Trøstekram ønskes {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Ja nu blev det så min tur, til at miste en bedsteforælder..
I en alder af snart 21, er det først nu at jeg mister en af dem, så det er godt klaret, synes jeg, eftersom de stort set alle sammen har haft et eller andet alvorligt..
Min farfar blev for ca en måned siden indlagt, fordi han havde ondt i maven.. Han blev undersøgt, og de fandt kræft.. De var lidt i tvivl hvor, så han skulle yderligere have flere undersøgelser..
Der gik lidt tid, og han kom så hjem igen, dog med en lungebetændelse. Efter 1½ uge ca, blev han indlagt i fredags fordi han ikke havde drukket mere i den tid, end min farmor gjorde på en dag. Så han var helt omtumlet og forvirret..
Mine forældre tog så ned og besøgte ham i lørdags. Vi blev enige om, at jeg ikke tog med, fordi jeg er meget følsom og bekymrer mig meget. For 2 år siden, var han også voldsomt syg med blodforgiftning, og vi anede ikke hvordan det stod til, da vi besøgte ham, lige da han var indlagt. Han var så ved at dø, fordi han ikke kunne få vejret, og jeg blev så ked af det..
Så jeg tog ikke med. Hvilket også var godt, for han var blevet en sur gammel knag, som ellers plejer at være så sød og også altid kneb en tårer, fordi der intet skulle til for at røre ham.
Han brokkede sig over alle de hunde han så på hospitalet, og folk der skændtes. Der var så ingen hunde eller folk der skændtes..
Alt smagte af lort, og lægerne ville slå ham ihjel.. Det med lægerne har han altid ment, gamle tossede farfar..
Så igår, var han ude og gå rundt for at snakke med de andre patienter, og ville så ind og ligge lidt ned, inden han fik besøg, som han glædede sig til. Han vågnede så aldrig igen..
Så det er første gang for mig, at jeg oplever en så tæt på dø, og jeg er bare ødelagt af sorg.. Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, og jeg har arvet hans følsomhed.. Jeg er også en tænker, så jeg tænker rigtig meget over ting, som så gør mig vildt ked af det..
Hele vejen hjem fra job kursus idag, græd jeg sammen med regnen, da jeg kørte på min knallert..
Min far har snakket med bedemanden idag, sammen med hans søskende og mor, og fik mit ønske til at ske.. Min farfar havde altid en kam med, for at rede hans hår, så den skulle han have med på rejsen, og samtidigt en hundekiks til hans elskede afdøde cockerspaniel Gaffy.. Han skal bisættes fredag kl 11 ):
Bisættelser er for mig, det næst værste efter at miste.. Jeg er så bange for døden, og al den snak om himmelporten og alt muligt, gør mig bange.. Jeg ved døden ikke er noget man skal frygte, men tanken om dem man mister, eller at de mister en.. Bare at se min far være ked af det, det gør det hele værre..
Jeg ved vi ses igen ved broen, når min tid en dag kommer, men det er bare så trist at tænke på, at man aldrig skal se ham igen..
Så jeg har haft en rigtig lorte weekend, for at sige det mildt.. :'( :'(
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 20 Hunde: 8 Emner: 42 Svar: 301
Men han har aldrig passet på sig selv når han har arbejdet med biler olign., og skrumpelever pga. for mange bajerer..
Hans hjerte var heller ikke særlig godt mere.. det er trist, men det bedste for ham ):
mar 2012
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 929
Det er aldrig sjovt at miste.. Jeg frygter den dag min mor ringer og siger at enten bedste eller bedstefar har taget det sidste åndedrag..
Min bedste er nu 86 og bedstefar 80 , og indenfor de sidste par år, blevet meeeeget gamle..
Jeg er rosinen i pølseenden hos dem, og stor Bedste's Pige..
Min mormor er tilgengæld kun 69 .
Jeg bliver 25 næste år.
I 1993 (næsten 4 år gammel) døde min morfar, kun 59 år.. Jeg kan slet ikk huske ham, har intet levende minde af ham..
I 2008 mistede jeg min oldemor (morfars mor) 96 år gammel.
Mener der er død en oldefar omkring 1990-1994 , men ham kan jeg heller ikke huske.. Ellers har jeg heller ikke mistet nogle i min levetid..
