Sankt Hans Blokhus Strand Sankt Hans Blokhus Strand
Ville bare lige fortælle om vores oplevelse af Sankt hans på blokhus strand igår aftes :-)..
Havde været lidt i tvivl om, om jeg skulle tage Kahla (collie, 11 uger) med eller om hun skulle blive hjemme ved kæresten..
Jeg besluttede mig så for, at hun kom med og aftalte med mine forældre at hvis det blev for meget for hende; så kørte vi bare hjem..
Men hold da op en skøn oplevelse både for os og hund.. Hun var nede og soppe i vandkanten, fik lov til at lege med børn og andre hunde..
Hun mødte SÅ mange mennesker - voksne og børn - der ville klappe, og hun nød bare at være i centrum.. Mødte store, små, unge og gamle hunde i massevis, og alle var så venlige, og folk spurgte før de lod deres hund gå hen til Kahla..
Til sidst blev den lille purk træt og vi kørte hjem en halv time efter hun lagde sig
Her ligger hun lige på min jakke og får aftensmad ;-)..
Andre der havde en god aften på blokhus strand igår?
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 246
Og havde også hunden med, hun er bare så vildt glad for andre hunde hun næsten ikke er til og holde, og det lidt et problem når andre folk tror hun er en eller anden syg dræber hund (Rottweiler) så det sjældent hun får lov at hilse på nogen som helst :s
Men pyt, vi havde alligevel en hyggelig tur og var lidt nede og lege i vandet også
Sankt Hans Blokhus Strand