{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

I mangler jeres hund {{forumTopicSubject}}

Her til aften da vi er på vej hjem kommer jeg om ved en løs hund der løber ude midt på vejen. så vælger at stoppe og se efter halsbånd der er ingen og hund er ikke lige frem sød og snapper ud efter mig. der køre en del biler med høj fart så vi bliver enige om at vi heller må fange den så den ikke bliver kørt ned. så vi lokker den hen til os og får en lykke om halsen på den og hund bliver meget sur så nu står jeg ude på en lande vej med en meget sur hund. så vi smider et tæppe over den og får den inde i bilen. så op og låse os ind på klinikken så vi kan se om den er chip-mærket det er den heldigvis.

vi ringer til ejeren som ikke helt er med på hvad vi ringer om de mangler da ingen hund med efter de har set huset igenmen finder de ud af at de nok mangler en hund. det var en lidt sjov samtale med dem med de kommer og henter deres hund.

men er de glade for at man har fundet deres hund nej det var de nu ikke virket mere som om hund bare var noget som var i vejen.

men hvad hunden kom hjem og kan kun håbe de holde øje med at den ikke stikker af igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I mangler jeres hund
  • #1   13. sep 2013 hvordan kan man undgå og vide at ens hund er væk? smiley

• #2   14. sep 2013 Fandt osse en hund forleden, på parkeringspladsen ved kiwi. Jeg kalder den hen til mig intet hundetegn. Hmm syntes det ligner den hund og jeg fandt for 2 år siden så vidste hvor han muligvis boede. Så jeg kørte derhen og ringede på. Damen i huset åbner og hilser og spørg hvad hun kan gøre for mig indtil hun kommer til at kigge i mine arme og udbyder ej Felix hvad laver du der?? Hehe hun takkede mange gange hun vidste slet ikke at han var smuttet ud af haven.

• #3   14. sep 2013 Jeg kan sgu heller ikke altid finde pixel, fordi hun sover de mærkeligste steder.
    Og sidste år præsterede jeg at lukke hende ude i haven en sommerdag, fordi jeg troede hun var kommet ind smiley

• #4   14. sep 2013 Men det var nu meget sjovt at ringe til en person og fortæller dem at vi har deres hund og folk så spørg om mqn er sikker for deres hund er ikke væk. Selv om man kan fortælle at ifølge chip nummer er det deres hund de spøger så om det er en lille shiba der er lidt tyk ja det er det. Så kan man høre der blive kaldt på hund og om der er nogle der har set den og det var der jo ikke da den sad i min bil

Kommentér på:
I mangler jeres hund

Annonce