{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Gaaab!! {{forumTopicSubject}}

Kender I det når man bare sidder for sig selv og tænker: "Hold K*FT - jeg trænger til at komme ud og møde nye mennesker"?

Sådan sidder jeg og har det lige pt.. Er kørt lidt træt i de "gamle" veninder og trænger til et nyt pust.. Der er selvfølgelig veninder der altid er gode og vil hænge ved, men trænger virkelig til det er nye pust..

Nu er der nyt pust på hjemmefronten.. Ny killing + hundehvalpen venter.. Samt den "gamle" dejlige tøs Cindy selvfølgelig stadig hygger med mig smiley

Hvad laver I sådan en søndag aften? Jeg gider ikke rigtig gå i seng - har jo endelig ferie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaaab!!
  • #1   18. aug 2013 Deg kender je godt smiley
    Jeg har brugt aftenen hos min mormor og morfar. Havdd brug for en pause så mog og lillevapsen er taget på en uges 'ferie' hernede. Ren hygge smiley

• #3   18. aug 2013 Jeg skal være SÅ praktisk herhjemme i ferien.. ALT skal ryddes op i lejligheden.. Killingen er en lille tilløber, så alle hans ting er sat på plads, men mine ting står og fylder, for at han kunne komme på plads smiley Så der skal ryddes op, vaskes tøj og det hele her i ferien..

Jeg har lige sorteret i veninderne, da jeg ikke følte mig ordenligt behandlet, så nu er der noget tomt smiley Men det er nu nok meget godt for mig selv..

Ja, glæder mig rigtig meget.. Skal kigge på en hvalp på onsdag, så det bliver VILDT spændende smiley

• #4   18. aug 2013 Kender det godt, synes jeg har en del veninder, men alt for få tætte jeg ses tit med.

Jeg har været ude og handle stort ind med kæresten idag, og så kom vi hjem til den koldskål jeg lavede før vi gik smiley Super lækkert

• #6   18. aug 2013 Ja, det kan også blive for meget Christian Poulsen smiley

Men det er det bestemt ikke her..

• #7   18. aug 2013 Det kender jeg både og. Tit føler jeg mig lidt "ensom" og synes aldrig rigtig Jeg ser andre end min kæreste, og så savner jeg lidt nogle nye veninder. Men inderst inde ved jeg godt at problemet i virkeligheden er at jeg er for doven og glemsom til at få ringet ofte nok til alle de skønne kvinder Jeg allerede har i mit liv.

jeg er igang med at tage mig sammen til at gå nat-tur med Tinka. Jeg skal bare liiige tage mig sammen til at slæbe hende op og ned af trapperne.

• #9   18. aug 2013 Cindy ligger også og sover tungt.. Men hun skal ud og gå inden det sidste måltid mad og hendes medicin..

Katten er også gået kold her..

Men tilbage til veninderne.. Jeg har ryddet op i dem, så der er ikke rigtig så mange tilbage.. Et par stykker tætte og nogle dejlige veninder ud som jeg gerne vil se lidt mere, men de bor SÅÅÅ langt væk smiley

• #10   18. aug 2013 Jeg er godt tilfreds med veninde kredsen her smiley

Sidder og glor fjerner...kæresten er gået i seng og skal snart op på arbejde. Jeg har afspadsering i 2 uger endnu og så starter jeg op på min nye uddannelse smiley Jeg har desværre måtte indse at jeg ikke kunne holde til mit valg af branche så er hoppet på elev-vognen igen smiley

Svende ligger her på gulvet...min lange lille pølsehund smiley Der er gang i poterne og han små piver/gør...gad vide hvad han hygger sig med i sine drømme :-)?

• #11   18. aug 2013 Jeg er godt tilfreds med veninde kredsen her smiley

Sidder og glor fjerner...kæresten er gået i seng og skal snart op på arbejde. Jeg har afspadsering i 2 uger endnu og så starter jeg op på min nye uddannelse smiley Jeg har desværre måtte indse at jeg ikke kunne holde til mit valg af branche så er hoppet på elev-vognen igen smiley

Svende ligger her på gulvet...min lange lille pølsehund smiley Der er gang i poterne og han små piver/gør...gad vide hvad han hygger sig med i sine drømme :-)?

• #12   18. aug 2013 Aii...hvorfor sker det ski*e dobbelt indlæg så tit...er vild med min iPad...men den har ski da sit eget liv smiley

• #13   18. aug 2013 Det bliver nu meget rart med noget alene-tid med mig selv og dyrene her i ferien.. Men det bliver også lidt tomt.. Alle har haft ferie, så nu kan jeg løbe nogle ture med hunden og ellers ikke det helt store..

