{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.987 visninger | Oprettet:

Facebook status opdateringer {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer kvikke HG'er, som ved hvad det betyder og hvorfor alle damer nu skriver de rejser et eller andet sted hen i X antal måneder?

Tænker det er noget med støt brysterne kampagne, som tidligere har lavet noget lignende???

Ih... Opdager det altid 1000 år efter andre og bliver mere og mere nysgerrig:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook status opdateringer
  • #1   12. sep 2013 er det det samme antal mdr ??

    Kan godt huske der var et eller andet sjovt en anden gang, der lignede dette, har også lige fået en post med "rejser til Hawai i 27 mdr"


  • #2   12. sep 2013 Det er det der med brysterne :o)

  • #3   12. sep 2013 I får nok en besked om det på et tidspunkt. Men ja, det er noget med støt brysterne kampagne. Men mænd må ikke vide, hvad det betyder, så SSHHHH lol.


  • #5   12. sep 2013 Mænd kig væk!!! ;o)

    Ok piger, så er det den tid af året ... støtten for bevidstheden om brystkræft! Sidste års spil handlede om at skrive din bh farve som din status ... eller den måde, vi gerne vil have vores håndtaske handy. Sidste år , var der så mange mennesker der deltog , at det gav nationale nyheder ... og den konstante opdatering af status mindede alle om, hvorfor vi gør det og hjalp til at øge bevidstheden ! Du må ikke fortælle nogen mænd, hvad statusen betyder ... Lad dem gætte ! Videregiv kun til piger og lad os se, hvor langt den når . Du kopiere dette og indsætte det i en besked til alle dine veninder. (Aldrig i den synlige status-linie) Ideen er at vælge den måned du blev født, og den dag du blev født. Din status skal sige : "Jeg vil til Mexico i 21 måneder. " Instruktioner : Den måned du blev født i, er det sted, du vil hen, og den dag du blev født , er hvor mange måneder, du er væk .... Januar - Mexico , Februar - London , Marts - Miami , April - Dominikanske Republik Maj - Paris , Juni - Rome , Juli - Hawaii , August - Californien, September - New York - Oktober - Puerto Rico , November - Las Vegas , December - Australien. Venligst gør dette, og vær ikke en lyseslukker , vis din bevidsthedlise


  • #6   12. sep 2013 Laika, fy! De læser det jo alligevel xD Nu har du jo ødelagt det hele, lol.


  • #7   12. sep 2013 Jeg har simpelthen aldrig fattet det, hvad med at støtte kræftens bekæmpelse med penge i stedet for. Man hjælper skisme da ikke, ved at skrive man vil rejse til Barcelona i 20 måneder.

  • #9   12. sep 2013 Sorry Alexandoria... smiley Tænkte de havde viljestyrke og høflighed nok til at lade være.... Og at der alligevel næsten ingen mænd er herinde :b

    Rikke, den har jeg også tit tænkt...


  • #10   12. sep 2013 Det er mænd vi taler om her, hah xD

    - Ej, jeg gad simpelthen ikke at hverken sende videre eller lave status. Synes det er latterligt o.o


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #11   12. sep 2013 Åh jeg sys det er så fjollet. Hvorfor kan man ikke donere noget til forskning i bryst cancer? De der Facebook updates giver jo ikke meget mere opmærksomhed end "se mig - jeg skriver en kode som betyder noget med bryster!"... sorry, men alle ved hvad det handler om. Og ved at dem jeg kender, der bruger tid på at lave sådanne Facebook ting, ikke ku drømme om at bruge penge på at støtte.

  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #12   12. sep 2013 Og Rapanden (og Maj-Britt) var hurtigere *gG* sådan er det når man skriver en lille stil...

  • #13   12. sep 2013 Alex: Når ja... smiley De har ingen selvdisciplin smiley

  • #15   12. sep 2013 Tror det bliver dyrt med 27 måneder i Las Vegas smiley

  • #16   12. sep 2013 Tænkte nok det var sådan noget....
    Tak, så fik jeg min nysgerrighed styret:-) tror jeg støtter brysterne på anden vis!


Kommentér på:
Facebook status opdateringer

Annonce