27. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 1.047
Allergi og rengøring? {{forumTopicSubject}}
Heej HG !
For 14 dage siden bliv min kæreste indlagt, efter at have haft svært ved at trække vejret i nogle dage ( tumpen sagde selvfølgelig ikke noget) og da han pludselig blev helt blå om læberne besluttede jeg at køre ham på syghuset !
De fortalt så at han havde fået et slemt astma anfald og desuden havde fået en form for allergisk reaktion
Vi ved han er allergisk over for kat og støv , men har haft taget en pille før han kom her..
Vi har så ikke haft turde lade ham overnatte her siden da vi jo ikke har været sikre på om problemet kan være katten .. Men i aften vil han komme til overnatning, så jeg prøver jo selvfølgelig at gøre ALT for at han ikke reagere på noget her i huset !
- Så katten har fået et stort værelse som hun kommer til at være i, i dag og resten af huset er så blevet gjort rent , men har jeg gjort nok?
Har vasket ALT .. Alt er blevet fjernet fra deres plads og tørret af , der er blevet støvsuget, alt tøj er blevet vasket, luftet ud og så har jeg sat 2 luft rensere i det rum vi skal opholde os mest i.
- Er der andet jeg kan gøre for at sikre mig bare lidt mere? Jeg ved godt at kattens hår stadig er rundt omkring, men vil også bare minimere det !
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 1.047
Birgitta . Hun skal have et nyt hjem , men det er desværre ikke nemt at finde og vil virkelig ikke gå på kompromis med det nye hjem, da hun skal have det godt !
Der er aldrig problemer når jeg er hos ham, heller ikke selvom jeg har rørt ved katten ? ..
Må håbe på at han kan være her i aften og ellers må han jo desværre bare køre hjem igen !
Allergi og rengøring?