{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Man ved man er blevet gammel når... ; ) {{forumTopicSubject}}

... Man tilbringer lørdag aften med madlavning, spisning, aftentur med hundene -efterfulgt af dessert foran TV, hvor vi skraldgriner af lyden af synstolkning, mens vi hækler haha

Kl er 23, gæster er taget hjem, og jeg synes på ingen måder det er spild af god lørdag!
- sååå hyggeligt smiley

Hvad med jer andre? Føler i jer gamle i aften? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man ved man er blevet gammel når... ; )
  • #1   16. nov 2013 "vi hækler" hehehe takker for "billedet" af det Nina smiley

Dejligt I har haft en god aften, vores har været stille og rolig, efter en travlt shoppe tur i Hjørring tidligere hvor der blev handlet lidt igennem smiley

Til de kreative, så har de fleece tæpper i Bilka til 19,- stk, hvis man har mod på at klippe - hækle af det smiley

• #2   16. nov 2013 åh jeg føler mig altid gammel smiley

Her er der osse blevet hæklet. Fik lige lavet en hurtig lille lampe til fyrfadslys, og nu skal hundene på aftentur og så er det snart sengetid -jeg ER gammel... og synes det er helt ok at være det smiley

profilbillede
  • #3   16. nov 2013 Hovsa... føler mig træt, men dejlig glad her til aften efter en bestemt pb jeg fik smiley gammel føler jeg mig aldrig, det er kun kroppen der engang imellem gør det smiley

• #4   16. nov 2013 Jeg følger trofast med i Barnaby hver lørdag - gerne med en kop te og lidt guf. Nu er kl. 23 og går snart i seng, for skal jo være frisk til min fødselsdag i morgen..

Nogen, der sagde vild ungdom???? smiley
    (Var til fest i går faktisk, så det er ok at være træt. Bliver kun fuld nogle få gange om året, så det tager hårdt på den "gamle" krop her)

• #5   16. nov 2013 LOL Aino -sådan kan man self osse sige det. Men må indrømme at jeg altså osse føler mig gammel, når kroppen gør det smiley

• #6   16. nov 2013 Tjah, vi har brugt aftenen hos vagtlægen, da min "bedre" halvdel skar sin negl af under tilberedning af aftensmaden.. Nu har vi langt om længe fået spist - og han er sendt i bad med en pose, mens jeg har smidt mig foran tv'et smiley

• #7   16. nov 2013 Michelle, det Nægter jeg simpelthen! det kan ikke være rigtig hvis kroppen skal vinde over mig smiley

• #8   16. nov 2013 Av av Danielle smiley stakkels mand dog!

• #9   16. nov 2013 hehe, den kamp har jeg opgivet for længe siden. S tager jeg ravace på alle de gode dage. Skal den brokke sig, så kan jeg da sørge for at den trods alt har noget at brokke sig over smiley

Jeg har så i dag ladet det gå udover min gamle far istedet -læsset ham på hesten (som iøvrigt er førtidspensionist, dens krop er nemlig osse gammel smiley ) og ladet ham ride, nu hvor jeg ikke selv kan -han har ikke siddet på en hest i vel omkring 10 år, så mon ikke "nogen" har ømme muskler i morgen -og for en gangs skyld er det ikke mig smiley

• #10   16. nov 2013 LOL Hvor er du dog ond ved din gamle far smiley

• #12   16. nov 2013 ...når jeg bukker mig for at tage sko på og tager mig selv i at tænke...hmm hvad kan jeg ellers klare nu jeg alligevel er hernede smiley

Alder er bare et af mange parametre omverdenen bruger til at definere en ud fra smiley

• #13   16. nov 2013 Hahaha Linda, den var god!

