{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Mad til udstilling? {{forumTopicSubject}}

Hej
JEg skal på udstilling i næste uge med min kære ilder smiley
Og landet ligger sådan at det ikke er muligt at købe mad i hallen, og vi gider ikke bestille ude fra, så tænker om der er noget mad der kunne være lækker at have med og spise evt kold, der er vidst mulighed for opvarmning men det må gerne være nemt og lækkert,
Det skal være uden okse og svin,
Frikadeller, pastasalat og kartoffel salat er i spil smiley
Kom gerne med nogle ider så det er nemt og have med smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad til udstilling?
  • Bumble bee .
    Bumble bee . Online Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.099
    #2   20. okt 2013 Jeg bager altid gode boller, og laver nogle sandwich af dem, med parmaskinke (der skal du jo selvfølgelig finde andet pålæg) salat og noget god hjemmerørt dressing, det fungerer rigtig godt, der skal ikke bruges bestik eller tallerkener. De ligger så i en lille taske med køle elementer, så er de friske når vi skal have dem.

• #3   20. okt 2013 nogle voldlækre sandwich er da aldrig kedelig, enten i flute, eller noget godt sandwich brød. men kyllingesalat og bacon, tunsalat, røget laks, ol.

• #4   20. okt 2013 Og så evt. lidt salat ved siden af - fx alm. salat, pastasalat o.lign. :o)

Alt efter hvor lang tid I skal være der, kan det også være rart med lidt mellemmåltider - fx lidt frugt, gulerods- og agurkestave, tomater osv. :o)

• #5   20. okt 2013 de udstillinger plejer gerne at tage hele dagen fra 8- meget sent

• #6   20. okt 2013 Ja så skal I nok have mere end bare frokost med :o)

• #7   20. okt 2013 ja, menuen er indtil videre boller vi varmer om morgenen, og så bliver pastasalat, kartoffelsalat og frikadeller nok spredt lidt over dagen tror jeg,
    Men hvad kan bruges som snaks som ikke sviner for meget, behøver ikke være skide sundt, evt noget bagt?

• #8   20. okt 2013 Wraps med forskelligt fyld...fx røget laks og flødeost, kylling og karry Mayo, tunsalat, æggesalat, humus og bagte peberfrugte smiley Og så lidt salat eller spidskål i hver wraps og vupti...lækker snack, frokost eller mellemmåltid.

Har i køketasker med? Bare mere for jeres maves skyld smiley

• #9   20. okt 2013 Af snacks kan man jo vælge mange ting. Fx frugt og grøntsager (agurkestave, gulerødder, tomater, æbler, bananer osv.), hjemmebagte boller - her kan gulerodsbrud anbefales, de er super lækre og bliver ikke så hurtigt tørre.

Hvis det ikke behøver være sundt, kunne I jo også bage nogle lækre småkager, muffins eller måske en kage. :o) Hotwings kunne også være lækre snacks :o)

• #10   20. okt 2013 Vi har været på mange ilder udstillinger efterhånden, og pølsehorn er altid med i tasken sammen med ketchup og kage. Og ellers har vi en elkedel med, både til kaffe men også så vi kan koge vand til nudler.
    Sjældent har man tid og lyst til at spise særligt meget når man først er kommet afsted.

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #11   20. okt 2013 Tunsalat/mousse rullet i blade af spidskål - det er mums

• #12   20. okt 2013 Synes altid Christina og jeg ender med pølsehorn, pizza snegle..og så en helvedes masse kage og slik...har vi overnattet har vi taget pasta salat, engangs grill og kød med...ofte også en flaske asti smiley men skal man bare en dag afsted er det sjældent det store...morgenmad købes på en tank på vejen..og så bare overstående snask...ellers har en eller anden taget et ærinde til en pizzabar...

Jaja ikke noget nyt...men sådan gør vi...og held og lykke til Fuzzy. smiley

Kommentér på:
Mad til udstilling?

Annonce