2.065 visninger
|
Oprettet:
Dyson støvsuger {{forumTopicSubject}}
Vi skal have ny støvsuger og har overvejet en Dyson Animal Turbine. Er der nogen der har erfaringer med den - både gode og dårlige.
Hvad kan I ellers anbefale - den skal helst være poseløs.
Vi har 3 katte, hvoraf den ene er langhåret og skal i nærmeste fremtid igen have en korthårshund.
aug 2011
Følger: 21 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 828
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 91
Ulla: Dejligt at høre det med sugestyrken. De forhandlere vi har været ude ved vil hellere sælge noget andet end Dyson og siger det er fordi sugestyrken ikke er så god.
Lærke. Nilfisk's elektrolux? Hvad er det for en? Vi var ude at prøve en electrolux der lige var kommet på markedet og den var godt nok klodset at køre med.
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
I butikken viste de mig en Samsung, poseløs, som kostede ca en tusse mindre, men som efter sigende skulle være om ikke bedre så i hvert fald helt på højde med Dyson. Og så larmer den ikke så meget som Dyson.
Jeg tog deres ord for gode varer og jeg har aldrig fortrudt, den er virkelig fantastisk.
Den er nemmere at rengøre syntes jeg og den er virkelig god.
Behøver jeg fortælle den er sat på prøve når man har en folk ulvehunde, samt et par katte
I butikken sagde de at man betaler ret meget for navnet ved Dyson, men de andre mærker er ved at være rigtig godt med i forhold til evner
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.520
aug 2011
Følger: 21 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 828
http://stov.dk/stovsugere-erhverv/stovsugere-erhverv-nilfisk/nilfisk-gd-930g.html
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 446
(link fjernet) se anmeldelse her
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 91
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 397
Der er mange penge at spare på poser, hvis man kigger lidt på nettet, fremfor at handle i supermarkedet, hvor poserne følger guldpriserne.
Jeg købte her sidste gang, og der var hurtig levering og gratis fragt, man får dog ikke den fine farverige indpakning med, men jeg undværer den nu gerne. Der findes flere andre lignende tilbud, fra andre forhandlere, hvis man blot kigger lidt på nettet.
http://www.stovsugerposer.dk/default.asp?page=tekst.asp&id=1
Dyson støvsuger