{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Min søn´s skoledag :-) {{forumTopicSubject}}

En rod af en knægt jeg er mor til smiley

Mor: Jonas .. har du haft en god dag i skolen?

Jonas: Jhoo ... nej ikke helt - en voksen blev sur på mig.
Mor: Hvad da - lavede du noget du ikke måtte?

Jonas: Ja .. kom til at springe en bil i luften!

Mor: A´HVAD HAR DU? smiley

Jonas: Jaaa ... jeg kom en bil i microovnen. Den sprang og det larmede, og der kom ild derinde, og selvom jeg pustede kunne jeg ikke slukke ilden smiley

Mor: Jamen Jonas (og her havde jeg meget svært ved at holde masken) Det må man da heller ikke. (Mor meget alvorlig) smiley

Jonas: Nej .. det sagde den voksne også (Jonas tog det meget roligt)

Og så gad han egentlig ikke snakke mere om det .... ha ha ha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min søn´s skoledag :-)
  • #2   30. okt 2013 Hardcore knægt der sådan springer biler i luften smiley Han må da næsten have en fremtid som actionhelt.

  • #3   30. okt 2013 Hahaha... Dreng med stort D

    Isabelle - det er sådan noget de har forsikringer til


  • #4   30. okt 2013 Det var da godt der var en voksen, og at han ikke kom til skade... puha...

  • #6   30. okt 2013 Hvis en forsikring skal dække det, så er det vel drengens/forældrenes der skal dække en evt. skade.....

  • #7   30. okt 2013 Ej lad nu være med at vende debatten om på noget andet! Og det kan næppe kaldes hærværk, at en bette knægt kommer til at putte en plastic bil i en microovn..

    Og godt det bare var en plastic bil og ikke skolelærerens nye mercedes smiley


  • #8   30. okt 2013 - som han sprang i luften.. Er klar over en Mercedes ikke kan klemmes i en microovn smiley smiley

  • #10   30. okt 2013 Hold da op .. jeg blir hurtig dømt til at være en forældre der er komplet ligeglad med opdragelse, pli og god opførsel smiley

    Jeg gir da gladeligt 500,- til en ny microovn hvis den skal erstattes - og jeg HAR taget en snak med sønnike om hvad man kommer i sådan en ovn, og HVAD der kunne ske både med ham og de andre børn!

    Og fri mig så for moralprædiken - jeg synes blot det var en sjov historie, og ville dele den med jer herinde.


  • #11   30. okt 2013 Jeg har altid lært at hvis ikke jeg kan sige noget pænt, så skal jeg tie stille!

  • #12   30. okt 2013 Tosset idé et eller andet sted. smiley Men ganske kreativt alligevel - jeg vil gerne vide, hvordan man får den idé at komme en bil i mikrobølgeovnen. *GG* smiley

    Men godt, at der ikke var nogen, der kom til skade. smiley


  • #13   30. okt 2013 HaHa.. Det var et forsøg jeg endnu ikke har hørt om.. smiley

  • #14   30. okt 2013 Altså jeg hat engang fyret en skumslukker af i et klasselokale.. Det bliver man faktisk ikke synderlig populær på smiley

  • #16   30. okt 2013 Nu vi er ved det, så har jeg også engang sat ild til en mikrobølgeovn (sammen med en veninde). smiley
    ... Dog ikke i skolen og branden blev slukket... med lidt forskellige metoder. smiley


  • #17   30. okt 2013 *Molly*Kiki*

    smiley Ha ha


  • #18   30. okt 2013 Jeg havde en 8.-klasses elev, der bildte en anden 8.-klasses elev ind, at en Iphones batteri blev bedre af at give den 5 sekunder i mikroovnen...

    Udover det har jeg fundet 2 mikroovne på min skole fyldt med hhv en gummisko og en printplade. Begge ovne var gået i stykker, men ingen fandt ud af hvem, der havde gjort det.

    Ovnene var doneret af forældre, og var ikke skolens ansvar som sådan - derfor blev de ikke erstattet af hverken skole eller "gerningsmændenes" forældre... - Så ikke mere varm mad...

    I´m just saying:-)


  • #20   30. okt 2013 Isabelle ... Jeg har humor og kan se det sjove i det - det gider jeg ikke og tærske langhalm på.

    Min søn lærte, at det må man aldrig gøre igen - end of story. smiley


  • #21   30. okt 2013 Mollykiki: yes den er jeg også kommet til at lave.. smiley knap så heldigt!

  • #22   30. okt 2013 Med min første microovn da jeg var i starten af 20'erne, der gik det galt og synes da ellers jeg fulgte hvad der stod, bortset fra den ene gang kom der 4 bagekartofler i den, så skulle der laves en enkelt mere, den fik samme antal minutter hehehe den blev helt sort og pulveriseret og der stod gnister rundt inden i ovnen, så fik man lært at ting skulle ha forskellig tid smiley

  • #24   30. okt 2013 Isabelle- hold nu op, kan du ikke fornemme der ikke rigtig er stemning for det?



