{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Hel stegt patte gris pris? {{forumTopicSubject}}

skal holde noget fest om en god stykke tid og er ved at regne ud hvor meget det kommer til at koste ca. jeg vil gerne have hel stegt patte gris til, har søgt på google og der kommer det kun frem hvor man køber så der er osse er tilbehøre med osv, men er kun interasseret i prisen på hel stegt patte gris, tilbehør og alt det andet laver jeg selv smiley

så hvis der er nogen der kender priser og et sted man kan købe det i nærheden af esbjerg ville det være rart smiley

der bliver inveteret 48 mennesker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hel stegt patte gris pris?
  • #1   25. sep 2013 Vi gav kr. 3000 for grill og pattegris til 50 mennesker, dog var der her en omgang flødekartofler og blandet salat med i prisen. Slagelseegnen.

• #2   25. sep 2013 okay det er en del billigere end det jeg har fundet det til på google, der kostede det min. 5000 for 50 mennesker men 3000 er en fin pris hvis det er med tilbehør smiley

• #3   25. sep 2013 Det var herfra, (link fjernet)
    kan se, at han tager 2700 uden tilbehør. Man skal selv afhente grill/trailer og så er kul medregnet i prisen.

Rent afstandsmæssigt er det jo ikke interessant for jer, men sammenligneligt, så synes jeg 5000 lyder dyrt. Vi fik også tilbud fra en anden slagter heromkring, det lød på 3700 inkl. kartofler og salat. Vi har nemlig lige holdt høstfest - det var menuen, og så var det nemt.

• #7   25. sep 2013 natdog: prøver lige at kontakte den slagter imorgen og høre hvad de tager da jeg kan se de 5000 jeg har fundet det til, kan gøres billigere smiley

pia k: det bliver desværre for dyrt, smiley

Kommentér på:
Hel stegt patte gris pris?

Annonce