krydstogts annoncer på h.g. {{forumTopicSubject}}
Jeg HAR været på krydstogt til Caribien.
'Aldeles vidunderligt,og til at betale
Det var lige før jeg fik Verner.
Hver eneste gang jeg logger på h.g.,lokkes der med BILLIGE krydstogter med all inc..
Har fået et par håndøre,så----
Men hvad med mopsen ;;;
Han "dør",af sorg,eller vrede,hvis jeg lige til næste år "snupper",en ti dages tur,(tror jeg nok).
Han kan nok passes af børn/børnebørn,MEN han må IKKE sove i sengen,hos nogen af dem,og det nænner jeg ikke at,byde ham,når jeg er væk.Så,skal han jo ekstra forkæles,der hvor han passes.
Har også tænkt lidt på en "mopsepension",hvis sådan en findes ;;;
Jeg har tid nok til at overveje det.HVIS,jeg altså rejser.Han er jo passet i "hoved og røv",med div.helbredsundersøgelser,og årlig vacc..
Og overvejer jeg det,så bliver altså ikke før til næste sensommer/efterår..
Kan lige i parentes bemærke,da jeg var i Tyrkiet sidste år,en uge,kostede det næsten lige så meget som,et krydstogt til caribien med all.inc. i lavsæsonen.
" Ovejervejer,meget stærkt at droppe h.g.,p.ga. de pokkers lokkende krydstogts reklamer",for et stykke tid,altså.
Jeg bliver næsten suget helt ind i computerskærmen,når jeg ser billederne af en kridhvid strand,og "palmesus",og lokkende eksotiske drinks,min egen kahyt med vindue,og minibar,og lækre snacks,,en lille hummer,alt ledsaget af blød calypso musik.
Har prøvet det EN gang,altså FØR min elskede Verner
bare en lille frustation,over reklamerne,især nå jeg p.t. kigger ud af vinduet,"surt show"
vibeke
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 310
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Du kan tro jeg vil overveje det.
Men altså først om et lille års tid.
Og,nu er de forbandede reklamer der igen,lige ind i mit synsfeldt.Tror de reklamer gør det for at generer mig.
Jeg vil "lagre" dit generøse tilbud et sted her på h.g.,hvis man kan det ;;;
k.h.
vibeke med den aldeles søde blide selvbevidste sorte en øjet han mops,Verner
jan 2008
Sådan et cruise togt er jo ikke en jordomsejling.Det et 10 dages togt.Med af og til ekstrem høj varme.
Og,hvor skal man lufte hunden,når man f.eks er 2 eller dage på havet,hvad der er skønt.
Og,når man så anløber en ø/havn,så hedder det sigtseeing,eller ø-hop,og stadig meget varmt.
Jeg kunne forestille mig,at en jordomsejling på mange måneder der ,kan man have sin hund med,men så er man også millionær,med egen butler,til at lufte hunden,på div.dæk
Jeg er altå kun folkepensionist,der skal flyve til en destination,og hvor skal hunden så være under en f.eks 10 timers flyvetur ;;;
'
nej,den går ikke,pia h,det ville være skønt,men urealistisk
m.v.h.
vibeke.
jan 2008
tak for din hjælp.
Jeg tror faktisk,at der af og til popper noget op,som hedder google crome.
Men jeg har haft en masse besvær med min mail,så jeg har faktisk ikke turde trykke på noget,google anvisning.
Men du kan tror,jeg vil prøve at få google crome frem,så jeg er fri for alt det reklamefis,ikke blo ferie,men andre reklamer her på h.g.
mange hilsner
vibweke
dec 2006
jan 2008
jamen du har jo en skøn lille hun mops,Bella.
Ved du,hvad,Verner vil elske at ligge arm i arm med Bella.
Gud,hvor vil jeg være lettet,hvis du evt.kunne passe ham,Verner.
Han er rolig,blid,ja,han er alt.
Renlig,måske lidt små kræsen,og hvis han og Bella går tur,KAN det godt være,han ikke tolerer andre hanhunde,som bare kigger lidt på Bella.Men eller no problems,med ham,udover han er "snot forkælet",og hvad så ;;
K.H.vibeke.
kigger lige en gang til på Bella
jan 2008
nu prøver jeg crom google,som en anden sød bruger,andrea r,skrev om.
tak for hjælpen
m.v.h
vibeke
jan 2008
Og,så bor du i København,OG,så er du ryger,og har haft noget med tarmen.
Sig mig lige engang,tingene er altså lidt underlige af og til:
Du har en sort mops,uden 2 undertænder
Jeg har en sort mops med et øje
Du er ryger
Jeg er ryger
Du har haft tarmbesvær
Jeg har haft og har tarmbesvær.
Vi må mødes,også for at aftale,og SELVFØLGELIG,skal der betales for Verners dejlige ophold hos Bella,når den tid kommer.Altså først til næste år.Men vi kan da mødes inden.
Håber din operation gik godt.
Hvis du skriver tilbage til mig,så kan du jo få mit telefon nr.
k.h.
vibeke
jan 2008
Tør jeg download,programmet.
Jeg har haft megen bøvl med min mail,og megen sparm på computeren,i de seneste måneder.
Tak for hjælpen
Skal lige ud med Verner,han har vand i "øjenene".
Så prøver jeg.
k.h.
vibeke
dec 2006
Nej betaling vil vi ikke høre tale om, vi synes bare det er hyggeligt med mere mopse kærlighed her i familien.
jan 2008
selvfølgelig vil jeg da,betale for Verners "ferie"hos jer.
Jeg er bare så glad og lettet,over mopsen,kan passes,trygt og godt ,og så finde en lille "veninde"
Men som sagt,evt.krydstogt,bliver først i marts/april,altså i lavsæsonen.
Den lille mopsepige,kan da godt komme,og hilse på Verner,, i parken,som jeg bor ved.
Altså,i/du,er selvfølgelig velkommende,men kun hvis i har Bella med.
Og så kan vi jo også,tage et par "smøger" sammen i parken.
meld lige tilbage,via her på h.g..Min mail dur ikke merer,har div."adminnier"skrevet til mig.Hvorfor aner jeg ikke,og jeg er også bedøvende ligeglad
k.h.
Vibeke
dec 2006
krydstogts annoncer på h.g.