{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Skattestop?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

jeg er så heldig at ligge i noget retsag med en som skylder mig rigtig mange penge.

modpart er blevet dømt til at betale det skyldne beløb, modpart har erkendt. Men nægter at betale, og ligepludselig fået et skattestop fra skattefar. som gør at modpart gæld til mig kommer bagerst i køen mht afvikling af gæld.

nogen der ved hvad skyldnergrænsen til skat er før man får skattestop?

nogen som har nogle veje man kan gå for at kringle den udenom det skide skattestop for at få det an søger.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skattestop??
  • #1   12. jul 2013 Jeg tror ikke, det er nødvendigt at troppe op i fogedretten, men at man skriftligt (husk kopi) skal gøre krav på betaling jævnligt, så sagen ikke forældes.

• #2   12. jul 2013 Jeg ved at man kan blive dømt til at betale, men har man ingen penge, er der ingen gæld der bliver betalt.. kender til en skilsmisse sag hvor ekskonen skulle have nogle penge fra eksmanden.. men hun fik aldrig nogle penge, for han havde ingen..
    og hvis ham der skylder dig penge, nu også skylder penge til skat, ja så skal du nok vente længe på dine penge..

• #4   12. jul 2013 isabelle: ja det lyder lidt underligt, men tror han mener, at han skylder penge til skat

• #6   12. jul 2013 ja netop, skattestop?? lige pludselig skylder han så meget i skat til at han ikke kan betale det af i sin levetid dvs. at skat søger at få det de kan få ud af ham nu. hvilket sætter gælden til mig på hold indtil skat har fået sine penge.. det sjove er at hans far sidder højt oppe inde i skat... hmmmm... meget mystiks...

• #7   12. jul 2013 Så vidt jeg ved, så er skattestop vidst noget lidt andet.

Er ked af at sige det, men tror aldrig du ser skyggen af de penge..

Kommentér på:
Skattestop??

Annonce