{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Iphone 5 - Ihhh altså {{forumTopicSubject}}

Vi har lige i dag været ude og investere i en Iphone 5 til os hver. Glæder os til at komme hjem og "lege" med dem = få sat vores simkort og installeret app's som vi også har på Iphone 4.

Men ihhhhhh altså, så passer sim-kortet ikke fra Iphone 4 til 5, for i 5'eren skal der åbenbart et nano-kort i = mindre kort.
Så nu er vi nød til at vente til jeg får ringet til teleselskabet eller hvis jeg kan komme forbi vores telebutik hvis de ligger inde med nano-kort, før vi kan komme i gang med den nye tlf. Hvis de skal sendes, kan der gå næsten en hel uge!

Ihhhhhhhh altså - øv øv øv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 5 - Ihhh altså
  • #1   11. aug 2013 Ikk for at lyde smart eller noget .. Men hvis man nu gik en lille smule op i hvad man køber ville du vide på forhånd at 5'eren bruger alt andet end 4'ere gør smiley

Den kan forresten det samme, den er bare lidt større smiley

God fornøjelse og tillykke med jeres nye "legetøj" smiley

• #2   11. aug 2013 Øv !

Størrelsen på kortet ville jeg ikke skænke en tanke før jeg stod med problemet.
    Hvis I har købt dem i en fysisk butik synes jeg godt sælgeren kunne have nævnt det

• #3   11. aug 2013 Størrelsen på sim-kortet er da det sidste man tænker på, så ja jeg synes måske at du lyder lige lov smart smiley
    Ved godt at den kan det samme, men bare er lidt større, men også lettere vægtmæssigt. Men vi har også købt den med nogle flere gb end vores 4'ere har, da der med tiden var blevet for lidt plads.

• #4   11. aug 2013 Det havde hun i butikken nok lige glemt at informere os om. Hun var ellers supersød og ydede en super service.
    Men vi overlever jo nok og så må vi jo bare "lege" en anden dag. Forhåbentlig kan jeg få et par nye nano sim-kort med hjem i morgen fra telebutikken.

• #5   11. aug 2013 kan man ikke klippe det til

• #6   11. aug 2013 Jeg har klippet mit til, i min iPhone 5 smiley
    Det virker fint, klippede min kæreste's til, til hans iPhone 4 smiley ingen problemer her

• #7   11. aug 2013 Klippe det til????

• #8   11. aug 2013 Vil ikke klippe til - tænk hvis jeg klippede forkert, så skulle jeg alligevel ned i butikken.
    Og så skal kortet også være tyndere end det kort som sidder i en Iphone 4 og den vej kan man ikke klippe til.

• #9   11. aug 2013 Du kan finde en masse gode vejledninger på youtube, det gjorde jeg, så jeg ikke klippede forkert smiley
    Og alligevel klippede jeg forkert, men det virker alligevel smiley

• #10   11. aug 2013 Iphone 4 stinker i forhold til 5. Den er meget meget hurtigere og ikke alt det glas på bagsiden som smadre nemt.

• #11   12. aug 2013 Tillykke med jeres nye iphone's! smiley jeg prøvede at klippe mit ældgamle store simkort til da jeg fik en 4s, jeg fik endda en skabelon fra Telenor, men simkortet døde alligevel selvom jeg ikke ramte chippen kunne den ikke klare mosten. Så jeg ville ikke anbefale at prøve på at klippe selv. smiley men held og lykke med dem, men vær opmærksom på at der er nogen iPhone 5 der har en batteri fejl så de ikke kan holde strøm ret længe, også skal i ned og have den byttet til en ny. smiley

• #12   12. aug 2013 Har altid klippet vores simkort til, til vores iphones. Har ikke været nogle problemer der. Tror bare folk er nogle fjolser smiley

• #14   12. aug 2013 Sikke noget lort at investere i xD Har lige solgt min, fordi jeg synes det var den dårligste tlf nogensinde.

Derudover vil jeg sige det lyder som voldsomt dårlig service hvis det tager dit selvskab en uge at sende et nyt simkort. Jeg bestilte nyt i forbindelse med jeg skulle op i Micro igen og havde det dagen efter det var blevet bestilt

• #15   18. aug 2013 Anya&Meeko
    Nu ved jeg jo heller ikke om det ville tage en uge, men det var for at slå det lidt stort op. Ville formentlig kun tage et par dage, det skal jo stadig med posten og den kan jo nogengange være ustabil.

Men jeg gik ned til min teleudbyder og fik lavet nye simkort til 5'eren og så kunne jeg køre lige hjem og sætte dem i tlf. og så var den i vinkel.

Muligt du synes at det er noget lort, men jeg synes det er en fantastisk telefon. Så din mening om den kan jeg ikke bruge til noget smiley

• #16   18. aug 2013 Jeg er helt vild med min iPhone 4 stadigvæk, men vil selfølgelig gerne have en nyere model:)

Anya&Meeko
    Hvad er det du synes er så lortet ved iPhone?

• #17   18. aug 2013 Kingbøf
    Jeg har også været rigtig glad for min 4'er, men den var kun på 16 GB og var blevet for lille til mig og så ville min datter rigtig gerne arve den efter mig og den er rigelig stor til hende. Min 5'er er så blevet på 32 GB, så der skulle gerne være overskudsplads i rigtig lang tid. Min mand's 4'er skal vi så bare have solgt, ingen grund til at gemme på den.

Kommentér på:
Iphone 5 - Ihhh altså

Annonce