Fredagsbrok!!! Fredagsbrok!!!
Jeg bor i Kbh, bor på en lille bitte hestesko vej der er ensrettet, som lægger ud til en stor vej.
Vores vej er en privat vej, så andre en beboere og gæster hertil må ikke køre ind!
På midten af min vej, ligger der en børnehave/vuggestue, og forældrene der har børn der har mere en almindelig svært ved at forstå de ikke må køre ind og holde..
Lige pt har vi vejarbejde, dvs Dong skal have gravet nogen ledninger ned, så vejen er blevet blindet i den ene ende, og ellers så må man ikke holde herinde mellem kl 7-18 undtaget er en lille grus sti ved vores beboer hus som os der bor her, har fået lov at holde på imens de graver..
Igen i dag var der en af de dumme forældre som ikke bare var kørt ind og holde, selv om man ikke kan/må lige pt, han holdte sørme lige foran den der grus vej, så vi andre ikke kunne komme ud eller ind af stien!!
Og ja måske er det i småtings afdelingen at brokke sig over, men jeg bliver rigtig lang i hoved når jeg skal komme for sent fordi en eller anden klaphat ikke kan forstå at han slet ikke må køre herind!!! Og det er ikke første, anden eller sidste gang det sker, vi oplever rigtig ofte at folk har svært ved at forstå de skal holde ude på den store vej, og så bruge de 3 min det tager at gå ind..
Og nej jeg holder ikke derude fordi man må kun holde der i 30 min af gangen.
apr 2013
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
Og det ved jeg fordi min yngste går der.
apr 2013
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 485
jan 2013
apr 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 606
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.557
Vi blev vækket kl syv ad udlejerens håndværkere der står og banker på ydermuren lige ind til vores soveværelse.
Jeg er altså ikke helt tilfreds med at blive vækket på den måde en time før tid
apr 2012
apr 2013
Det er et problem vi har haft i mange år, med at forældre køre ned af vejen og holder, lige pt så er det bare ekstra tydeligt med det vejarbejde hvor ligeglad folk faktisk er.
Vores bestyrrelse er i konstant dialog med institionen omkring det, men jo måske endnu flere skilte, både inde i deres børnehave/vuggetue og uden for ville virke en smule..
apr 2013
Karina, ja det er da pisse belastende at blive vækket sådan ??
apr 2013
jan 2013
Har en alkoholiker som underbo der har det med at smide madaffald i gården som bitte små kyllingeben. Choko var ved at blive kvalt i det ene i morges
Min overbo har et lille barn der larmer vildt meget klokken lort om morgenen og vækker min hvalp så jeg bliver nødt til at gå ud med hende en halv til en hel time før min tidsplan
Mit badeværelsesvindue er blevet skæv af stormen så jeg kan ikke lukke det igen
apr 2013
Og sikke noget hø med dit vindue
apr 2012
Det er så ligepræcis nu at det går op for mig, at det jo er derfor det bor ude, og familien inde....
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.556
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
Alligevel oplever vi at folk kommer kørende, parkerer midt i vores gårdsplads og vil gå ind i skoven bag ejendommen! Jeg fatter det ikke, det er så tydeligt at det er en privat gårdsplads, vejen er blind og alligevel forstår folk det ikke og bliver faktisk fornærmede når vi beder dem fjerne sig;(
Vi har nu sat hegn op om gårdspladsen, så for at komme om i skoven skal man åbne lågen og gå i gennem det indhegnede område, ikke en gang det stopper folk, i sommers måtte jeg ud og rede en familie fra mine hunde, de var simpelthen vadet direkte ind af lågen, mine hunde må have været bag ved huset og kom styrtende til! Der står så to voksne og et par børn iført madkurv, mine hunde var lidt overstadige;(
Det var mit brok
jan 2013
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
For helvede jeg har ikke tid til at sidde her og kukkelure, men det er bare ikke særlig attraktivt at køre bus med SÅ meget kvalme..
Jeg er bare for gammel til at mene det er sejt at kaste op i bussen
Frankenstein under en strømafbrydelse- så har min nuværende tilstand
apr 2013
Ja det er som om at når der er vejarbejde så bruger bruger folk bare ikke hoved, det er åbenbart svært at tænke på andre en sig selv!!
Ej Bodil, det er da løgn!! Puha det må være svært at holde en sober tone når folk kommer rendene sådan igennem jeres ejendom, jeg var gået amok!!
