{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Manga/tegneserie - Vurdering. {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens!

Jeg og en kammerat har haft slået hovederne sammen, og forsøgt at lave en tegneserie (manga).

Jeg har netop fået den oprettet på en hjemmeside kaldet Smackjeeves, og jeg ville blive superglad, hvis folk gad at slå et smut derind og give mig jeres mening på, om det ser okay ud. Jeg er slet ikke vant til, at lave sider som sådan, men tegner mest enkeltstående billeder, så jeg vil rigtig gerne vide, om historien flyder ordentligt smiley

Linket er her: (link fjernet)

og der læses fra venstre mod højre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manga/tegneserie - Vurdering.
  • #1   26. jul 2013 Jeg synes det ser supergodt ud! Men du skal nok have en til at læse korrektur på teksten.

Can you talk? = det er ikke forkert, men i denne sammenhæng ville det måske være bedre med "Can you speak?"

Where is my frontlegs? = Where are my front legs?

Og så ville jeg slette "but" i den allersidste sætning, igen det er ikke forkert, men på engelsk bruger man "but" meget mindre end man bruger "men" på dansk - og så bliver sætningen stærkere hvis du sletter "but"= "I must get out of here!"

Men som sagt, rigtig godt lavet! smiley

Beklager jeg er så kritisk, det er lidt af en vane, men synes jo også at du ligeså godt kan få et så poleret produkt som muligt - og så skal kvaliteten af teksten jo matche historien og billederne. smiley

• #2   26. jul 2013 Mange tak! Jeg må få forfatteren til at læse det igennem (jeg står ikke selv for teksten) jeg sætter bare ind, men er glad for, at den flyder godt!

• #3   26. jul 2013 Det var så lidt. Held og lykke med projektet. smiley

Kommentér på:
Manga/tegneserie - Vurdering.

Annonce