1.283 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hmmm.,. NABOER Hmmm.,. NABOER

Må lige ud med det.

Bor i et "hus" med 4 ejerlejligheder, ejer den sammen med min kæreste. Så bor der 2 andre par, den ene også købt, og den anden lejet ud.. Den sidste lejlighed står til salg, så ingen bor der.

ANYWAYS, for længe siden blev jeg virkelig personligt krænket af vores nabos kæreste. Hun lagde hele tiden an på mig, og prøvede at kysse mig.. Jeg satte en stopper for det, og det er så hvad det er nu.. vi ignorere hinanden...

Vores underbo'er (et kærestepar) er dem som har lejet sig ind, og de tror de ejer hele huset.. og de er altså på alder med mig (21-22) De hænger ting og sager op af deres personlige ting, i vores fælles vaske kælder og vores gange.. ligger tæpper ud osv.. jeg synes det er helt fint at gøre gangene hyggelige, men de er billeder af deres venner og familie og sådan.. og de spørger ikke om lov eller hører os ad først.... Udover det, så er pigen lidt bitter på mig.. (aner ikke hvorfor) men når jeg siger hej til hende, så svare hun ikke.. men så siger min kæreste hej bagefter.. også ryger hun op i en mega skinger tone og smiler over hele femøren og siger HEEEEEEEEEEEEJ... Det synes jeg bare er lidt underlig opførsel..

Udoverdet, så vores naboer, (nævnt) som de første.. de har ikke deres egen grill eller udendørs borde og stole, (vi har en stor fælles terrasse) men de tager bare vores stole og borde og vores grill og griller uden og spørge (de er altså 37 og 45) og de rengøre ikke vores grill som resultere i at den er rustet...

Er det bare mig der er en SUR KÆLLING, eller er der lidt forståelse smiley ???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmm.,. NABOER
  • #1   19. jul 2013 Jeg tror i er nødt til at sætte nogle grænser.
    Det lyder lidt som om i lader dem træde på jer.
    Du er bestemt ikke bare en sur kælling, jeg var blevet virkelig virkelig irriterende.
    Har i prøvet at tale med dem om det?

• #2   19. jul 2013 omg.. nogen naboer respekterer ikke andre..

• #4   19. jul 2013 Har mange gange givet hentydninger... men ikke noget der virker... og min kæreste vil helst gerne være "the good cop" , så tror det er derfor de er sådan lidt irriteret med mig. men det gør mig heller ikke noget, men de respektere bare ikke hvad jeg siger mere... hvad skal jeg gøre??? er desperat.. jeg er ikke ude på at være gode venner med mine naboer, men der skal være respekt over for hinanden....

• #5   19. jul 2013 De ved udemærket godt at det er vores..

• #7   19. jul 2013 Hvis det var mig, havde jeg sagt noget til dem. Med hensyn til grillen, havde jeg nok sagt at de gerne måtte låne det, på betingelse af at de havde spurgt om lov, og at de rengør grillen bagefter.

• #8   19. jul 2013 Så må du jo slå i bordet og fortælle dem at de skal holde nallerne fra jeres ting... men men men - står jeres gril + bord og stole på fællesarealet?

• #9   19. jul 2013 Vi har en fælles terrasse, og så har vi delt hjørnerne op, så vi hver har et hjørne hvor vores ting og sager kan stå som vi vil...

• #10   19. jul 2013 efter mange års erfaring melder jeg altid klart ud med det samme at de der ting er MINE i må låne dem men leverer dem igen i rengjort stand, og få din kæreste til at støtte dig......

• #11   19. jul 2013 Men hvordan kan jeg nå klart og tydeligt ind til dem?

• #12   19. jul 2013 Sig tingene ligeud, på en pæn, høflig og direkte måde...

og måske i skulle tage nogen af tingene op i jeres ejerforening - hvis i har sådan en?

