{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

kalk af vandskål, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg bruger en rustfri skål (fra sådan et sæt "rejst" mad og vandskål) til Luna's vand..

Hvordan får jeg det her kalk af på en ikke-giftig måde?

Kunne bruge eddikesyre, men det har jeg ikke lyst til.. Er så bange for at noget skal blive "siddende" selvom jeg har skyllet skålen en million gange...

Hvad bruger i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kalk af vandskål, hvordan?
  • #1   19. aug 2006 Smutter lige ud til min mor og spiser aftensmad og sådan, men kigger ind når vi er kommet hjem..

• #2   19. aug 2006 Du kan roligt bruge eddikesyre 32%......
    Det skal selvfølgelig skylles / vaskes bagefter.....men fortyndet eddikesyer er såment bare eddike......hvilket ikke er noget at være bange for.
    Jeg plejer at hælde ca ½ dl. eddikesyre og så fylde resten af skålen op med vand. Lad det stå natten over (eller et par timer) og så er skålen som ny...

• #3   19. aug 2006 jeg bruger eddike og skylder godt efter -

• #4   19. aug 2006 Jamen altså en masse gode råd.. Nu er det et godt stykke op af kanten (da jeg har fået fjernet det i bunden), så kan man evt gennemvæde noget vat/køkkenrulle i eddikesyre eller lagereddike og lade det virke natten over???

Uha cola... jamen det er da helligbrøde *GG* Cola er gud! *SS*

• #5   19. aug 2006 Frk Lautrup: Ja jeg ved det *SS* Håber det virker.. for puha tænk at skulle droppe Cola...

• #6   20. aug 2006 3 kg bare ved at droppe cola... Aj det sku du ikke ha sagt.. Nu begynder hjernecellerne at køre rundt.. *GG*

Jeg har allerede droppet cola på arbejdet.. Drikker blandet frugtsaft fra Netto. Hvis jeg ku bringe mit colaforbrug ned på kun weekend, så ville jeg være lykkelig...

Mmmm problemet er bare at vand er SÅÅÅÅÅÅÅ kedeligt... Nå nu går vi snart te-sæsonen i møde, det vil da hjælpe en bette smule..

3-5 kg, det er ikke så slemt.. Det skal nok lykkes dig. Nu nærmer vi os jo de lidt mere behagelige (med hensyn til lange gåture) temperaturer, så mon ikke?

Kommentér på:
kalk af vandskål, hvordan?

Annonce