Men vær især glad for at du har kendt din farfar, for jeg ville ønske jeg havde nået og kende min morfar, selvom han var blevet sær på sine sidste år, demens..
Igen, STORT kram, det hele skal nok gå.
Din farfar har ingen smerter mere, og kan gå verdens længste tur med Gaffy fremover..
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
Kram herfra ....
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
Føler med dig, det er aldrig nogen sinde sjovt
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Det er nu 5 år siden hun gik bort,som den aller sidste, og jeg holdet hende i hånden da det skete.... og jeg kan stadig synke ned i sorg hvis det lige rammer.
Det er hårdt, og man kommer aldrig over det, men igennem det, så godt man kan.
Så kæmpe krammer til dig, jeg ved alt om din sorg.
mar 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 92
men når man står i det føleles det så urimeligt og tarveligt!
jeg er selv en alder af 21 om 14 dage..
for 3 år siden mistede jeg min oldemor, hun var også den første familie medlem
jeg følte mig så tom , og jeg ønskede flere gange jeg kunne ringe til hende, og taster altid hendes nr ind hver nytårs aften, selvom jeg havde været oppe ved hende nogle timer før og tænde lys for hende! hun stod mig rigtig meget nær og vi har haft rigtige mange gode timer sammen! og det er det jeg husker på, som gjorde jeg kom videre, selvom jeg savner hende hverdag og det vil man altid gøre
rigtig mange trøste krammer fra mig og Dalle
dec 2012
Og en kæmpe krammer til jer alle, der også har mistet nogen de havde kær..
Det gør rigtig ondt ): ..
dec 2012
Min oldemor døde for rigtig mange år siden, jeg husker hende ikke særlig godt, kun at vi fik daim af hende, når vi var deroppe.
Det er meget rørende, at du taster hendes nummer ind, det er hun helt sikkert glad for <3.
Min farfar kommer på de ukendte, men vil for altid være i vores hjerter..
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Jeg er også en af dem, der kun har haft lidt kendskab til bedsteforældre, det var kun min farfar der levede da jeg blev født, og han døde af lymfekræft da jeg var 6 år, min far mistede jeg før jeg blev 18 årig, så føler med dig.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
Kræft er noget så forfærdeligt!
Trøstekram til dig.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Har selv mistet flere kære til kræften, det er forfærdeligt.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 275
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Jeg har aldrig kendt min morfar eller farfar.. Morfar døde da min mor var 11 år gammel, og farfar da min far var 17-18 år..
Alle mine oldeforældre er også døde, den sidste af mine oldemødre døde pga Alzheimers som hun havde haft siden lidt før jeg blev født i 1989..
Mistede min farmor i april sidste år, jeg var 22 på daværende tidspunkt..
Og d. 6 oktober i år, der mistede vi en virkelig god ven af familien.. Hun var det mest glade væsen på jorden og GUD hvor jeg savner hende !
Hun nåede af blive mormor (hun var farmor før hun blev syg) og nåede at være med til barnedåben, inden hun efter 5 år tabte kampen til kræft..
Jeg ved hvordan du har det, og jeg sender dig min dybeste medfølelse..
dec 2012
Hvor sødt at der var en der sagde det, så I alle kunne gå derfra med et lille smil..
Carina, sikke en sørgelig historie ): .. Det er virkelig underligt at miste nogen der er nær en.. Det at man aldrig ser dem igen i denne verden..
Jeg håber du har det bedre nu, det er jo ikke så længe siden..
Min farfar fortalte at han levede i flere verdener i lørdags, og min mor og jeg tror på det åndelige, og jeg tænker lidt, at alle de hunde og mennesker der var der, kom for at hente ham, og han skulle vælge sin verden..
Men det finder man aldrig ud af..
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Simpelthen SÅ underligt, for jeg ved jo godt at jeg ikke får noget opkald fra hende..
Men det vænner man sig nok til på et tidspunkt..
Med vores nære ven af familien.. Savner hende stadig utrolig meget, alle hendes søde og sjove kommentarer, hendes glade væsen, ja alt ved hende.. Og synes at det er møg uretfærdigt at hun skulle væk herfra..
Det er bare SÅ underligt det hele..
Trøstekram ønskes