I mangler jeres hund {{forumTopicSubject}}
Her til aften da vi er på vej hjem kommer jeg om ved en løs hund der løber ude midt på vejen. så vælger at stoppe og se efter halsbånd der er ingen og hund er ikke lige frem sød og snapper ud efter mig. der køre en del biler med høj fart så vi bliver enige om at vi heller må fange den så den ikke bliver kørt ned. så vi lokker den hen til os og får en lykke om halsen på den og hund bliver meget sur så nu står jeg ude på en lande vej med en meget sur hund. så vi smider et tæppe over den og får den inde i bilen. så op og låse os ind på klinikken så vi kan se om den er chip-mærket det er den heldigvis.
vi ringer til ejeren som ikke helt er med på hvad vi ringer om de mangler da ingen hund med efter de har set huset igenmen finder de ud af at de nok mangler en hund. det var en lidt sjov samtale med dem med de kommer og henter deres hund.
men er de glade for at man har fundet deres hund nej det var de nu ikke virket mere som om hund bare var noget som var i vejen.
men hvad hunden kom hjem og kan kun håbe de holde øje med at den ikke stikker af igen
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 10 Svar: 91
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.338
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.052
Og sidste år præsterede jeg at lukke hende ude i haven en sommerdag, fordi jeg troede hun var kommet ind
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 759
I mangler jeres hund