Jesus er her....sød historie... {{forumTopicSubject}}
En indbrudstyv brød en nat ind i et hus. Han lyste rundt med lommelygten, på udkig efter værdigenstande, da en stemme i mørket sagde, ”Jesus ved du er her. "
Han blev forskrækket og stivnede og straks slukkede han lommelygten. Da han ikke hørte mere, rystede han på hovedet og fortsatte.
Netop som han trak stereoen ud, så han kunne fjerne ledningerne, så kom stemmen igen og sagde ”Jesus holder øje med dig” !!
Forskrækket, han lyste febrilsk omkring, på udkig efter kilden til stemmen. Endelig i hjørnet af lokalet, fandt hans lommelygte en papegøje.
"Sagde du det?" hvæsede han efter papegøjen.
”Ja”, tilstod papegøjen, så sagde den: ”Jeg prøver bare at advare dig om, at han holder øje med dig”.
Tyven slappede af, ”Advare mig ???”, Hvem er du så, spurgte han papegøjen!
”Moses”, svarede fuglen.
'Moses? " tyven grinede. ”Hvilken slags mennesker vil kalde en fugl Moses? "
»Den slags mennesker, der også vil kalde en rottweiler Jesus."
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 41 Svar: 479
Blondine!
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.494
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 19
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
En i lidt samme stil:
En mand kommer hjem fra arbejde og ser oliebilen holder der, og han går ind til konen og spørger: "Har du bestilt olie?"
Konen: "Nej - Det troede jeg du havde."
Så spørger manden papegøjen "Har du bestilt olie?"
Papegøjen ryster på hovedet og siger "Det havde den i hvert fald ikke"
Og manden spørger igen: "Er du sikker på det ikke er dig der har bestilt olie?"
Papegøjen ryster igen på hovedet og siger "Det havde den helt sikkert ikke"
Manden siger for en sidste gang "Hvis du ikke indrømmer det er dig der har bestilt olie hænger jeg dig op på vægen"
Papegøjen benægter stadig "Der har simpelthen ikke"
Manden sømmer papegøjen op på vægen med et søm i hver vinge og forlader stuen. Og papegøjen ser jesus hænge på korset på modsatte væg og siger: "Nåe du har nok også bestilt olie?"
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
Der var også manden som havde købt en ny papegøje, men den ville bare ikke holde op med at snakke. Den ævlede i et væk og så bandede den som en sømand. Manden truer den med alverden hvis ikke den tier stille, men papegøjen er ligeglad. Til sidst bliver han så frustreret at han smider den i fryseren i et minut.
Da den kommer ud er papegøjen helt stille, og manden tager sig en lille morfar på sofaen. Da han vågner siger papegøjen stadigvæk ikke et kvæk og det forsætter til langt ud på aftenen. Til sidst synes manden alligevel at det er for meget.
"Hvad er der galt med dig? Så slemt kan 1 minut i fryseren vel heller ikke være?"
Papegøjen trækker sig lidt væk fra ham, "Hvad havde hønen gjort?"
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 41 Svar: 479
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
Jesus er her....sød historie...