667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Cupcake Cupcake

Har en veninde der på fredag overtager en butik og så skal hun jo have en lille gave, da det er en blomsterbutik skal det jo ik være blomster smiley så vil lave lidt fint pyntet cupcakes.
Har I nogle gode forslag til varianter? Har selv tænkt på.
-Cupcake med karamelfyld og salt karamelfrosting.
- lemon meringue.
- Mango med bærmascarponecreme.
- Noget jordbær med hyldeblomst smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cupcake
  • #2   24. jun 2013 Lemon meringue er altid lækkert. Og ellers er raspberry meringue også suuuper lækkert.

• #3   24. jun 2013 Uhh jeg har lige lavet nogen med rabarber og hvid chokolade og de er så lækre smiley

• #4   24. jun 2013 O&, der er altid plads til flere smiley
    C&charlie, har aldrig hørt om det før men hindbær er altid godt.
    Nadja, det lyder god, og der er stadig rabarber i haven, har du en opskrift.

• #5   24. jun 2013 MmM lavede nogle lækre cupcakes m. hindbær og hvid chokolade og vanille frosting til sankthans igår.
    De faldt i alles smag...

• #6   24. jun 2013 Det lyder lækkert smiley

• #8   24. jun 2013 Det tænkte jeg også, jordbær fra haven og hjemmelavet hyldeblomstsaft, som jeg tror jeg laver til en sirup. Hvordan vil du kandisere den?

• #9   24. jun 2013 Jannie jep den kommer her

300 g Rabarber
    lidt sukker
    200 g smør
    200 g sukker
    3 æg
    1 vanilje stang (kornene heraf)
    225 g mel
    1 1/2 tsk bagepulver
    180 g hvid chokolade

Rens raberberne og skær dem i tunde skiver, hæld lidt sukker over dem og lad dem trække lidt, Rør smør og sukker sammen, tilsæt ægene og vaniljekornene. Sigt mel og bagepulver i dejen. Hak chokoladen groft og vend den i dejen sammen med rabarberne. Fyld dejen i muffinsforme og bag dem ca.20 min ved 180 grader i en forvarmet ovn.

• #10   24. jun 2013 Øøøøj hvor er i top produktive.. Ved ikke helt om jeg væmmes eller blot er vildt misundelig... GGGGGG
    jeg har strammet ballerne og bagt vanille muffins med mandelmel og jordbær glasur til knægtens klassenstime.. Og følte mig som en rigtig husmor, indtil jeg så denne tråd... Hmm tror bare jeg holder mig til hunde lagkager, og drømmer om gudelækre muffins... Suk (o;

• #11   24. jun 2013 De skal helt sikkert prøves nadja, tak.
    Marie Louise, syns sådan nogle vanilje mandel kager lyder super godt, elske mandler smiley men hundene elsker dig helt sikkert for at du ikke glemmer dem.

• #13   25. jun 2013 Tak kathrine, den lyder også dejlig smiley er et af de socialt retaderede mennesker der ikke er på facebook smiley

Ohh Pia, det var smart smiley

• #14   25. jun 2013 TS du har vel ikke en opskrift på de Cupcake med karamelfyld og salt karamelfrosting, du vil dele. Det lyder vildt lækkert, Jeg har forsøgt at Google, men kan ikke rigtigt finde nogle.

• #15   25. jun 2013 Prøver lige sådan her, jeg tror jeg laver en swiss butter merinuge med karamel i stedet.

profilbillede
  • #16   25. jun 2013 Håber det kan ses.

profilbillede
  • #17   25. jun 2013 Tusind tak. Det må prøves.

• #18   25. jun 2013 Håber den er god så smiley har lige lavet lidt karamelsovs, vil ikke betale for det smiley

Kommentér på:
Cupcake

Annonce