841 visninger
|
Oprettet:
Hvor går grænsen? {{forumTopicSubject}}
Godmorgen hg'er
Jeg havde en diskussion med min bedre halvdel den anden dag, om hvad der er utroskab.
Jeg mener at det fastsættes af kæresten. Hvis jeg fx syntes det er helt okay at kysse med andre mens min kæreste bare mener det er et no go, ville jeg aldrig kysse med andre, uanset hvad jeg selv syntes.
Et kys er også meget håndgribeligt, men hvad så når det kommer til flirten?
Hvis du havde en god ven eller veninde som du småflirtede med uden at det havde nogen betydning for dig overhovedet, men din kæreste følte at det var for meget og blev såret, hvad ville du så gøre?
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 919
Vi har vel nogle uskrevne regler om hvad vi alle synes er utroskab, men i bund og grund er det noget man skal snakke om i sit forhold, hvad man synes er okay og hvad man ikke synes er okay.
Det er klart at hvis min kæreste kom til mig og ikke brød sig om at han syntes jeg flirtede, så ville jeg respektere det og forsøge at efterkomme det. Ligeså vel som jeg ville forvente det samme den anden vej.
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg ville da blive lidt ked af det, hvis min kæreste ikke stolede nok på mig (hvis jeg f.eks. dansede med, krammede eller kyssede en anden mand på kinden) til at han kunne se, at det bare er ford,i jeg har det sjovt til en fest. Det er jo et tillidsspørgsmål - både selvtillid (angsten for at blive svigtet) og tillid til den anden (han/hun er til at stole på).
Jeg fiser da meget rundt og flirter/har det sjovt med vores fælles mandlige venner til fester, og nogle har da kommenteret til Brian, om han finder sig i det. Han griner bare og siger "Ja, for jeg ved hvor jeg har hende, og hun laver jo ikke noget, hun ikke må" - Og det samme gælder omvendt
Det kan selvfølgelig give problemer, hvis den ene part er meget jaloux anlagt og den anden ikke. Men igen - Det er et spørgsmål om tillid
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Sådan er man jo bare forskellige, og et forhold er jo et spørgsmål om kompromis og hensyntagen...
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.765
Hjemme hos os er grænsen ved flirten.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Han må gerne syntes de ser godt ud, og fortælle mig det, jeg ser da også mænd jeg syntes ser godt ud.
Men ingen flirteri, det kan man gøre hvis man er single.
Nu har jeg et job hvor jeg godt kan ha en del unge mænd reddende ud forbi mig, og blir ofte spurgt om et kys, om jeg vil med op på værelset, eller om jeg vil giftes med dem
Det er da skægt, men afviser altid høfligt, ku aldrig finde på at flirte tilbage.. Det er kun overfor manden min
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Fx har et par af de unge piger på hans job sagt at de syntes han ser godt ud, eller hans frisure ser godt ud osv.. Selvom jeg måske blir lidt jaloux (igen pga af en tidligere episode), så er jeg glad for han siger det også selvom det ik er noget særligt.
Og så er jeg da glad for at jegh ar en mand som andre piger sys er lækker
Hvor går grænsen?