Erfaring med Oxbow til kanin? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har i dag købt hø hos dyrlægen af mærket Burges Excel. Min kanin får i forvejen Burges Excel pellets. Da jeg åbnede pakken med høet og gav hende lidt, blev hun nærmest elle-vild!
Hver gang hun siden da har spist dette hø, er det SÅ tydeligt på hende, at hun er helt vild med det! Hun er DYBT koncentreret om det, og jeg kan faktisk bruge det som en godbid!! Hun er ellers totalt ligeglad med godbidder, men det her hø er altså bare mega-guf
Det er virkelig dejligt, for jeg har prøvet 5 andre varianter, hvor det kun var den sidste slags, hun til nød gad spise!
Nu har jeg så siddet og læst og undersøgt en masse omkring kaninfoder og læst andres holdninger. Jeg er så lidt lun på mærket Oxbow, og nu, hvor jeg kan se så stor glæde fra kaninen, vil jeg se om ikke, jeg kan finde det samme mht pille-foder, og som samtidig er virkelig det aller-bedste.
Jeg er ligeglad med prisen. Hun er ene-kanin, og hun skal bare have det bedste af det bedste, så hun lever sundt og godt i mange år
Er der nogen herinde, der har erfaring med Oxbow?
Og i så fald - hvilken slags bør hun have?
Hun er en Lille Rex, er lige knap ½ år gammel, lige blevet steriliseret, er inde-kanin med masser af hygge-timer med løb, krumspring og leg i stuen.
Selvfølgelig får hun masser af frisk grønt, når jeg kan komme til at plukke noget, som jeg gør 1-2 gange om ugen. Dog er det jo ret tørt for tiden, så græsset er ikke det mest spændende heller.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 3 Emner: 239 Svar: 3.391
Det indeholder ingen fylde produkter osv. og har et højt indhold af fibre.
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 72 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.051
I Karise ligger Skovly Urtegræshø, som bare er SÅ lækkert. Høet er fyldt med alverdens lækre ting, plus at det bliver maskintørret, så man hele året har friskt hø, der ikke støver.
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.853
Det nye her er bare SÅ meget bedre, og hun spiser det virkelig og er utrolig glad for det
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 72 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.051
Erfaring med Oxbow til kanin?