Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ting at se på Cypern?
  • #1   27. jun 2013 Jeg har været i Aya Napa for en del år siden... Vi tog ind til Nicosia og overnattede... det var en spændende by der er delt i en græsk og en tyrkisk del med en mur imellem... Jeg er ikke helt klar over om der helt er åbnet for adgang til den tyrkiske del, det var der ikke dengang.... ellers er der steder hvor man ka komme helt hen til muren og kigge over på en totalt forladt by... det er ret creepy...

Og så er der monster mange skobutikker, hvis det ellers har interesse....

God tur :o)

• #2   27. jun 2013 Det kommer an på hvad I er interessede i?

Men der er det arkæologiske Kourion, Petra Tou Romiou (stedet hvor Afrodite rejste sig fra havet), Kongernes Grav, Troodos Bjerget... plus en masse andre steder. Man kan også bare drive den af, feste eller shoppe. Jeg vil foreslå at I søger online på de forskellige attraktioner og så vælger dem der passer best til jer. smiley

Cypern er ikke større end at man kan køre rundt til de forskellige steder hvis man lejer en bil (bilkørsel inde i de større byer kræver dog en erfaren chauffør med gode nerver - husk at de kører i den "forkerte" side af vejen").

• #3   27. jun 2013 Jeg var på Cypern i år via take offer på la pethos hotel og jeg skal dælme aldrig tilbage (den tyrkiske del). Vi var de første danskere der har fået lov at komme derned og det sås, for der var bestemt intet at komme efter. Aner ikke hvordan der er på den græske del smiley

• #4   27. jun 2013 Der er kæmpe forskel på den "tyrkiske" del og den græske del. Har godt nok aldrig boet i den tyrkiske del, men var derovre på en dagstur kort tid efter de åbnede grænsen.

De to dele har jo været adskilt i næsten 40 år med forskellige kulturer og forskellig udvikling - samt at den nordlige del af det international samfund betragtes som værende et besat område, hvilket også har indflydelse på udviklingen.

• #5   27. jun 2013 Vi er interessede i lidt af hvert smiley men sko synes jeg lyder rigtig godt smiley

Jeg aner ikke hvorhenne øen deler sig. Spies skrev ikke noget om det og jeg opdagede det først efter vi havde bestilt. Fig Tree Bay kaldes også Protaras og ligger 10km øst fra Ayia Napa.

• #6   27. jun 2013 Ayia Napa er et rigtig party og turiststed med masser af unge mennesker. smiley

• #7   27. jun 2013 Ja Aya Napa er rædselsfuld... der er fest døgnet rundt og de fræser rundt på scootere i deres evige branderter...

Nicosia ku jeg rigtigt godt li...

• #8   27. jun 2013 annelise h: Jeg er også for gammel til Ayia Napa. Var der en enkelt dag+nat da jeg var sidst i 20erne og det var nok til mig. smiley

• #9   28. jun 2013 Der skulle være meget hyggeligt om dagen sådan som jeg kan læse mig frem til. Men er vi så på den græske side eller?

• #10   28. jun 2013 Ayia Napa er på den græske side og der var meget mere stille om dagen da jeg var der. smiley

Kommentér på:
Ting at se på Cypern?

Annonce