918 visninger
|
Oprettet:
31. jul 2005 Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Se hvad jeg fik med hjem fra ferien... {{forumTopicSubject}}
....en fin sort støvle indeholdende en brækket ankel.
Det var ikke lige sådan jeg havde planlagt at slutte 14 dage i sommerhus på Falster.
Har I andre fået mere spændende souvenirs med hjem?
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 862
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Jeg har i hvert fald fornøjelsen de næste 2 uger hvor jeg ikke må støtte på den eller tage støvlen af, hvorefter lægen sagde jeg skulle fotograferes igen, og så skulle vi se hvad der så skulle ske derefter.
Resten af ferien var helt fantastisk skøn. Heldigvis valgte trappen først at flytte sig den sidste aften, efter det meste var pakket sammen. Men vi havde nu regnet med at vi skulle have hygget os på terrassen og ikke på skadestuen. Nu kan jeg så hygge i sengen og på sofaen de næste par uger.
Hov, jeg fik da også et par fine turkise krykker med hjem
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Ret æv, men alligevel heldigt, det var sidste aften
Så kan vi vel forvente du er rigtigt meget på HG det næste stykke tid, når du er "sengeliggende"
maj 2008
Følger: 30 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.349
Men det var da godt, at det først var den sidste dag, trappen besluttede sig for at flytte sig (ren Harry Potter!).
Og så må jeg med skam tilstå, at jeg kom til at fnise lidt, da jeg læste dit indlæg og så dit billeder af dit ben
jul 2005
Line aka Labradellen, grin du bare. Det gjorde jeg selv, da jeg lå på jorden, med ondt i begge ben, og klaprede tænder og rystede så man skulle tro jeg var ved at dø af kulde, åbenbart sådan min krop valgte at reagere på smerten. Når alt kommer til alt, så var det hele så komisk, at jeg ikke kunne lade være, og så kunne min søster heller ikke holde latteren tilbage længere, for hun havde set jeg kom gående på vej mod døren, og pludselig så var jeg bare væk. Når vi i vores familie så samtidig har en lidt sort humor, så ender det næsten altid med at vi griner, når det er mest upassende. Så kære Line, grin du bare med
maj 2008
Følger: 30 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.349
Jeg er selv en tosse på to ben, så jeg kender udmærket til, når ting flytter sig, og man ligger så lang man er på jorden
Rigtig god bedring
jul 2005
Mange tak
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Har haft skinne på benet i 6 uger, hvor jeg heller ikke måtte støtte de første 2-3 uger
Er opereret 3 gange i knæet siden 2010
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
har ikke fået noget extra hjem i ferien , men samme dag jeg kom hjem startet hvist min " forbandelse "
trædemøllen var gået i stykker ,
Maja hygget sig formeget i vandet og fik smærter i den ene fod ,men gikk heldigvis bra..
Jeg kom til at brænde min fod/ankel med fedt fra stegepanden som nu efter ca 3 uger er ok... brændte også efter nogen dage min finger men ikke så voldsomt
fik avslag på betalingsudsættelse på studielån og skal selfølgelig betales i samme periode jeg må betale skattesmæll
Hul i vannseng så fik lappet den , efter den var helt tørret et par dage og skulle fylde vand i , så gikk tiden lidt for hurtig så pludselig var det for meget vand så jeg måtte tømme ud alt vand og demontere sengen så jeg kunne chekke om det var vand under sengen osv og jeg var helt alene alle nabo på ferie så hadde ikke nogen til at hjælpe mig ...kom i seng i 04 tiden om natten...
blev syg med meget høj feber og smærter i hals så er på penselin kur
Igår faldt jeg på hundetur så har itillegg til alm nakke/rygg smærter fået smærter i hele højre side ( fod /lår /ryg / arm ) men får til at gå stille og rolig på tur med hundene heldigvis )
og nogen små ting som tapt glas / tallerken så de knuses hved ikke hvor mange har kommet ud af tæling hihi , gå ind i listværk så får lidt smærter i tærne , og jeg plejer at få fisk når jeg fisker men har ikke fået nogen ;(
ja det er det jeg kommer på nå som har skjedd siden 16 juli , så nå håber jeg at jeg er færdig med uheld osv hihi
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
jul 2005
Marianne - hold da op du har været uheldig. Håber det snart vender for dig.
Petra - hehe ja det har du helt ret i
jan 2006
du må have god bedring og håber det ikke er for smærtefult
så nå skal jeg ud og se efter stjerneskud på himmelen da man kan måske se dem nå http://www.spaceweather.com/ hihi
jul 2005
Jeg har set stjerner, men det har været p.g.a. smerterne i foden. Måtte ringe til vagtlægen, og fik øget dosis af smertestillende, da jeg følte der var ild i min fod AV!
jul 2005
jan 2006
Se hvad jeg fik med hjem fra ferien...