{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Pas på gaderæs! {{forumTopicSubject}}

Som en lille advarsel til jer som tager ud og ser gaderæs, selv deltager eller har børn som tager afsted..
Pas nu på!

I nat er der sket et uheld hvor en fører mistede herredømmet over sin bil og kvæstede 5! mennesker hvoraf den ene har mistet begge ben!
Hold jer til DHB eller andre arrangementer i den dur! Det andet er for farligt! Især fordi der er nogle som mener de har 100% styr over deres bil (ligesom føreren i dette tilfælde)

Gid de kunne få lov at få en lukket bane og nogle ordenlige forhold så vi kunne komme udenom ulykker som disse!

http://www.pro-street.dk/nyheder/ulykke-paa-striben-i-kobenhavn/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på gaderæs!
  • #1   3. aug 2013 2 blev kvæstet, og jeg kan ikke finde noget om en der mistede begge ben?

• #2   3. aug 2013 Det er faktisk utroligt det ikke går galt flere gange end det gør.

Da jeg var 16-20 år var vi ofte på stribe og har aldrig overværet en ulykke hvor tilskuer blev påkørt. ( ikke at det gør det bedre)

Hvem mener du skulle betale sådan en lukket bane ?

• #3   3. aug 2013 Det med at en har mistet begge ben har jeg læst andetsteds smiley

Rene det aner jeg ikke, men jeg mener at det er bedre at man på en eller anden måde får indsamlet de penge det koster at lave nogle ordenlige forhold..
    Her blev der ikke kørt på stribe.. Klovnen lå og driftede og lavede "show" mellem publikum! Jeg tager stærkt afstand fra det her menneske! Det er ikke første gang at han laver hjernelamme handlinger!

• #4   3. aug 2013 At der desværre er en del hjernedøde idioter, der lige skal prale og vise at de kan køre bil, gør desværre ikke de seriøse entusiasters mulighed for at få en bane bedre.
    Så de klaphatte, der bevist udsætter andre for fare på denne måde og skider på færdselsloven - de skal fandme have lov at betale selv.
    Narrøve, de er. Næste gang kommer det til at koste liv. Man kan da håbe at det så er en af klaphattene, der slår sig ihjel og ikke en snotdum tilskuer, som ligeledes er ligeglad med loven.
    Fuck hvor det kribler i fingrene for at klappe sådanne små snotaber en på skrinet

• #5   3. aug 2013 Jeg har bare også læst lidt forskellige steder, og har intet kunne finde om nogen der har mistet benene ved den ulykke.
    Kan du evt linke?:-)

med hensyn til en bane: Hvad med om de der gerne ville have sådan en bane, starter en indsamling så?

• #6   3. aug 2013 Jeg kan ingen steder finde noget om at begge ben er mistet, men står alle steder at en fik kørt begge ben over....

Det ser ud til at føreren også får en anden sag på halsen
    (link fjernet)

• #7   3. aug 2013 Jeg prøver prøver lige at finde det til sig smut smiley

Men ja det kunne være en mulighed at de selv samlede ind, men det kræver stadig tilladelse at få den bane, og den er der ingen der vil give dem..

Rene - så vidt jeg forstod mistede personen begge ben..
    Men ja hans dhb sponsor er rasende.. Og det ville blive endnu værre hvis de så hvordan han kører til dagligt..

• #8   3. aug 2013 Ret enig med H.H.

Kan ikke have ondt af hvis de slår sig selv ihjel, ej heller hvis tilskuerne kommer til skade. Sådan en flok klaphatte.

Bare min mening

• #9   3. aug 2013 Åh jeg kan se det er blevet ændret siden den artikel jeg læste i morges.. smiley beklager den urigtige information smiley

• #10   3. aug 2013 Kathrine - der er flere eksempler på ulykker.. F.eks. Er der tidligere en som er braget ind i en betonpille osv smiley

• #11   3. aug 2013 Det er min naboby hvor uhyggeligt

• #12   3. aug 2013 Kathrine ja det er godt nok nogle år siden efterhånden, husker ikke lige hvornår smiley

Cotti - stodderen som kørte holder til hos sin mor omtrent 500 meter fra mig..
    Han har kørt vanvidskørsel foran vores søns dagpleje og foran den lokale skole.. Han er totalt slukket

• #13   3. aug 2013 Det er utroligt

• #14   3. aug 2013 Der findes baner, der er bare ikke baner nok åbenbart, eller også er det sjovt, fordi det er bundulovligt smiley

Kunne aldrig drømme om at være tilskuer til sådan noget, så var det da højst for at kunne ringe efter politiet.

• #15   3. aug 2013 Jeg forstår bare slet ikke man kan få sig selv til at støtte sådan noget.

Hver og en af dem der har været til stede da det skete igår, burde (for det er nok langt fra alle der gør) sidde og tænke at de kunne have forhindret det i at ske. De kunne have ringet til politiet.
    I mine øjne er alle medskyldige i sådan en ulykke. Så mange folk til at gribe ind, og ingen gør noget. Tænk at man har samvittighed til det.

• #16   3. aug 2013 Jeg var der igår, kommer der evig eneste weekend, og at sidde og læse dette indlæg er meget mærkeligt for mig.. Er der overhovedet nogen her der har været der?? Alle og enhver kan miste herredømmet over en bil.. Jeg kører ikke selv, men kun tilskuer og mange af dem som er derude kører som idioter og der er sat en helvedes masse regler op som folk bare ignorere fuldstændig.. Folk vader rundt ude på vejen når folk kører osv..