Jo.. Har jo stadig det hvalpebesøg.. Det bliver spændende..

På billedet, hvem kan sige nej?

profilbillede
  • #14   18. aug 2013 Det ligner sørme en lille corgi smiley

• #15   18. aug 2013 Hold op en fin lille prut! Så sød smiley

• #16   18. aug 2013 Det er det sørme også Linda smiley Corgi nummer 2 i hytten smiley Cindy er jo også Corgi.. En lille street dame på 4 år..

Ja, det bliver lidt spændende.. Var jo skrevet op til en hvalp, men det kiksede desværre.. Så denne opdrætte havde hørt jeg søgte en corgi han til udstilling, så hun ventede lidt på at høre fra mig.. Det var lidt mere tilfældigt jeg skrev til hende.. En veninde skrev til mig at hvis hun skulle gå fra Pembroke til Cardigan, så SKULLE hun have hvalp fra den kennel..

• #17   18. aug 2013 Jeg kan ihvertfald ikke. Det er da for nuttet det billede smiley

• #18   18. aug 2013 Han er da også lækker smiley

Har nu mødt Cindy...og du Svende smiley Men ikke sikkert du kan huske os. Vi har været et par gange til hundesvømning.

• #19   18. aug 2013 Jeg har flere rigtig gode veninder, tænker aldrig over at jeg gerne vil have flere. Men er altid åben over for nye venskaber smiley

Jeg sidder i sofaen og nyder en Pepsi Max, om lidt vil jeg slukke og lukke, og hoppe i seng smiley

• #20   19. aug 2013 Beklager Linda, det kan jeg ikke lige huske smiley Men har også en del at se til med Cindy i svømmehallen.. Det larmende spektakel smiley

Ja, super godt salgstrick med det billede.. Det skader ikke at tage op og kigge på ham smiley

• #21   19. aug 2013 Det er helt i orden smiley Tror nu også vi kun har været der en gang samtidig...du var lidt benovet over Svendes størrelse i forhold til Cindys...Svende er også corgi smiley

Se...reklamen virker da smiley

• #22   19. aug 2013 Cindy er en meget lille Corgi, så der skal ikke meget til at jeg bliver helt vild..

Cindy har grisehale, meget kort pels, smal, lille.. Der er ikke det der ikke er "galt" smiley Men dejlig er hun i hvert fald.. Så ser jeg en Corgi der passer liiiidt bedre på standard end hun, så er jeg jo solgt smiley Haha

Har længe gået og ledt efter nummer 2 som skal være en han til udstilling, så det går jo nok smiley haha

• #23   19. aug 2013 Ha ha ha smiley Ved faktisk ikke om Svende er indenfor racestandarten...men pyt smiley Vi regner ikke med udstilling selvom opdrætter har hintet lidt da hans farve er meget markant rød. Hun ved det ikke lige er os og synes heldigvis det er ok smiley

Må man spørge hvilken kennel han er fra?

• #24   19. aug 2013 Har kun een tæt veninde, men til gengæld er hun den bedste smiley
    Jeg har så en rimelig stor omgangskreds med bekendte, men har bare aldrig haft mange tætte venner..

Hellere kvalitet frem for kvantitet smiley

• #25   19. aug 2013 Ja.. Tætte men gode veninder er godt.. Men når de tætte veninde bliver nødt til at blive sorteret fra, så bliver der lidt tomt..

Man kan også blive meget afhængig af det der udstillings-fis smiley haha Jeg prøvede et skue, for sjov med Cindy og det var bare MEGA fedt.. Men hun egner sig ikke rigtig.. Eller, hun kan sagtens være med, men vi kommer ikke langt..

• #26   19. aug 2013 Linda.. synes simpelthen at Svende er et vildt fedt hunde navn smiley

• #27   19. aug 2013 Tine - Ihh mange tak smiley Det er nu også groet ind under huden her og nu synes jeg ikke han kan være andet end en Svende smiley

• #28   19. aug 2013 Sådan er det jo smiley Min bedstefar hed Sivert, så har tit sagt at jeg engang skal have en hanhund der skal hedde Sivert smiley

• #30   20. aug 2013 Ha ha ha smiley Synes nu også CP er lækker smiley

Kommentér på:
Gaaab!!

Annonce