{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Billig sommerferie? {{forumTopicSubject}}

heeej alle sammen.

jeg tænkte på om der er nogle her inde som har haft nogle gode oplevelser omkring sommerhuse eller andre ophold som billige. som

Da mig, min kæreste og vores hund gerne vil et sted hen her i sommerferie. men vi kan bare ikke lige finde noget, vi har kigget på Lanlandia men det dog pænt dyrt for 2 nætter.

send gerne links smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig sommerferie?
  • #1   27. jun 2013 Lej en hytte på en campingsplads smiley

  • #2   27. jun 2013 Tjek på www.sommerferie.nu der plejer at være nogle billige sommerhuse (det er privat udlejning) især hvis man venter til sidste øjeblik smiley der er også www.homeaway.com (det er hele verden - også Danmark)

  • #4   27. jun 2013 Man kan godt finde en uge i sommerhus hvor man må have hund for under 4 tusind, også i høj sæson. Så skal i altså også finde noget nu..
    Og så får i nok ikke mega luksus. Men sødt lille hus ved stranden er da meget romantisk!


  • #5   27. jun 2013 Skal I til Jylland?

    Hvis I skal have en meget billig ferie, er I velkommen her et par dage eller en uges tid! Det er kun mig, der er hjemme i hverdagene, for min kæreste arbejder på Sjælland. Ellers er der masser af billige campingpladser her!
    Har I en specifik dato? For der er fyrværkerifestival på Bamsebo Campingplads (den campingplads, der er med i Klovn-filmen), og det er rigtig sjovt og okay billigt for to dage med musik og fyrværkeri lige ned til vandet!

    Vi bor midt i Jylland, og herfra kan I køre til Århus, Jesper Hus Blomsterpark, Silkeborg(søerne), Randers Regnskov og mange andre ting. Hvis det skal være gratis eller meget billige fornøjelser, kan I sejle en tur på Gudenåen i kano, der ligger lige hvor vi bor, eller I kan tage ind til Viborg (20 min.) og sejle i svanebådene ved Borg Vold. Jeg kan sagtens passe jeres hund, hvis I vil på kærestetur en dag eller ud at spise.
    Har I ikke bil, går toget stortset lige til døren, og I kan tage bus 888.

    Vi har et stort hus og to 3/4-senge i kæleren, hvor I kan sove.

    Jeg har i forvejen Peanut, en kastreret chihuahua på 3½ år.
    Vi bor i Bjerringbro


  • #7   27. jun 2013 kan se I bor i København ... vi har venner der bor i København og som lejer deres lejlighed ud om sommeren, derved får de selv penge til ferie ... eller man kan bolig bytte, måske nogen har et lækkert sommerhus og som godt kunne tænke sig en ferie i København ...

  • #8   27. jun 2013 Husbytte smiley
    Vi bytter gerne hus med andre, der har hund. Det giver nem, billig ferie.


  • #9   27. jun 2013 Malene, tænkte lige, vi kunne bytte så... men kan se, I bor omkring 20 min. væk fra os... så måske det ikke lige er så spændende! smiley

  • #10   27. jun 2013 Haha nej smiley

Kommentér på:
Billig sommerferie?

Annonce