  • #25   30. okt 2013 Ikke alt kan fortælles så børn ikke gør det, noget får de afprøvet selv og finder så ud af / fortalt det ikke er ok.... sådan er det jo smiley man lære så længe man lever, er det ikke gerne det man siger smiley

  • #29   30. okt 2013 hehehe Rotterne

  • #30   30. okt 2013 Rotterne .. det er jo præcis det - han viste jo ikke det kunne være farligt smiley
    Han har da ikke stået og tænkt, at hvis nu sårn og sårn, så kunne der ske al muligt farligt.

    Han forklarede mig, at han synes at bilen var kold - så derfor kom han den i microén. Herhjemme er det de voksne der hjælper med sådan en micro ovn - så han har vel troet han måtte alene i skolen.

    Men ... ovnen tog ikke skade, og ellers køber jeg gerne en ny. smiley


  • #31   30. okt 2013 Hehe.. Jeg kan også informere om at rengøringsassistent efter sådan en skumfætter er DRÆBENE!

  • #34   30. okt 2013 Min datter har engang afspillet en 10'er i CD-afspilleren... 10'eren overlevede, det gjorde CD-afspilleren ikke!

  • #35   30. okt 2013 Kan som lærer, og som de herinde, der ligeså beskæftiger sig med børn, kun blive harm over denne tråd, og det er ikke trådstarter, der er skyld i det. - Dum handling fra barnet, ja! - Lidt tosset at man som forælder ikke havde sagt, at der IKKE måtte komme andet i mikroen end mad, ja! - At det muligvis går ud over resten af eleverne, fordi de nu ikke kan varme mad - fred være med det!

    Jeg bliver bare harm over de efterfølgende historier, og synes ligesom at det, tilnærmelsesvis nuttede element, der var over TS´ historie, bliver drejet over til at handle om, hvor meget i orden det er at være en møgunge. - Smilier i.f.t. ens opførsel, og at man ikke er ked af, at man har opført sig således, provokerer mig i dén grad!


  • #36   30. okt 2013 hahaha Annelise

  • #37   30. okt 2013 Min nevø har engang i børnehaveklassen tændt kinesere inde midt i timen.. (Fyrværkeri der er ved jorden)
    Hvor pokker han har fået det fra ved jeg ikk..
    Han fik selvfølgelig skæld ud, og der skete ikke nogen noget..
    Så idag griner vi af det..


  • #40   31. okt 2013 Hverken jeg eller nogle fra min skole har nogensinde opført os som der bliver beskrevet her i tråden.. Jeg har i hvertfald aldrig oplevet sådan noget...

    Vi turde simpelthen ikke den slags... jeg skulle i hvertfald ikke be om den skideballe først min lærer kunne formulere og senere den min enlige mor til mig og mine 2 storebrødre kunne brøle.. så der blev rettet ind..


  • #41   31. okt 2013 Jeg synes også at nogle af de historier om hvad folk har lavet af ballade i skolen lyder dybt godnat..

    Rotterne - hvor var dine forældre??

    Jeg har aldrig opført mig sådan, til gengæld er jeg blevet meget mobbet.


  • #42   31. okt 2013 Øv hvor er det trist fortælling Søren smiley

  • #43   31. okt 2013 Desværre er Sørens fortælling ikke enestående, tror mange børn og unge kunne ledes på rette vej, hvis "nogen" tog fat i dem

  • #45   31. okt 2013 Knaldhamrende trist med de historier, der bliver fortalt her, men for hunden hvor virker systemet ikke. Jeg tror mange voksne, der arbejder med børn nemt giver op, for de VED, at der ikke sker noget! - De har simpelthen kæmpet så lange kampe, for mange gange, uden nytte.

    Alle på mit arbejde overholder deres indberetningspligt, også mig selv - Men der kommer intet ud af det! - Selvskadende adfærd, selvmord, misbrug, fysiske og psykiske overgreb, depressioner og andet spændende kan man sagtens melde til kommunen, men har endnu ikke oplevet, at der er gjort noget effektivt - Måneders sagsbehandlingstid, neglicering af problemerne, når der endelig bliver gjort noget.

    Dette blot for at pointere, at det absolut ikke er alle voksne, der ikke gør noget, men nok nærmere vores system, der er et problem! - Det er forfærdeligt bare at se på, og har i tidens løb været så psykisk nedbrydende...


  • #46   1. nov 2013 Det er sandt at det tager for lang tid før der bliver handlet. Det er alt for meget administrativt og for lidt handling.


  • #49   3. nov 2013 Min mand er på et sted som forsøger at samle op på disse børn/unge, og han kommer tit hjem og er frustreret over at netværket omkring den pågældende bare ikke virker.
    besparelser og dårligt samarbejde de forskellige imellem, og for langt fra papirerne til handling.


Kommentér på:
Min søn´s skoledag :-)

Annonce