Barnedåb - hvad skriver man i kortet ? {{forumTopicSubject}}
Ja, kort og godt hvad skriver man på et kort til en barnedåb ???? Jeg skal til min søsters lille knægts barnedåb på søndag og jeg har købt et fint kort med en glad frø på, men hvad pokker skriver man i sådan et ????
Jeg er jo typen der har det fint med de der til og fra kort på julegaverne; de indeholder li'som essensen af det hele Jeg er SÅ dårlig til at skrive et eller andet brilliant i den slags kort og plejer at slipper afsted med (gerne skrevet i sidste øjeblik med overtøjet på og på vej ud af døren):
Kære XXX.
Tillykke med dittendattendutten.
Kærlig hilsen M
Men kræver såden et kort til nevøens barnedåb mon ikke lidt mere ? Er ikke så erfaren i 'døbbelser'. Har kun været til 2 og her havde jeg glemt alt om at der skulle et kort med til gaven
HILFE!
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
er så glad på jeres vegne - livet er først lige ved at begynde og i kan nyde det sammen, hver dag !
glæder mig til at følge jer alle i tiden der kommer og til at lære dig,X, en masse unoder
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 361
Knus moster
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Jeg ville nok skrive noget ala.
Kære Bimse
Et stort tillykke med dåben.
Jeg er så utrolig stolt over at være en del af din familie, og glæder mig til at se dig vokse op og blive stor og fræk. Du vil uden tvivl have dage hvor mor og far er trælse, men så skal du bare komme til moster.
De kærligste hilsner
Moster
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.339
Navnet er kendt Så bare rolig jeg kalder ham ikke X
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
Lykken er som en lille fugl
der flyver og kommer tilbage-
gid den hos dig må finde et skjul
og blive der alle dage
dec 2008