{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

nogen gængse alergiker? {{forumTopicSubject}}

Har lige taget mig noget antihistamin, da min næse konstant løb fra mig (ved ikke lige hvor den løb hen men...)

jeg absolut ingen ide har om hva jeg er allergisk overfor, det eneste jeg kan sige er at det kommer og går som vinden den blæser. Og ofte kun én dag af gangen og så kan der gå måneder før det sker igen..

har fået lavet priktest flere gange de senere år uden så meget som et udslag så.....

er der nogen der ved hva der evt kan være i luften fx lige i dag?
bor i Ringe hvis det rent geografisk giver en bedre ide

mvh genreal dryptud c")

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen gængse alergiker?
  • #1   4. sep 2013 Du kan jo tjekke dagens pollental smiley

• #4   4. sep 2013 ret sikker på det ikke er græs, da jeg både slår, leger og ruller i det i højsæsonen smiley

og støv er det heller ikke, for det har jeg heller ikke noget problem med når jeg fx "leger" med halm (prøv i lige at skubbe 80 halmballer op på hø loftet)
    eller støver af her hjemme for den sags skyld.

derfor jeg sådan lidt spørger efter det "unormale" smiley som sagt det kommer meget spontant, og nogle gange vare det kun lige et par timer eller en halv dag.

• #5   4. sep 2013 Altså jeg har normalt ikke noget på Sjælland, MEN lige så snart vi besøger mine svigerforældre på Fyn begynder jeg at nyse, næsen løber og er øm i hovedet. Hvad jeg er overfølsom overfor ved jeg ikke, men det kommer altså hver gang- tror måske det har noget med markerne at gøre smiley

• #6   4. sep 2013 haha... ahh... havde det samme problem da jeg boede på sjælland, men det er mig nu en gåde hva det kan være smiley

• #9   5. sep 2013 Jeg er begyndt at få allergi reaktioner, når jeg er tæt på nogle med MEGET deo/parfume på. Det er ulideligt for mange unge tror de skal tømme flasken uden de går ud idsg.

• #10   5. sep 2013 Svampe sporer? Det er vel det man kan kalde højsæson for vilde svampe smiley Jeg havde for år tilbage en form for allergi der slog ud om efteråret...det kløede i øjnene og jeg nøs...de fandt aldrig ud af hvad det var.

• #11   5. sep 2013 altså jeg er græsallergiker og det er ikke alle typer græs jeg er allergisk overfor smiley Så Maria D det kan være dine forældre bor et sted med græsmarker med den type græs du ikke kan tåle smiley

• #12   5. sep 2013 Nina
    Det er nu mine svigerforældre men ja det kan sagtens være smiley Det er jo bare en antihestamin pille så forsvinder det

• #13   5. sep 2013 hehe... fandt ud af at liiige denne gang blev det en regulær forkølelse da jeg vågnede op med mega ondt i halsen, men som sagt har oplevet før, at jeg pludselig ud af den blå får en allergisk reaktion i form af løbende næse og som regel vare det kun en dag.. så det er mig en gåde smiley

men tak for jeres indlæg (^_^)/ lidt klogere bliver man da heldigvis altid smiley

• #14   5. sep 2013 Ha ha ha smiley Ja sådan kan det jo gå smiley God bedring!

Kommentér på:
nogen gængse alergiker?

Annonce