Og hvad sker der for folk går ind når i har hegnet ind?? Ej jeg er helt i chok!
Puha sådanne typer er rigtig ubehagelige Louise, ja måske en seddel i opgaven vil hjælpe, hvis han læser dem?
apr 2013
jan 2013
apr 2013
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Bevares, det er bedre end at ha anfaldet, men fuuuusk, det irriterer mig at skulle hive hele dage ud af kalenderen fordi jeg er totalt slatten..
Ved bare at hvis jeg ikke holder mig i ro, så kommer migrænen tilbage for fuld skrald og så kører den onde cirkel ellers
Skulle ha trukket stikket allerede i går, da jeg mærkede det var under opsejling- hvornår mon jeg lærer det
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Du har hermed tilladelse til at bruge dette billede af min tervueren Dess.
Hvis det hænger på lågen til gårdspladsen med teksten "Hunden bider" så er folk nok færdige med at gå ind der
apr 2013
Jeg kan ikke tåle migræne medicin så jeg ved ikke hvordan det er når man har taget det.. Jeg må klare mig igennem på alm hovedpine piller og det er ikke sjovt
Jeg bliver virkelig dårlig, har det som om jeg er ved at gå til, og har gerne hovedpine i flere dage af gangen.
Ib, fedt billed det skulle nok skramme folk væk
okt 2012
Følger: 16 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 296
ja et skilt vil være mit bedste bud.
- Med en anden tekst
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
så har været i smertehelvede siden i går, både sårene og knogler/div. reservedele, har smertet, så jeg knapt har lukket et øje eller kunnet være nogen steder - ringede så til dem igen i dag, hvor min faste læge heldigvis havde vagten, og jeg fik straks udskrevet medicin til en uge mere, og hvis ikke det er bedre, skal jeg komme derned.
nå, det blev et langt 'brok', men det lettede lidt
jan 2013
Min samfundsfagslærer mener ikke at hunden er en del af samfundet og tilsidesætter hunde med ipads -.- Hvor kunne jeg godt have brugt 5-10 stykker af jer til at hjælpe mig.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.352
nej selvfølgelig er det ikke ALLE forældre der er sådan
Mit brok må gå på telefonsælgere der IKKE fatter budskabet når jeg TRE gange, pænt og høfligt, har sagt "Nej tak" til deres produkt. SÅ slipper høfligheden altså op her fra!!
Men ellers er det da en dejlig dag
apr 2013
Karin, hold da kæft en klaphat du fik fat i først, godt din egen læge var mere behjælpelig
Louise, ej det er da en ret forsomsfuld lære su har dig?
Andrea ej det er da også mega nedern at have en forstuet fod
apr 2013
Igår eftermiddags der var så en der kørte ved af den sti jeg bor på, han valgte så at holde midt på stien til trods for at der kørte en mini graver og var ved at grave stien op i den anden ende og der er er stort skilt hvor der står man ikke må køre ind..
Han fik også en sviner af håndværkeren på polsk, og så af mg og min nabo på dansk, men flyttede han bilen??
maj 2004
Vi har jo også vejarbejde på vores vej, og lige nu er de helt nede ved vores hus, men vi kan godt komme ind i indkørslen. Eller det burde vi kunne. Men vores genboer valgte i går at holde to biler med siderne til hinanden, på vejen - LIGE ud for vores indkørsel, så det var KOMPLET umuligt at komme derind med en bil. Jamen hvor fucking åndssvagt dum er man så? De var heldigvis væk da vi kom tilbage (vores bil holdt udenfor indkørslen), men hvis de stadig havde holdt der, have vi holdt vores bil foran deres, så de ikke kunne få den ud. Så kan de lærer det, spader!
De har også deres bil til at holde ude på vejen og gerne lige overfor vores indkørsel, selv når der ikke er vejarbejde - og selvom de har en lang indkørsel med plads til begge biler. Ja nogen gange holder der ikke engang en bil i indkørslen. ARG nogle gange får jeg lyst til bare at bakke hårdt ind i dem, når vi skal ud. Narhatte!
apr 2013
De lyder virkelig som de mest egoistiske mennesker!
maj 2004
De er sådanset flinke nok, men lige det med bilerne, er simpelthen for mærkeligt..
Fredagsbrok!!!