Alene hjemme :-( {{forumTopicSubject}}
Lige en brokke tråd herfra mig, sorry ;O)
Jeg haaaader at være alene. Har i mange år døjet med angst for netop dette, det er dog blevet mindre efter at have flyttet sammen med min kæreste og vi har fået hund.
Først var han 3 uger i Filippineren med en ven, nøj det var lige ved at tage livet af mig, jeg hang slet ikke sammen i de tre uger.. Han kommer så hjem, alt godt, ren lykke Men gudhjælpemig om han så ikke bliver sendt til aalborg for at arbejde, hvor han kan vælge med at bo deroppe eller pendle frem og tilbage! Da der er gode penge i at ligge ude, bliver vi enige om det.. det jo kun for en periode, og vi skal snart giftes!
nu er han så afsted for 3. uge, og de første par dage går det egentlig ok, savner ham selvf men det går, jeg har travlt med arbejde og lektier mm. men det som om for hver uge der går, synes jeg mindre og mindre om ideen og savner ham hurtigere! Det første uge gik det fint til onsdag, næste uge tirsdag og i denne uge var jeg allerede på sammenbrudseta ram igår! Amen altså...........
Bliver ved med at sige til ham HVER uge "næste uge skal du være hjemme", men vi vil jo begge gerne have pengene til brylluppet og han får set en masse af sin familie, hvilket jo er fantastisk. men ØV hvor jeg hader hader hader det...
Andre der har det sådan, eller er jeg total weirdo? ;O)
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
lav nogle hygge ting, se veninder, læs, plej dig, bag eller gå lange ture med hunden .... gør hvad du kan for at gøre det til noget positivt at være alene ....
aug 2008
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.696
Jeg er god til at distrahere mig selv, når det er. Jeg laver alt muligt hyggeligt i stedet for.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Bare kun mig, og jeg kan gøre lige som jeg har lys til, spise hvad jeg vil, se hvad jeg vil, ligge på sofaen i det tøj jeg vil, behøver ik gøre en dyt...
Eller tosse rundt med højt musik, gå en lang tur, uden at skulle hjem på et bestemt tidspunkt..
Alenetid er sundt engang i mellem
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Jeg tror også det er noget du kan lære at blive bedre til. Det er ikke sikkert at du nogensinde vil foretrække det fremfor at have selskab, men bare sådan at du ikke synes det er forfærdeligt.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Og nej du er ikke den eneste der har det sådan...
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 486
Men når det er sådan flere dage "ufrivilligt/tvang".. puuh ha.
Prøver at distrahere mig selv.. Men er ved at læse til eksamen, det samme er mine venner, så det svært og tage tid ud af kalenderen til meget andet end lektier og lange gåture med hunden.
Havde dog faktisk besluttet at starte i noget behandling for det endelig, men så skulle der lige bruges 7000 kr på behandling af nakke skade, og da det ikke hæmmer mig i hverdagen, ja - så må det vente!
Medløber - Hehe, mindes godt at have læst et sted du nyder at bo alene i dit hus ;O)
aug 2008
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.637
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 11
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Engang havde jeg det som du, men det er så mange år siden, at det lige så godt kunne være løgn
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Jeg skråler med på musikken, ser de film han ikke gider, mødes med venner til aftenis og synes det er skønt at have huset for mig selv om aftenen
- Jeg kan også godt lide når han er hjemme, men holder også meget af at være alene
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
Jeg bliver rastløs når jeg er selv.
Prøver ellers at læse, lave mad, bage, gå lange ture, gøre ekstra rent, når jeg er selv. Men tanken er der.
Men det hjælper at få sig en hobby som man kan fordybe sig i, og så flyver tiden.
Alene hjemme :-(