• #17   3. aug 2013 Og ja der er styr på det i Esbjerg - men husk lige - de har fået sig en bane! Vi på Sjælland skal til Malmø!!!

• #18   3. aug 2013 Og ingen har mistede benene, en har brækket armen, andre andre brækkede lemmer og så overfladiske skræmmer - så man må sige at der bliver pyntet på historien fra journalisternes side smiley

• #19   3. aug 2013 Pernille ja jeg har selv været gæst der i en årrække, men netop ham som kørte denne bil, har gjort at jeg ikke ønsker at være gæst længere!

• #20   3. aug 2013 Han kører også som en klovn - ingen tvivl om det.. Og hans bil ser ud som den gør fordi folk smadrede den fuldstændig og ville tæve ham til ukendelighed!! Mennderfir skal alle der er derude ikke gøres medskyldige i noget som helst'n

• #21   3. aug 2013 Nej det skal alle ikke.. Men folk skal gøres opmærksomme på at crewet åbenbart ikke er kompetente nok til at be sådan en idiot om at pakke sig sammen!

• #22   3. aug 2013 Pudsigt - Molly, har du overvejet, at det også kan være en af de andre idioter, der skader uskyldige?

At han kører galt gør vel ikke ham til en større idiot end alle de andre, der udsætter folk for fare?

Det er noget af en vildfarelse at tro, at nogle har mere kontrol over det, de laver end andre.

• #23   3. aug 2013 Ja det har jeg overvejet, og nej det gør ham ikke til en større idiot..

Men der er forskel på den hjerne man lægger bag det man gør!

• #24   3. aug 2013 Jeg var der igår og så det meste af det.. Det kunne være enhver af dem der kørte derude igår, at det kunne være sket for.. De kører som gale og skider virkelig højt og helligt på alt og alle derude.. Allerede ved IKEA kører folk som sindssyge! Det kunne ligeså godt være sket derude!

Det var det samme da mine to bedste venner kørte galt på Vigerslev Allé for et år siden - der var det også stribens skyld det hele osv osv osv.. De kom derude - men det var sgu ikke derfor.. Synes bare tit det blæses op til det ene og det andet og folk bliver så fandens hellige! Specielt i øjeblikket på Bilgalleri..

• #25   3. aug 2013 Crewet kender føreren af bilen og de burde virkelig vide at drift imellem tilskuerne ikke skal finde sted!

• #26   3. aug 2013 Det burde bare ikke finde sted, punktum.

Det er sikkert skidesjovt, kan sagtens se det fede i kulturen, men når noget går galt og man så ser så meget ansvarsfralæggelse så fortæller det, at det er ligeså dumt et påfund som det lyder at køre på et offentligt sted...

• #27   3. aug 2013 Enig ch!

• #28   3. aug 2013 Ja, de greb også ind.. Men hvad hjælper det når idioterne stadig ikke stopper?? smiley

Jeg tager derud igen i aften hvor der vil være krise hjælp for de der var vidner igår og man kan få hjælp til at snakke om tingene. Der er ingen ræs - kun socialt samvær og biler.. Striben København har oplyst at der ingen ræs bliver før sikkerheden er i orden med afspærringer mm.

• #29   3. aug 2013 Og så tror vi osse lige på julemanden. Selvfølgelig bliver der kørt ræs. Tumperne, der dyrker det pjat, er sgu da ligeglade med andre. Så selvfølgelig køres der ræs i aften igen.

• #30   3. aug 2013 De er åbenbart ikke særlig kompetente når den klovn har været der adskillige år..

• #31   3. aug 2013 Det er meget muligt at der bliver kørt ræs - men ikke noget striben står for..
    Nej.. Jeg er kommet derude i 3 år og ja der er mange tumper - men der er også mange som kæmper for at få en bane..

• #32   3. aug 2013 Og indtil de får en bane, bør de følge de færdselsreglerne.

Det kan ikke på nogen mulig måde forsvares det, de gør. Heller ikke at de kæmper for en bane.

Og sagen sat på spidsen - alle de tilhængere der er der, hjælper bestemt heller ikke på fornuften.
    At komme til skade sådan et sted er en kalkuleret risiko.

• #33   3. aug 2013 Som ordsproget siger:
    Hvor godtfolk... Nej, den passer sgu ikke lige der. Efter min mening kommer der ingen med nogenlunde fornuftig intelligens sådanne steder.

Jeg er selv fartglad, men kunne aldrig nogensinde finde på at deltage i noget organiseret ulovligt som langt hen af vejen er baseret på Hollywoodfilm og ikke noget, som bør ske i den virkelige verden. Og endda i Hollywood er de så kloge at de beder folk om at tage deres ræs til en bane. Men nej, vi almindelige mennesker skal åbenbart sætte livet på spil ved at færdes i trafikken pga Stribens tilhængere og kørere!!! Flot!!!!! ????????????

• #34   3. aug 2013 I kan synes hvad i vil om striben - men man skal ikke sige at alle der kommer på striben er medskyldige smiley

• #35   3. aug 2013 Folk må vel have sin mening. MIN mening er, at folk der er tilstede og overvære noget ulovligt uden at gribe ind, er medskyldige.
    Det er min mening, jeg ved godt den ikke behager alle, men sådan er det nu bare.

• #36   3. aug 2013 Man skal ikke sige det?

Det skal man vel, hvis det er det, man mener?

• #37   3. aug 2013 Synes folk er medskyldige når de deltager som tilskuere.

Kommentér på:
Pas på gaderæs!

Annonce