{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Hundevenner søges i nærheden af 7000 områdedet {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Da jeg gerne vil have at vores lille hvalp møder så mange mennesker og hunde som muligt, mens den er lille leder jeg efter "hundevenner". Jeg er selv tilflytter til området og kender derfor ikke så mange her. Derfor kunne det også være hyggeligt hvis man kunne tage på nogle gå/hundeture sammen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundevenner søges i nærheden af 7000 områdedet
  • #1   27. nov 2013 Øv, den er lidt for stor til at lege med min hvalp

Men kan anbefale dig at melde dig til træning i Schæferhunde klubben kreds 70
    Fredericia. Der er mange andre racer foruden Schæfere. smiley

• #2   27. nov 2013 Det var ærgeligt:-/ Hun er ellers meget forsigtig overfor alle hunde, også selvom de er mindre (tænk nu hvis de pludselig spiste hende :-)) Vi har meldt os til DCH her til januar, men tak for forslaget. Kan være vi skifter hvis det andet ikke er noget.

• #3   27. nov 2013 Godt at du har meldt dig til træning smiley

Selv om din er forsigtig, så får min ikke rigtig noget ud af at lege med sådan en stor hund.
    Min hvalp er en lille Dværg Pinscher.

Mangler du et rigtig lækkert sted at gå tur med hunden, så prøv Kongsted Enge, det er et super lækkert sted. Masser af skov og søer, der kan man gå rundt i timevis.
    Det ligger lige uden for Fredericia, en sidevej til Kongstedvej. Det kræver nok bil for at kommer dertil.

• #4   27. nov 2013 Ja okay, den er godt nok ikke stor så. Det ville nok være et bedre match, hvis den havde været voksen smiley Tak, det lyder som et super sted. Der vil vi helt sikkert prøve at tage hen når vi får muligheden smiley

• #5   28. nov 2013 Øv. Det var lige langt nok væk. smiley
    Ellers kunne Tasja og jeg sagtens være friske! smiley

Men kan nu nok godt komme der over ind i mellem. Men er ikke sikkert de får så meget ud af det når det ikke kan blive så ret tit. smiley

• #6   28. nov 2013 Giv bare lyd fra dig, hvis du planlægger at komme herhen på et tidspunkt. Nye hunde venner siger vil ikke nej tak til smiley

• #7   28. nov 2013 Hov, der skulle stå vi...

• #8   28. nov 2013 Skal jeg nok huske ! smiley

Kommentér på:
Hundevenner søges i nærheden af 7000 områdedet

Annonce