767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ændring af km tæller på Mondeo Ændring af km tæller på Mondeo

Godaften.

Er er nogle bilnørder her inde der kan eller kender en der kan ændre km tallet på en Ford Mondeo fra 2008.

Grunden er min kæreste syntes det ville være smartere med et nyt instrumentbord, men den har jo ikke rykket kilometer tallet med.
godt nok står den til at have kør 70000 mindre end den engeligt har men vil gere have det rettet op så det står korrekt.

Har kigget på forskellige sider og de skal jo have en hel bondegår for det. (som om det ikke allerede har været dyr nok )

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley Tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring af km tæller på Mondeo
  • #1   28. jun 2013 Kæresten siger at man skal betale sig fra det hvis det er digitalt, men hvis det er kabelstyret kan man gøre det selv smiley

• #2   28. jun 2013 Det er digitalt, men nogle har testere der kan gøre det, ville bare gerne slippe for at selv skulle købe en eller give 1500 for et speciel firma gør det.

• #3   28. jun 2013 Ja det forstår jeg godt smiley

• #4   29. jun 2013 Må man egentlig godt det ?

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #5   29. jun 2013 Er <b>ikke</b> ekspert eller noget som helst i den dur, men så sådan et operation x typ program, på et tidspunkt. Min kommentar bygger på de info jeg mener de gav i dette program, så hæng mig ikke op på det.

Der fortalte de at man skal have gjort den slags ting hos et autoriseret sted. I programmet fortalte de at man kunne få bøder hvis der var pillet ved det - selvom det var stillet tilbage/frem på det rigtige tal - hvis man fik det lavet et "uautoriseret sted". Det er ulovligt fordi det er sort arbejde de fleste af de steder hvor det er uautoriseret, da det er ulovligt at gøre det uden at være autoriseret til det... Håber det gav mening.

Men hvis din kæreste selv har sat instrumentbrættet i, har han så ikke noget mekanisk erfaring til at vide hvad reglerne er på området, eller nogle mekaniker venner der ved det? Ellers kunne du muligvis gå til jeres værksted og spørge dem? De har vel jeres tal og kender jer og sådan. Og tænker at hvis nogen er autoriseret og kan sådan noget, så må det da være værkstederne, hva?

• #6   29. jun 2013 det er skam helt lovligt, det skal blot oplyses ved evt. Salg.
    Han er selv mekanikker og kender reglerne, men det kræver en spicel tester st gøre det med. om det er hos autoriseret værksted eller ej betyder intet.
    Idag er et ikke uautoriseret værksted lige så gyldigt som et autoriseret smiley

• #7   29. jun 2013 Og mim kæreste er vores værksted smiley

• #8   15. jul 2013 Hvor i landet er du fra ??

Så ka jeg nok ordne det

• #9   21. jul 2013 undskyld det sene svar Money 8......
    Desværre fra Nordsjælland. kan se du er fra Nordjylland.

Kommentér på:
Ændring af km tæller på Mondeo

Annonce