3.427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Hjælp opgave Hjælp opgave

Hej, Vi er ved at lave vores afsluttende projekt og skal derfor lave en markedsundersøgelse til vores nye fiktive virksomhed. Det ville være dejligt hvis i vil være os behjælpelige med at besvare et spørgsmål.

Forestil du virkelig gerne vil have dig en palle sofa, du har selv designet den via en hjemmeside og får den leveret direkte til din adresse (den har endt med at se ud som på billedet) alt som er vist medfølger , og du har self. selv valgt farver, stof, puder osv.

hvad vil du betale inkl. levering .

500-1000 kr.

1000-1500 kr.

1500 -2000 kr.

2000 kr. eller derover

(for at få et realistisk billede af hvad et evt. pris niveau kan være, er det vigtigt at I kun tager stilling til prisen, og ikke om i kunne finde på at have sådan en sofa stående, brug jeres fantasi

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp opgave
  • #1   27. nov 2013 Nu er jeg sådan en, som gerne selv ville lave det. Så omkostninger skal være mindre end hvad jeg selv kunne gøre det til eller så lidt over, at jeg ikke gider gøre det selv. Så 500-1000

• #2   27. nov 2013 også med puder, madrasser og lev?

• #3   27. nov 2013 Ja. Pallerne kan man finde gratis mange steder. Puder kan købes i ikea- det samme med stof. Den store udgift er skummadrasserne (hvis de skal være i særlige mål) og træmaling.
    Men som sagt, så ville jeg også kun bestille sådan noget frem for at lave det selv, hvis jeg kunne spare penge på det.

• #4   27. nov 2013 1000-1500 for at spare en for besværet

men jeg overvejer at lave en selv, også puderne - regner med at jeg kan gøre det for en 5-600 kr smiley

• #5   27. nov 2013 1000-1500 vil jeg nok sige.

• #6   27. nov 2013 super mange tak , gerne flere svar smiley

• #7   27. nov 2013 Er typen der godt kan lave ting selv men magter det ikke da det er nemmere at købe sig til ting så er det noget jeg vil have køber man.
    For den sofa der er på billedet ville jeg med levering give 2000 og derover

• #8   27. nov 2013 Jeg ville også give 2000 eller derover for den på billedet med levering.

Jeg elsker selv at være kreativ, men ikke i 100 år om jeg gad på jagt efter paller og transpotere dem og male dem og videre i ikea og skulle finde folk der kunne køre mig rundt og betale benzin og puha... nej så hellere betale sig fra det smiley

• #9   27. nov 2013 Maria, nemlig smiley :-) smiley

• #11   27. nov 2013 Bare leveringsomkostningerne vil være forholdsvis store alt efter hvor den skal sendes fra og til.

Den skal emballeres ellers vil ingen transportører røre ved den, hvilket skal gøres ordentligt. Skal forsendelsen forsikres osv.

Så der er en del udgifter ved det ud over hvad det koster at fremstille sofaen. Uden at kende præcise mål på sofaen, vil jeg tro at transporten med emballering minimum vil koste 1000 DKK.

Så over 2000 dkk

• #14   27. nov 2013 Hmm,

Hvis det skal være et til projekt, i markedsføring eller økonomi til en fiktiv ide, som jeg selv har lavet det, må i hoppe ned i og se på hvad det koster samlet at lave for jeres virksomhed, derefter plus levering og se hvor meget virksomheden skal indtjene på en sofa for den går op i 0 kr. Derefter kan i ligge en pris på den, hvor derefter regne overskuet ud og den pris der er mest passende (: ..

• #15   27. nov 2013 Er katten chippet og neutraliseret? smiley

Umiddelbart over 2000.

• #17   27. nov 2013 Tak for alle svarene vi har nogenlunde styr på hvad det koster bygge sådan en sofa ... Men det vigtige er jo også hvad folk vil give...og ja gerne flere svar smiley

• #18   27. nov 2013 Hvis vi taler om købs pris med levering er jeg oppe i max 4000 kr for sådan en sofa

• #19   27. nov 2013 Okay tak for dit svar smiley

• #20   27. nov 2013 Jeg ville ALDRIG betale andre for at lave noget der er SÅ nemt at lave selv..

• #21   27. nov 2013 Okay jamen så er du jo bare ikke i målgruppen .... Og det er jo ikke alle der har evnerne, pladsen eller tiden til at lave det selv ..

