Søger sort katte figur Søger sort katte figur
Nu prøver jeg lykken herinde!
Min mor mistede sin elskede 18årige kat i forrige uge, han havde en rigtigt flot alder, men da han på 3 dagen stadig ikke ville spise og sov hele dagen, måtte han til dyrlægen og blive tjekket, han mente at kattens nyrer var ved at stå af, så min mor valgte at give ham fred.
Hun tog katten med hjem og begravede ham på hans ynglings sted i haven.
Men nu kommer der vi har brug for hjælp til. Min mor ønsker en katte figur i sort (da katten var sort) som skal ligne en kat godt, og skal også være en pæn størrelse, min. 20 cm. Hun vil gerne stille denne på hans grav.
Men vi kan ikke finde en figur i sort, andet end de er meget små, eller ligner en kat.
Har i nogen ide om hvor man kan finde en?
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.298
http://www.mysweethome.dk/have-indretning/have-indretning.htm
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.529
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Line: dem jeg har jeg været inde og kigge på, hun har flere forskellige, men tør ikke købe dem over nettet når jeg ikke har set den rigtigt, kender jo ikke umiddelbart standen på dem - og det er desværre på Sjælland og vi kommer fra fyn
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Og den anden er figurerne flotte. Men ikke sorte. Hun har alle de figurer med katte de fører i plantrorama, men de er desværre heller ikke sorte.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.192
Hvis i finder en figur i granit, så kan den evt. males med sokkelmaling eller anden maling beregnet til at bruge på sten. En træfigur kan også males.
jul 2014
Følger: 1 Svar: 1
Søger sort katte figur