{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Katte pisseri!!! {{forumTopicSubject}}

Hej hundefolk.
Eftersom jeg ikke er medlem af kattegalleri, prøver jeg lige her:)
Jeg er ganske simpelt ved at blive sindsyg! Vi har tre katte, bor på en ejendom med en kattelem i døren, og masser af plads både ude og inde. Jeg vil mene der skulle være rigtig gode muligheder for at træde af på naturensveje i naturen... Men kattene tisser indendøre... Kattene elsker ikke ligefrem hinanden, men holder sig bare på afstand af hinanden, kun når der serveres mad er de sammen. Det er tre neutraliserede huskatte på ca 5 år... Vi har haft dem fra små, men problemet med tisseri har været i små perioder, men det seneste halve år har det været helt galt! De tisser hvis der ligger en taske, pose eller lignende på gulvet, de tisser på mit nyvaskede tøj, hvis det ikke bliver lagt i skabet med det samme, de tisser på tæpper, i kurve osv osv. HJÆLP!!! Jeg har prøvet alt... Gør rent i rodalon, sprøjter med gå væk kat på udsatte steder, har købt sådan en afslapnings ting til stikkontakten!
Har virkelig brug for nogle gode råd, da det snart ender med at en af dem bliver aflivet- jeg er desparat!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte pisseri!!!
Kommentér på:
Katte pisseri!!!

Annonce