• #14   16. nov 2013 Ti hi smiley

• #15   16. nov 2013 Aino - åh ja, den stakkel.. Det gør det ikke meget bedre, at han er ret sart når det kommer til blod, nåle og den slags, så han var ved at gå i gulvet flere gange inde hos lægen.. smiley

• #16   16. nov 2013 Danielle, Nej det gør det vist ikke, men for dælen man er "handicappet" hvis der mangler en negl, bare med at passe på ikke at ramle ind i noget med den finger, måske han skulle ha en skinne på der rager ud over fingeren hehe ønsk ham god bedring smiley

• #17   16. nov 2013 Aino -jeps det er ren tortur er det. Vil så sige at han altså fik valget, han kunne bare have spændt en vogn efter kræet istedet, ha vaægte helt selv at ville sidde på den smiley

Danielle -det ER osse bare meget værre når den slags sker for mænd, det er jo almen viden smiley Du må hellere være lidt ekstra god ved ham resten af weekenden så, den stakkel

Linda -haha, det er så derfor jeg har lært vovsen at hente skoene. Så behøver jeg slet ikke bukke mig efter dem smiley

• #18   16. nov 2013 Michelle haha smart! men de skal vel snøres eller?

• #20   16. nov 2013 Michelle - Det var dælme smart smiley

• #21   16. nov 2013 Ohh...den med neglen har jeg lavet et par gange. Det gør dælme ondt og man ER altså handicappet smiley

• #22   16. nov 2013 skal snart ud på tur med hundene og håber " Hilde " ikke er for stærk hihi

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ekstremvaeret-hilde-kan-bli-til-orkan-4158225.html

og i aften har jeg bagt brød og hygget meg med et glas vin smiley og har tændt stearinlys smiley

• #24   17. nov 2013 Aino -det afhænger jo så af skoene -me eftersom jeg kan tage dem på siddende, når nu vovsen har hentet dem for mig, så gør det ikke så meget smiley

Jeg går ind for fuld udnyttelse af hundene -derfor kan den ene tænde fjernsynet, den anden kan hente fjernbetjeningen... der MÅ være mere man burd have lært vovserne så de er en hjælp her på mine gamle gamle dage smiley

• #25   17. nov 2013 Man ved man er gammel når man fortryder at have købt biograf billetter til kl 21 istedet for kl 18:40, fordi det går op for en man kommer sent i seng smiley og med sent mener jeg nu....... Vild lørdag ;o)

• #26   17. nov 2013 Og med alt det Ninas ko kan, skulle det i øvrigt ikke undre mig om hun havde lært ham at hækle osse.. jeg glæder mig til billeder smiley

• #27   17. nov 2013 Føler mig sgu også lidt gammel i dag.

Har været til hundetræning fra kl. 11.00-14.00, med Chessie (stakkels lille hvalp), hvor der skulle tages billeder til trænerens nye bog. Primært billede af hvalpeleg, og hvalpe der hilser på store, voksne hunde. Da vi til sidst skulle have taget billede, var hun så træt, at hun faldt i søvn i mine arme, den lille stakkel.
    Så vi har begge sovet hele eftermiddagen (og hun sov hele vejen hjem i bilen, godt vi havde fået bamsen med!) - fra kl. 15.30-19.00, zzZzZz...

Jeg er 20 år - vild ungdom, kan jeg godt sige jer!

• #28   17. nov 2013 Her bor en anden kvinde i huset - Hun er tudsegammel, og jeg ser hende kun, når jeg kommer til at se i spejlet.

JEG er nemlig ikke gammel - højst blevet noget ældre og meget fornuftig.

• #30   17. nov 2013 Jeg føler mig gammel sådan ca. hver dag, haha. Sådan har jeg haft det i mange år. Jeg har ikke rørt alkohol i flere år, og har ikke været i byen i gud ved hvor mange år. Jeg er total husmor herhjemme, og en god lørdag ( eller anden dag) forgår herhjemme med kæresten og hundene. Elsker at bage, sylte, lave mad osv. Og så brodere jeg smiley

• #31   17. nov 2013 Man ved man er gammel når ens bedste ven kommer til morgenmad hver lørdag morgen omkring kl 7.30-8 og man efter morgenmaden hiver strikketøjet frem.. smiley

• #32   17. nov 2013 Man ved man er gammel når underboen holder fest lørdag aften og man tænker
    " Det der er da ikke musik, det er LARM... Man kan jo ikke høre hvad de synger"

Min underbo har hang til techno smiley men er ellers ganske sød til at lukke og slukke musikken kl 23 og skride i byen smiley

Kommentér på:
Man ved man er blevet gammel når... ; )

Annonce