11. jul 2010 Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 991
Når man gør noget pinligt, bliver det husket (Netto)... {{forumTopicSubject}}
Da min kæreste er sydpå, skal jeg lige dele denneher sjove og lidt pinlige historie med jer i stedet - så kan I også få en go' griner!
Jeg skal ned og handle i Netto. Går rundt og får handlet, men da jeg er kommet igennem kassen og skal til at samle mine ting og finde mine bilnøgler, er de væk. Panik! Pakker mit net ud igen og tjekker, den ikke er deri. Den er heller ikke i min pung. Den søde kasseassistent tilbyder sin hjælp og begynder at lede kasseområdet igennem, og jeg går en tur igennem butikken. Da jeg kommer over til kassen igen, har hun ikke fundet dem, men har tilkaldt butikschefen, der får alle de ansatte på gulvet til at lede. Synes, det er lidt pinligt, for de kravler rundt på alle fire og kigger under ALT! I mellemtiden går han selv ud bagved.
Nå, men jeg leder selv videre. Efter 10-15 minutters intens eftersøgning, kommer butikschefen ud igen sammen med souschefen, der er lidt yngre og har et lidt smøret grin på.
Han sagde, at han lige havde været ude at så på overvågningen for at se, hvor det eventuelt kunne være gået galt, og hvor jeg havde været i butikken. Han be'r mig kigge i min bh... lige i det, han siger det, kan jeg faktisk godt mærke nøglen! Og jeg kan faktisk også huske, at jeg puttede den deri, fordi jeg ingen lommer havde, og den ikke skulle i nettet eller blive væk.
De kigger begge insisterende på mig, og jeg må fiske min nøgle op af bh'en, imens de glor. Nåmeenøh... tak for hjælpen!
Da jeg skal handle igen dagen efter, er det den unge souschefs tur til at blive rød i hovedet. Jeg er taget derned direkte fra min seng og er hoppet i et par af mandens shorts... ikke videre charmerende. Men da jeg kommer hen til mælken, står souschefen og er ved at fylde op. Han rejser sig op og siger, at nu skal jeg ikke glemme, at mine nøgler er i min bh... bh, tænker jeg... som jeg ikke har på! Får kækt og hurtigt svaret tilbage, at jeg da ikke havde bh på - og imens jeg siger det, begynder han at stirre på mine bryster og siger, at det kan han godt og griner igen, hvorefter han bliver rød i hovedet og fortsætter med mælken. Nåh ja... kold butik, stram tynd t-shirt, ingen bh... en g-skål i fri dressur... behøver jeg sige, hvordan han havde gloet?
Det var sådan rimelig pinligt men også sjovt... synes lige, jeg skulle dele den, da jeg så en anden tråd om Netto!
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 991
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.071
Jeg har godt nok også glemt mine nøgler i BH'en et par gange, dig ikke fået nogle til at lede, heldigvis!
Og så har jeg ligesom du også præsteret, at vade op i Netto en sen aften, i en straf lille top, også uden BH, og så blive irriteret på kasseassistenten for at sidde og glo umådeligt på mig.. Men kan man bebrejde en 16 årig ung mand for ikke, at kigge, når jeg kommer vadende der med min G-skål, og næsten gennemsigtig top på.. Jeg opdagede det selvfølgelig først på vej hjem:)
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
Bliver sgu nød til at tage mere i netto...
Godt det ikke var Peanutten du havde fået stoppet i BHen... LOOOOOOOL
jul 2010
Du har bare givet ham knægten de vildeste to minutter i kassen den dag!
Souschefen i Netto, jeg var i, er også et par og tyve, vil jeg gætte på!
Sidste gang, noget tilsvarende skete, var jeg trasket afsted i en oversize skjote med en pink g-streng under. Den her skjorte, kan sagtens være en kjole til mig. Den har det der smarte gennemsigtige på ryggen, altså kun et lag meget tyndt, fint stof. Foran er der selvfølgelig to lag. Så da jeg smuttede ud af døren, så jeg mig ikke lige bagfra i spejlet i entreen - for da jeg kom hjem spurgte min kæreste, om jeg da ikke kunne have gået derned i bikini, for så havde man da kunnet se mere hud... nåh, ja!
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Tak for den
jul 2010
Min veninde fra Fyn, der har de to små chihuahuaer, lader den mindste (900 gram) sidde i sin bh nogen gange. Han ligner bare sådan en lille, selvfed dreng, når han sidder dér. Og når jeg er der, kravler han op på mine bryster, for tænk nu, hvis man kunne komme derned i bh'en og sidde og putte sig og få varmen!
Det var heldigvis ikke i vores Netto, der skete, vil jeg lige poientere!
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
Du må altså lave sådanne nr her i byen folk bliver så fornærmet...
Ok måske han bare fryser den lille my, drenge vil jo være drenge...
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Tak for dagens underholdning - lige hvad jeg trængte til
Når man gør noget pinligt, bliver det husket (Netto)...