• #14   19. jul 2013 nu har jeg lige skrevet en besked til vores nabo (dem der bare tager uden at spørge) så må jeg se hvad de siger til det.
    Kan bare mærke at jeg bliver helt vildt irriteret over de små ting, fordi det bare sker hele tiden.. og jeg gider jo ikke være efter dem hele tiden..
    synes bare det er utroligt.. der hvor jeg kommer fra der spørger man og ryder pænt op efter man har lånt noget.. gør man det, så må man låne det lige så tosset man vil...

• #15   19. jul 2013 Jeg ville så ikke skrive angående dette... men gå til dem og sige det ansigt til ansigt. På den måde kan man bedre tale sig til rette smiley

• #17   19. jul 2013 Det skal lige siges at ham vores nabo jeg har skrevet til som er 45, han er en meget mærkelig type, og drikker lidt for meget lidt for tit.. og han bliver rigtig ubehagelig.. Nu har han så lige svaret at jeg bare skal holde min kæft, ellers så vil jeg fortryde det.. WTF..........

• #18   19. jul 2013 Køb sådan en http://jysk.dk/udendors/hyndebokse/opbevaringsboks-linares-132x110x74-plast og sæt en lås på, så kan i sætte grill og stole derind når I ikke bruger det.

• #19   19. jul 2013 Jeg ville nok kort og kontant skrive til manden at hvis ikke han ønskede at respektere jer, så havnede truslen hos politiet. Det er bund ulovligt at true folk, og politiet skal tage det alvorligt!
    Men vent til du har en ide om at han nok ikke er beruset.

• #20   19. jul 2013 Du skal forresten på den ene eller anden måde sørge for at gemme alle beskeder mellem jer.

• #21   19. jul 2013 alle beskeder er gemt..
    Men det er ikke første gang han er truende.. det er lige så snart han bare har drukket lidt, så bliver han mega ubehagelig..
    Nu hader jeg lidt at min kæreste er på døgnvagt

• #22   19. jul 2013 Hvis de virkelig ikke ville fatte hvad jeg sagde til dem og alle venlige løsninger ikke virkede overhovedet, så havde jeg nok låst tingene fast og sat et kæmpe rødt skilt hvor der evt stod navn og tlf nummer. Måske lidt overdrevet, men kan godt forstå dig. Det er virkelig irriterende når folk bare ignorerer ens ønsker...
    Man kan jo få de der 'lange' låse, som man kan filtre ind i sine ting og der er indbygget alarm i, men måske er det at overdrive smiley

• #23   19. jul 2013 Du er et meget beder menneske end jeg er. Jeg havde flejmet første gang nogen burgte mine ting uden lov.. Så havde de skulle samle deres varme kul og mad op fra græsset.. Jeg kunne aldrig finde på at tage andres ting i brug uden lov. Ville ærligt talt forvente folk reagerer lige som jeg, hvis det skulle ske..

Hvad angår den besked så er i altså medlem af en bolig/ejerforening, tag kontakt til dem i første omgang.. Ellers er det sgu politiet..

Held og lykke med det, det er sgu en trist situation..

• #24   19. jul 2013 Alfisten..:
    Denne mand, som svarede sådan i beskeden, bor vist desværre i ejerlejlighed...

• #25   19. jul 2013 I må vel have et ordensreglement i jeres ejerforening eller en bestyrelse, der kan tage hånd om dette problem?

• #26   19. jul 2013 Du kan da få min nabo som er skingrende skør...

Han er en tåbe der råber efter min datter og mine gæster, han hader larm og det er så ligemeget om man har larmet men tit har der været helt stille...

Min datter må IKKE lege indenfor i vores egen lejlighed eller udenfor i vores egen have, så hopper han i gulvet eller råber og skriger og skruer op for musikken, og som min datter siger hvorfor må han når jeg ikke må...

Har klaget flere gange til udlejer, plus ringet til politiet da han skræmmer min datter...

• #27   19. jul 2013 Meld ham. Det havde jeg gjort. Han har truet dig, hvilket er ulovligt.

• #30   20. jul 2013 Ja du har nok ret isabelle..
    Jamen min tone var virkelig venlig, og sendte to glade smilyer, bare så han også kunne se at jeg ikke virkede sur,

Kommentér på:
Hmmm.,. NABOER

Annonce