missy stukket af ved østerbrogade... {{forumTopicSubject}}
puha et ckock..
(missy er 4 måneder gammel)
min mor og far havde missy med på arbejde som de plejer, min far går så over i fælled parken hver dag, som ligger ca 15 gå gang fra deres butik,
i parken møder de en stor hund, som de følges med, pludselig kommer den op at slås med en anden stor hund, missy bliver simpelthen så forskrækket og stikker af,,
nogle mennesker havde set den løbe mod udgangen, som fører ud til østerbrogade som er en meget traffikeret vej, især om eftermiddagen, som det her nu var..
min far farer rundt og leder efter hende, og er selvfølgelig bange for hun er løbet ud mod vejen, og frygter nærmest det værste, han var simpelthen så bange og chokkeret...
min mor står så over i vores butik som er 15 min væk, pludselig kommer missy gående ind i butikken ligger sig ind i baglokalet og lægger sig til at sove, min mor tror selvfølgelig min far står uden for, da hun ikke vidste hun var stukket af...
heldigvis kunne missy finde hjem selv, men gud hvor kunne det have gået galt, for at komme hen i vores butik skal hun over østerbrogade og derefter over en stor vej til, og så nrd, frihavnsgade. virkelig traffikerede veje.
kan slet ikke forstå hvordan hun er kommet hjem, er så stolt af hende. vildt hun bare er løbet over så mange veje, og der er mennesker alle vegne også...
hun bliver ellers altid hos en, slipper hende selvfølgelig aldrig på gaden, men vi tror måske hun blev så bange fordi hun for nylig blev overfaldet, og hun i forvejen er bange for høje lyde, så tror at det har lydt så voldsomt at hun virkelig er blevet så bange og så bare løbet...
lige en chokkerende oplevelse herfra,,,
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
ja hun er da virkelig klog, tænk hun bare kunne finde hjem, de går selvfølgelig turen hver dag men stadig , lidt langt for en lille hvalp. alene..
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 357
holdt din far ikke ordentligt fast på hende ???
godt det ikke endte galt
feb 2006
skrev bare hun normnalt ikke gik løs, kun på sådan nogle områder..
jun 2006
eller er der kommet nye regler siden jeg sidst var der ???
det er godtnok nogle år siden !!!!
feb 2006
jun 2006
14 dage siden har han troligt sat sig hvergang vi kommer til en vej *LOL*
Så kan han lære det *GG*
Godt din kom heltskindet hjem *S*
feb 2006
jun 2006
jun 2006
og så lægger hun sigtil at sove oven på de begivenheder Hmm vil ikke anbefale den sovepille til andre *LOL*
feb 2006
man ved jo hvordan man bare bremser når en hund løber over vejen.
jun 2006
de dumper hvis de svare ja til at stoppe for en hund / kat ved deres optagelsesprøve....
Godt gået Missy *S*
feb 2006
missy stukket af ved østerbrogade...