedpine hele dagen, og den er der stadig. Men bortset fra det, har jeg haft en hyggelig dag. Vi har haft besøg af min far nogle timer, og med sig havde han et juletræ smiley

Så nu er juletræet pyntet, og iiih hvor er det altså hyggeligt. Billedet viser desværre ikke hvor fint det egentlig er, det er som om noget af pynten bliver usynlig smiley

profilbillede
  • #21   3. dec 2013 Det er da vildt flot Rikke smiley

God bedring med hovedet. Synes det er tit du bøvler med det smiley Men godt du kan nyde dagen lidt alligevel

• #22   3. dec 2013 My only : Lider desværre af migræne, så ja i nogle perioder døjer jeg meget med det, og så kan jeg gå fri i et stykke tid.

• #23   3. dec 2013 Ej hvor træls smiley
    Jeg er glad for jeg ikke selv har det, kender et par der har det, og det er ikke spor sjovt når det bliver rigtig slemt.

Nu vil jeg smutte i seng, så i må sove godt alle sammen. smiley

Så må jeg se om jeg kan få lucky med, uden at blive flået levende, han kigger i hvert fald meget bestemt og misfornøjet på mig nu smiley

• #24   3. dec 2013 Årh okay, det er jo altid noget at han viser, han skal ud, og ikke bare klarer det indenfor selv smiley

Nu vil jeg smutte i seng, der venter en "dejlig" lang skoledag i morgen, sidste dag inden SRP går i gang, wuhuuu smiley

• #25   3. dec 2013 My only : Nej det er bestemt ikke sjovt, og slet ikke når man har det helt slemt. Jeg har heldigvis først fået det her over de sidste par år. I dag har det heldigvis kun været hovedpinen og så let kvalme, den er straks værre når det også er opkast, slem kvalme, lysfølsomhed, lydfølsomhed osv.

Sov fantastisk til jer der smutter i seng smiley

• #26   4. dec 2013 Her er der heller ingen jule-stemning..
    Specielt ikke her til aften... Har nogle voldsomme mavesmerter og diarré og opkast.. Så der blir nok ingen søvn til mig idag, Hmm øv!!!

• #28   4. dec 2013 Tante: Mon ikke du godt lige kan klippe lidt ind imellem, du skal vel næppe sidde ved hans side non-stop? Ellers er en kødhammer god, så giver du ham bare et gonk i nødden, og så har du fred et stykke tid smiley

• #29   4. dec 2013 jeg har også lagt mig syg nu smiley lucky synes dog stadig han skal opvardes og nusses smiley

og så snuppede han da lige pakke nr 10 i stedet for 4 fra hans julesok i dag, dumme hund. men syntes det var så sødt, at jeg lod ham gøre det og skrev nr 10 på 4ern istedet for. smiley

Kommentér på:
aftentråd, gør den gerne hyggelig og sjov! :)

Annonce