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #22   27. nov 2013 1000 kroner i emballering og levering? Arh.....

det er vist ikke en videnskab at emballere og forsende en pallesofa... Palle........sofa.....

STak pallerne, madrasser og hynder ovenpå, wrap plastik omkring, fragtseddel klistres på, og afsted.
    EN palleplads (for en pallesofa kan vel anses som værende palleteret gods, når den sendes) koster et sted mellem 250 og 600 kroner, afhængig af fragtfirma samt afstand.

Tror nok man kan nøjes med én palleplads.

• #23   27. nov 2013 Jeg ville aldrig kunne dy puder , betræk med lynlås til madresserne med lynlås i så de kan vaskes eller selv hente pallerne eller stå og behandle dem og male dem i min lejlighed .... Og fx 1500 kr er billigt for en sofa i min verden ..og så har man selv valgt alt og sammensat det som man ønsker og fået det leveret til døren .... Så jeg mener helt bestemt der vil være et marked for det u.

• #24   27. nov 2013 Ved ikke lige om jeg har misforståethvad du skriver , men det er jo ikke hvad det koster og levere sofaen , det er hvad man vil give for den inkl levering

• #26   27. nov 2013 Det må du også gerne syntes , men det er slet ikke så billigt lave en ordenlig Palle sofa som man tror ... Og især ikke hvis man vil have noget specielt ... Men ja nok om det smiley tak for svar smiley

• #28   27. nov 2013 så det du siger , bare lige for at forstå det , det er at man som privat person kan lave en sofa som på billedet agtigt, med maling, puder (der er 9 puder) madresser, stof til betræk der skal syes så det passer til og self med paller ? for under 500 kr ? og så skal man regne tiden og omkostningerne til at hente matrialer med i den pris? og det er self en forudsætning man ikke har tingende i forvejen når vi snakker om en pris for at lave det , for self. kan vi ikke konkurrere med folk kan få paller osv gratis eller bruge overskyende maling fra andre projekter til at bygge deres sofa. så sådan helt basis uden man står med noget fra start kan du så bygge sådan en sofa for under 500 kr, altså fra du starter til den står i din stue?

• #30   27. nov 2013 jamen så er du bare ikke i målgrupen.... ???

• #31   27. nov 2013 og vil rigtig gerne have nogle flere seriøse hvis der er nogen der skulle have lyst og tid smiley og tak for de mange brugbare svar smiley

• #32   27. nov 2013 man kan også finde noget gratis stof et sted og sy en fed trøje, men det afholder jo i hom fra at sælge bluser...

• #33   27. nov 2013 har lavet en palle seng (malet, hvid, 8 paller), med belysning for omkring 500. Så det skulle være billigt hvis jeg skulle købe det, istedet for bare at lave det selv smiley

• #35   27. nov 2013 Jeg ville gerne give omkring de1500kr for at slippe for besværet og i ordentlig kvalitet.

• #36   27. nov 2013 Og som jeg skrev da jeg spurte så var det en forudsætning at man ikke fik ting eller havde ting ... Men også ligegyldigt , det er et fiktivt firma alligevel smiley men tak for alle svarene

• #37   27. nov 2013 Sjovt at man kan blive sur over folk svare man ikke vil betale for noget man kan lave selv...

• #39   28. nov 2013 Jeg ville max give 5-600kr incl fragt tror jeg. Men det er nok mest fordi jeg kan få alt på nær en madras til ingen penge selv kvalitet stof. Så det ville ikk kunne svare sig for mig smiley

• #41   28. nov 2013 Hmm... Euro paller er da møg dyre ??

Hvis det var sådan en sofa jeg ønskede mig, ville jeg godt give 2.000 kr

• #42   28. nov 2013 kan se en der sælger 12 stk for 300 - og nogle der sælger for 30 kr stk -

man skal ikke bruge så mange med mindre man skal have en mega sofa smiley

• #43   28. nov 2013 okay ??
    synes jeg har hørt flere 100 kr stykket.... Men det er måske en slags pant for forretninger, der får leveret varer på returpaller

• #44   28. nov 2013 Der er også en del under "bortgives" på DBA

• #45   28. nov 2013 jeg søgte bare på paller på DBA

jeg ved ikke så meget om det smiley

• #46   28. nov 2013 jeg er abeselut ikke sur , overhovedet.... men er glad for alle svarene...

Kommentér på:
Hjælp opgave

Annonce