{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

missy stukket af ved østerbrogade... {{forumTopicSubject}}

puha et ckock..

(missy er 4 måneder gammel)

min mor og far havde missy med på arbejde som de plejer, min far går så over i fælled parken hver dag, som ligger ca 15 gå gang fra deres butik,
i parken møder de en stor hund, som de følges med, pludselig kommer den op at slås med en anden stor hund, missy bliver simpelthen så forskrækket og stikker af,,
nogle mennesker havde set den løbe mod udgangen, som fører ud til østerbrogade som er en meget traffikeret vej, især om eftermiddagen, som det her nu var..

min far farer rundt og leder efter hende, og er selvfølgelig bange for hun er løbet ud mod vejen, og frygter nærmest det værste, han var simpelthen så bange og chokkeret...

min mor står så over i vores butik som er 15 min væk, pludselig kommer missy gående ind i butikken ligger sig ind i baglokalet og lægger sig til at sove, min mor tror selvfølgelig min far står uden for, da hun ikke vidste hun var stukket af...

heldigvis kunne missy finde hjem selv, men gud hvor kunne det have gået galt, for at komme hen i vores butik skal hun over østerbrogade og derefter over en stor vej til, og så nrd, frihavnsgade. virkelig traffikerede veje.

kan slet ikke forstå hvordan hun er kommet hjem, er så stolt af hende. vildt hun bare er løbet over så mange veje, og der er mennesker alle vegne også...

hun bliver ellers altid hos en, slipper hende selvfølgelig aldrig på gaden, men vi tror måske hun blev så bange fordi hun for nylig blev overfaldet, og hun i forvejen er bange for høje lyde, så tror at det har lydt så voldsomt at hun virkelig er blevet så bange og så bare løbet...

lige en chokkerende oplevelse herfra,,,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  missy stukket af ved østerbrogade...
  • #1   15. aug 2006 pyhaa, sikke et chok, men godt hun er en klog hlog hund! hun virkede ellers ikke til at være en lille bange en sidst på fælleden med iris og Battie GG, de overså hende bare til tider GG.. Godt hun kom hel tilbage den lille vaps! Potedask og en savler fra Battie.

  • #2   15. aug 2006 nej men efter vores tur blev hun overfaldet af en eller andet lille hund, som bare bed sig fast i hende, og tror det har sat lidt skræk i hende, og som sagt hun er bange for høje lyde og to store hunde som slås kan godt lyde meget voldsomt...

    ja hun er da virkelig klog, tænk hun bare kunne finde hjem, de går selvfølgelig turen hver dag men stadig , lidt langt for en lille hvalp. alene..


  • #3   15. aug 2006 Hvordan kan hun stikke af når hun er i snor ???
    holdt din far ikke ordentligt fast på hende ???

    godt det ikke endte galt


  • #4   15. aug 2006 nej hun var ikke i snor inde i fælled parken,, der er hundene altid løse,

    skrev bare hun normnalt ikke gik løs, kun på sådan nogle områder..


  • #5   15. aug 2006 Jamen der er da kun et sted mig bekendt hvor hunden må være fri i fælledparken og det er den indhegnet plads ud mod Blegdamsvej.....

    eller er der kommet nye regler siden jeg sidst var der ???
    det er godtnok nogle år siden !!!!


  • #6   15. aug 2006 er jo ikke helt sikker, men tror han er gået der så.. nogle havde jo set hende løbe mod udgangen, så ved ikke om der er en låge eller hvad, men de havde i hvert fald set hende løbe ud. så det har nok været på et lidt lukket område...

  • #7   15. aug 2006 Max er selv stukket af fra en defekt "hundegård" hvor lågen hang han havde set noget vi ikke lige var obs på og Boom Boom lige halvvejs over vejen kom en stor toyota personbil lige først med skulderen og så bagen ind i siden på bilen ingen buler i bilen men en halte Max i
    14 dage siden har han troligt sat sig hvergang vi kommer til en vej *LOL*
    Så kan han lære det *GG*

    Godt din kom heltskindet hjem *S*


  • #8   15. aug 2006 ja er rimelig imponeret af hende, jer der kender østerbrogade osv, ved hvor mange biler og mennesker der er...



  • #9   15. aug 2006 det er en Rimelig trafikeret vej på næsten alle tidspunkter

  • #10   15. aug 2006 Jeg syns den har været ekstrem heldig
    og så lægger hun sigtil at sove oven på de begivenheder Hmm vil ikke anbefale den sovepille til andre *LOL*


  • #11   15. aug 2006 ja netop, så hvis nogle skulle være bremset hårdt eller kørt galt derinde i dag, kunne det være for at undgå en lille hunde hvalp. så håber heller ikke der er nogle andre mennesker og biler det er kommet noget til..

    man ved jo hvordan man bare bremser når en hund løber over vejen.


  • #12   15. aug 2006 Tjaa jeg ved at Taxier og busser køre vidre kun hvis føren kan lide hunde stopper de.....

    de dumper hvis de svare ja til at stoppe for en hund / kat ved deres optagelsesprøve....

    Godt gået Missy *S*


  • #13   15. aug 2006 ja man må kun stoppe for store dyr, og hun er jo lille. ja rigtig godt gået...

Kommentér på:
missy stukket af ved østerbrogade...

Annonce