{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

kommunal politik --- borgmestre {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor ville jeg være tosset hvis jeg havde stemt på en person repræsenterende et parti og så vedkommende efter valgte skifter parti .... det er bedrageri ....

og det er så lige meget hvilken vej skiftet sker ...

men om jeg fatter man kan være fx socialdemokrat den ene dag og venstre mand den næste ....

Jeg mener der bør være en lov der siger at man ikke må skifte fra det parti man er valgt for før der er valg næste gang, kan man ikke med partiet må en anden ind.. ... alternativt skal ens stemmer som minimum blive i det parti man er valgt for ... eller hvad reglen nu kan blive så folk ikke tages ved næsen.

Det kan ikke passe at man ikke kan stole på hvor man sætter sit kryds ....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kommunal politik --- borgmestre
  • #1   2. dec 2013 Helt enig, hanne! Jeg ville godt nok også være sur. Der foregår også mystiske spil i min tidligere kommune - Syddjurs...

• #2   2. dec 2013 @ Bente, ja det hørte jeg også lige ..... tror der sidder nogle magtl........ mennesker som tænker noget mere på egen vinding og magt de kommende 4 år, end på hvad de har lovet de borger der stemte på dem, det er usmageligt ...

Det er da sært at man an stå inde for 2 så forskellige politikker, alt efter hvor man får det fedeste ben ...

Der er jo ikke tale om at man får en magt til at føre den politik man er valgt på, næe man skifter mening og politik .... det fatter jeg ikke ...

• #3   2. dec 2013 Pinligt valg i år, studehandler til højre og venstre

• #4   2. dec 2013 @ Lars M jeg er meget enig ... men e ting er man handler med det parti´s politik man er valgt id på, og bruger de stemmer til at opnå noget , men decideret skifte parti efter valget det er for meget ...

• #5   2. dec 2013 Jeg sad faktisk og snakkede med kæresten om det i dag. Hvor må man dog bare føle sig røvrendt og snydt, hvis man har stemt på person og det parti h*n står for, og personen så bare skifter parti lige efter valget. Jeg mener bestemt også der burde være en regel om, at man ikke kan skifte parti indenfor x antal måneder.

• #6   2. dec 2013 @ Rikke, ja efter min mening må det holde i 4 år, kan man ikke stå inde for det må man overlade stolen til en anden fra amme parti, også må man melde sig ind hvor man vil være og stille op for dem næste gang ...

• #8   2. dec 2013 Jeg har tit haft det indtryk når man hører om parti skift, at det ind imellem sker fordi vedkommende regner med at få mere indflydelse i det nye parti.

Det undrer mig også at man kan headhunte en person til en minister post, som man i sin tid gjorde med Lykke Friis (håber jeg har ret i at det var hende)..
    Burde en minister ikke være folkevalgt?

• #9   2. dec 2013 Jo Lykke Friis var vist på RUC ....må så sige at mht. landspolitik mener jeg det er vigtigst at det er den dygtigste person til jobbet, men vedkommende skal være medlem af et af regerings partierne ....

Kommentér på:
kommunal politik --- borgmestre

Annonce